Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä vehkeellä sä poljet noita. Vähän on alkanut houkuttelemaan jonku tuollaisen motivoivamman sisätrainer vehkeen hankkiminen. Perustraineri löytyy mutta ei sillä jaksa polkea pirukaan. Ja jotenkin tuo sateinen ulkokelikään ei houkuttele.
Uutta temppupyörä videota pukkaa. Alkaa olemaan jo sillä rajalla nämä videot että herää kysymys kenen vastuu kun jotku teinit lähtee kokeilemaan samoja temppuja.
Saitteko joululahjaksi mitään pyöräilyyn liittyvää? Itse sain velipojalta tällaiset hienot monkey light ledipinna valot :D en tiedä pitäiskö ottaa vittuiluna
katso liitettä 132799
Ootko tämän jo nähnyt? Paikoin aika kuumottava myös, sama jannu.Kiesus, että on kuumottavia noi rakennusten reunoilla tasapainottelut. Siinä ei ihan mustelmilla selviä, jos tuossa pieni virhearvio tapahtuu
Ootko tämän jo nähnyt? Paikoin aika kuumottava myös, sama jannu.
View: https://www.youtube.com/watch?v=xQ_IQS3VKjA
Polvi on leikkauksesta sen verran toennut, että ostin vuoden tilauksesn Trainerroadiin. Eilen tuli tehtyä traditional base plänin 1. treeni/testi. Muilla kokemuksia tuosta tai vastaavista sähköisistä valmentajista?
Trainerroad tukee mun kadenssi- ja sykemittaria, sekä ergomoodissa mun traineria. Eli siis Trainerroad osaa säätää vastusta ja mitata watit bluetoothin yli trainerista. Jos haluat testata appia kun traineri tulee, mulla on 1kk käyttöoikeuslahja antaa pois. Laita YV:tä jos kiinnostaa.Itsekin ostin joululahjaksi ittelle turbo trainerin (ei ole vieläkään postisetämies sitä minulle toimittanut....), ja katselinkin tuota Trainerroadin sivuja, pitäisi nimittäin masiinassa olla tuki tuolle....
En vain ymmärtänyt noista sivuista, kuinka tuo homma oikeastaan sitten toimii, minun on hommatava joku Bluetooth-dongle tjsp? Täh? Häh?
Olisi hyvä saada jotain lisäsisältöä treeniin kuin vain ajaa pelkästään reikää päähän.
Behind the sceneä cacasdia videosta. Jos yhtä trikkiä tehdään kolme päivää niin kauankohan meni koko 5 min pätkän tekemisessä