Punttitreeniä mulle

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli tarkoitus olisi hykertää vartaloa vähän kondikseen kesän (oikeestaan vuoden) laistamisen jälkeen. Käytössäni sallin avin kaksi 6 kg punttia sekä luonnon apuvälineet (lenkki, kävely...yms).

Tarkoitus ois auttaa mua alkuun! Ajattelin sellasta 5 h/vko aluksi...nostaen joulun jälkeen tunnin tai pari lisää.

Siinäpä alkutiedot....
Kertokaa liikesarjat/tekotavat/yms. tarkasti. Lepo ja ruokavalio.

Siis vähän lihasmassaa joka puolelle kiitos.

Ja kiitos jo etukäteen...

Ilmoittelen harjoituspäiväkirjaani sitten täällä!!!

Eli katsoin vähän FAQ:sta ohjeita, mutta en löydä kuitenkaan sitä mitä vielä vaadin.

ELI YLÄKROPPA/KESKIVARTALO/JALAT
ja niiden oikeat reenit/ajankäyttö/ruokavalio!!

HUOM! En halua olla adonis vaan kiinteä ja lihasmassaa hieman!

Originally posted by punttireeni
OLISI KIVA JOS JOKU EDES JAKSAISI AUTTAA?!?!?

TUSKIN KUKAAN TÄÄLLÄ ON NIIN JUNTTI ETTEI AUTA VAI ONKO``!`!??
Lue tuo yllä mainittu linkki ja lopeta mesoaminen.

Originally posted by hillosipuli
Mä taas en tajua et miksei voi vastata lyhyesti jos joku kysyy, ei aina löydy searchilla kaikkea mitä haluu tietää. No joo :rolleyes:
No anna mennä ja vastaa kaverille, miten saadaan hieman lihasmassaa 6 kilon punteilla, eikä tulla adonikseksi. :)

Painottomasta treenistä ei kyllä kovin paljoa FAQ:illa löydy. 6kg palikat rajoittaa nyt aikalailla, olisi sentään 10-15kg, niin auttaisi paljon.

Noh, todella lyhyesti:
- Vedä leukoja
- Tee vatsoja (voimapyörä ja jotain muuta)
- Punnerrukset (tarvittaessa jalat ylös ja painoa selkään)
- Kyykkää painojen kanssa yhdellä jalalla.
- Vipunostot kulmassa ( http://www.kalanen.fi/cybercoach/liikkeet/hartiat/index.html )

3 sarjaa kaikkea kolmesti viikossa. Lisäksi juokse (kokeile HIIT-systeemiä)

Ruoka:
- Älä syö roskaruokaa
- Syö terveellistä ruokaa, joissa on protskuja.
- Lue FAQ, jos et ruuasta löydä asiaa sieltä, niin on jo ihme.

Ole hyvä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juhan:in viestiin vielä pieni lisäys: ota myös dipit mukaan ohjelmaan. Pystys helposti kehittelemään jonkun paikan, missä pystyt jotenkin dippiä suorittamaan.

Leuat & dippi, ja niillä sun kevyillä käsipainoilla ultrapuhtaalla tyylillä vipareita sivuille (sidot vaikka painot yhteen, ja näin ollen pystyt tekemään yhden käden vipunostoja riittävän raskaalla kuormalla). Ja yläkroppa saa jo mukavasti ärsykettä. :kippis1:

Pistähän Punttitreeni sitten se harjoituspäiväkirja näkyviin, että voidaan täällä ottaa mallia. Itsekin olen ajatellut siirtyä kokonaan kotioloihin tekemään voimaharjoittelua. Apuvälineenä minulla on kaksi koivunhalkoa sekä 10 ja 13 kiloiset koirat. Voisiko joku tehdä tarkan treeniohjelman ravintoineen ja lepoineen ettei tarvitse HUUTAA!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom