Pyöräily

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tuli postissa Bkool ja illalla kävin heittämässä ensimmäisen lenkin. Täytyy kyllä sanoa että ainakin ensimmäisen rapiat 45 minuutin lenkin jälkeen fiilikset ovat todella positiiviset. Aika meni kuin siivillä maisemia katsoessa ja teho, nousu %, syke, nopeus jne jne käppyroitä seuraillessa. Yllättävän hauskaa hommaa. Lisäksi kun livenä ajelin niin samaiselle lenkille lähti 5 minuuttia mun jälkeen joku kaveri. Tokihan siinä heti pientä kilpailuviettiä iski kun koko ajan näkee aika eron ja välillä se kasvaa kun itse viilettää alamäkeen ja välillä vähenee kun vääntää ylämäkeen.

Kyllä tuo ainakin vanhan trainerin hakkaa jolla jaksoin polkea kai kaksi kertaa ja tuollainen 45 minuutin setti tuntui jo todella tuskaiselta.

Saitteko joululahjaksi mitään pyöräilyyn liittyvää? Itse sain velipojalta tällaiset hienot monkey light ledipinna valot :D en tiedä pitäiskö ottaa vittuiluna :)

IMG_20151228_182709.jpg

Itse itselleni tilasin joululahjaksi Garmin Edge520 bundlen, joka tulee syrjäyttämään uskollisen ja monen vuoden luottomittarini Edge500:n... vielä en ole päässyt "korkkaamaan", sillä on tilaus ei ole ehtinyt kotiutua.

Millä vehkeellä sä poljet noita. Vähän on alkanut houkuttelemaan jonku tuollaisen motivoivamman sisätrainer vehkeen hankkiminen. Perustraineri löytyy mutta ei sillä jaksa polkea pirukaan. Ja jotenkin tuo sateinen ulkokelikään ei houkuttele.

Uutta temppupyörä videota pukkaa. Alkaa olemaan jo sillä rajalla nämä videot että herää kysymys kenen vastuu kun jotku teinit lähtee kokeilemaan samoja temppuja.

Kiesus, että on kuumottavia noi rakennusten reunoilla tasapainottelut. Siinä ei ihan mustelmilla selviä, jos tuossa pieni virhearvio tapahtuu :confused:

Polvi on leikkauksesta sen verran toennut, että ostin vuoden tilauksesn Trainerroadiin. Eilen tuli tehtyä traditional base plänin 1. treeni/testi. Muilla kokemuksia tuosta tai vastaavista sähköisistä valmentajista?

Itsekin ostin joululahjaksi ittelle turbo trainerin (ei ole vieläkään postisetämies sitä minulle toimittanut....), ja katselinkin tuota Trainerroadin sivuja, pitäisi nimittäin masiinassa olla tuki tuolle....
En vain ymmärtänyt noista sivuista, kuinka tuo homma oikeastaan sitten toimii, minun on hommatava joku Bluetooth-dongle tjsp? Täh? Häh?
Olisi hyvä saada jotain lisäsisältöä treeniin kuin vain ajaa pelkästään reikää päähän.

Asiasta kukkaruukkuun, muita joululahjoja:
-Uudet ajorukkaset (jotkin Gore-texit, varmaan ainaskin satkun hanskat)
-Fenixin BC30R usb:lla ladattava fillarilamppu (awww yiss tää vaikuttaa laatuvehkeelle!)
-Pari halpaa OneWayn ajopaitaa kesäksi

BTW, itselläni kun ei autoa ole ja olen taas köyhä opiskelija, niin fillarilla on pakko tehdä kaikki siirtymät. Salille kiva mankeloida kun alkaa ajokalustokin pettää alta.
Sinkulmaasturi on kuin jääpuikko, ei meinaa päästä mihinkään enää (hydraulijarrut varmaan aivan jäässä), cyclocrossari on toiminut ihmeen hyvin, mitä nyt mekaanisista levareista alkaa häipyä jarruteho tyystin ajon aikana. Cyclolla vaan vauhti kasvaa niin suureksi että ajoviiman purevuus nousee monta potenssia ylemmäs...
Hieman haastavaa näillä pakkasilla toi kauppareissuilukin, tuntuu että fillarin vanteetkin on välillä piukeana kuin viulun kieli.

Itsekin ostin joululahjaksi ittelle turbo trainerin (ei ole vieläkään postisetämies sitä minulle toimittanut....), ja katselinkin tuota Trainerroadin sivuja, pitäisi nimittäin masiinassa olla tuki tuolle....
En vain ymmärtänyt noista sivuista, kuinka tuo homma oikeastaan sitten toimii, minun on hommatava joku Bluetooth-dongle tjsp? Täh? Häh?
Olisi hyvä saada jotain lisäsisältöä treeniin kuin vain ajaa pelkästään reikää päähän.
Trainerroad tukee mun kadenssi- ja sykemittaria, sekä ergomoodissa mun traineria. Eli siis Trainerroad osaa säätää vastusta ja mitata watit bluetoothin yli trainerista. Jos haluat testata appia kun traineri tulee, mulla on 1kk käyttöoikeuslahja antaa pois. Laita YV:tä jos kiinnostaa.

Eilen oli hyvä pyöräkeli, ei päässyt pöly tai ruuhka ahdistamaan. Pari tuntia 25-28 pakkasessa ja naama oli siinämäärin jääpuikoilla että oli turisteilla ihmettelemistä. Fiilis vaan paranee kun keli kovenee.

Behind the sceneä cacasdia videosta. Jos yhtä trikkiä tehdään kolme päivää niin kauankohan meni koko 5 min pätkän tekemisessä :)

Behind the sceneä cacasdia videosta. Jos yhtä trikkiä tehdään kolme päivää niin kauankohan meni koko 5 min pätkän tekemisessä :)

Lopullisissa videoissa näyttää aina niin helpolta hommalta, mutta taitavat aika pirusti suunnitella, hinkata ja hioa niitä temppuja ennen ku vedetään se lopullinen otos.

Jumalauta on ollut tuskaa polkea pyörällä viime pakkaspäivinä. Happi meinaa loppua ja reidet hapottaa, onneksi avaava Easyhealer jeesaa vähän tuohon keuhkojen vinkumiseen. Mutta silti vaativin keli ehdottomasti.
Mitä porukka laittaa talvella voiteluun? Itse todennut aseöljyn hyväksi

Tervehdys kaikille pakkislaisille.
Mulla ollu ketjuis samat kuin kesällä.Toistaseks toiminu ihan hyvin.Kelit ollu haastavia.Mulla ventolinea avaavana ja sama ongelma et ei meinaa saada tarpeeks happea.
Tänään sama homma ku yritti vähän hölkkää.Kuhan noi kelit lämpenee ni täytyy laittaa nastarenkaat alle ja lähtee kiusaa keuhkoi.

Öljymäiset voiteluaineet tuntuu menevän aika jäykiksi näillä keleillä. Miulla on toiminut parhaiten kun ensin puhdistaa ketjut hyvin jollakin rasvanpoistotökötillä ja sitten käsittelee teflon spraylla. Teflonia pitää lisäillä öljyjä useammin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom