Puristuttaisitko itsestäsi timantin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NiTe
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
K:ni
Ajatushan lähti tästä lehtijutusta
ja on nyt sitten pyörinyt välillä mielessä.
Tuota kun tarkemmin alkaa ajattelemaan niin tuollainen vaihtoehto alkaa tuntumaan vain houkuttelevammalta, jos vaihtoehtona on maata mötköttää matojen ruokana ja märäntyä sinne.
Eipähän sukulaistenkaan tarvi rämpiä räntäsateessa pyhäinmiesten päivänä jonnekin kuppasen kiven ääreen.

Itse ajattelin suunnitella mujevan muistolaatan nyt jo eläessäni.

Firma joka noita puuhaa, http://www.muistotimantti.fi/

terv. tuleva timantti :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm itteäniki alko kiinnostamaan tämä.: D
Pitääpä katsella sitten vähän myöhemmin, ikää nytten 17 että varmaan turhaan hätäillä jos sitten ei tyttökaveri suutu ja kurista minua:P

Mä olin itseasiassa suunnitellu että puolet niistä mun tuhkista laitettas muistotilaisuudessa esmes keiton sekaan ni sitte oisin taas systeemissä mukana ;)

Mut ehkä siit lopusta vois tosiaan tehä tollasen. Laitetaan mieleen.

Mikäs ettei. Tuohan on hieno tapa muistaa ihmistä, jää jotain käsinkosketeltavaa jäljelle.

Olisi kyllä äärimmäisen hieno kun saisi tehtyä semmoisen kultaisen kirjan (mallia leffasta muumio), jossa sitten suku lepäisi. Timantit sijoiteltaisiin kuten sukupuussa.
Olisi varsinainen perintökalleus.

Varmaan aika hintavaa :S... mutta mitäpä sitä rahalla tekee enää kun on timanttina?

Jokohan nykytekniikalla sais puristettua itsestään jotain muutakin, esim. konvehdin?

"Ja tässä näette jalon sukumme sukupu.. eh.. sukurasian. Huomatkaa isoisän oiva mantelin maku" :dance:

Tulee konvehtijutusta mieleen joku suomalainen sketsisarja jossa muori teki kuolleesta ukostaan kotiviiniä. Pullossa luki "Martti-viini".

Asiaan, mitä tuollainen lysti maksaa ja kuinka iso timantti saadaan yhden kalmon tuhkasta? Ajatuksenahan tämä on hieno.

Edit: ajatelkaa miten kiusallista olisi jos tuollainen timantti häviäisi.

Tulee konvehtijutusta mieleen joku suomalainen sketsisarja jossa muori teki kuolleesta ukostaan kotiviiniä. Pullossa luki "Martti-viini".

Asiaan, mitä tuollainen lysti maksaa ja kuinka iso timantti saadaan yhden kalmon tuhkasta? Ajatuksenahan tämä on hieno.

Edit: ajatelkaa miten kiusallista olisi jos tuollainen timantti häviäisi.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1449684
Tuollahan se lukee:
"Timantiksi puristaminen maksaa 3500-12500 euroa."
"Tuhkasta saa neljä-viisi timanttia. Suurimmillaan timantti on halkaisijaltaan noin kuusi milliä"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom