Juu, niin nämähän on juurikin grammamääriä. Ai hitto että mie oon hyvä tässä sekoiussa!Nämä on siis varmaan grammamääriä? ;) Hyviä rasvoja voisi selkeesti lisätä, sikäli kun sun mitat on sellaset että toi proteiini on oikein laskettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, niin nämähän on juurikin grammamääriä. Ai hitto että mie oon hyvä tässä sekoiussa!Nämä on siis varmaan grammamääriä? ;) Hyviä rasvoja voisi selkeesti lisätä, sikäli kun sun mitat on sellaset että toi proteiini on oikein laskettu.
Mun tän päivän syömisiä, ei siis vaihtele juurikaan oli treenipäivä taikka ei.. Salireenejä 3x/vk ja 30min reipas kävelylenkki jokapäivä. (Parannusehdotuksia/kommentteja otetaan ilolla vastaan) :D
Aamulla:
1dl kaurahiutaleita veteen ja r.ton maitoon
rypsiöljy-voi levitettä n. 8g
mansikoita
2 kananmunaa
kahvia
Salin jälkeen paikkari 25g 80hera r.ton maitoon
Ruoka:
40g riisiä
100g kanaa
vähän kastiketta
pari porkkanaa ja pala kurkkua
Välipala:
Proteiinipatukka ja n. 30g cashewpähkinöitä
Ruoka:
40g makaronia
100g jauhelihaa jossa sipulikeittopussi seassa
rehut samat ko edellisessä
Iltapala:
2 riisikakkua rypsiöljy-voi levitteellä
kalkkunaleikettä
pari siivua juustoo
salaattia ja kurkkua
250g maitorahka funlightillä ja mansikoilla
Vitamiineina menee 2xkalaöljykapseli, monivitamiini, D-vitamiini ja biotiini.
Mun ruokailut,
Ap. puuroa 1dl, raejuustoa 200g, hedelmä ja kahvi
L. Jauhelihapullia 5kpl, 3 perunaa, porkkanaraastetta ja salaattia
Vp. Kaksi kanamunaa ja leipä
P. Kanaa noin 100g ja pastaa 50g ja salaattia
Ip. Turkkilaista jogurttia 1.5dl, raejuustoa100g ja mustikkaa, 3 näkkäriä.
Mun pituus 169cm, paino 65kg ja salilla käyn 3-4krt viikossa.
Nyt kun kirjoitin tuon ylös niin näyttää kyllä ihan järkyttävältä määrältä ruokaaInhottavaa, kun en myöskään tiedä painoani ja seuraava mahdollisuus päästä vaa'alle on torstaina
Eipä oikeestaan, mut siitä on vaan taas melkein kuukausi kun oon viimeks vaa'alla käyny :D peili on ehkä parempi mittari. Tavoitteena on kylläkin painon meneminen ylöspäin tällä hetkellä mutta silti jotenkin outoo kun ei tiedä mitä painaaOnko sulla joku erityinen syy tarkkailla juuri painoa, vai miksi sen tietämättömyydessä on jotain kamalaa?
Tänäänkin vähän normaalista poikkeava päivä, normaalisti en ole edes hereillä siihen aikaan kun tänään olin jo töissä :D
töissä klo 6-11
Klo 6:30 ap: 2dl a+ kreikkalainen jugurtti, 0,5dl kaurahiutale + ehkä rkl kauraleseitä, reilu kourallinen mustikoita, kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla
9:00 nälkä iski vp1: elovena plus kaurakeksi sitruuna ja siemenet
11:30 lounas: kolme uutta perunaa, n. 100g tofua, parsakaalia, paprikaa, lasillinen maitoa ja siivu spelttileipää avokadolla
12:30 nälkä iski taas: propud, granadilla-hedelmäj ja kolme riisikakkua
tässä välissä olin salilla, jalka-/pakarapäivä
15:45: hunaja-vanilja skyr, pieni banaani
17:30: pannulla paistettua pangasiusta 120g, kolme uutta perunaa, n. 100g kirsikkatomaatteja
iltapala vielä syömättä, mitä mieltä tähänastisesta?
En siis ole mikään ammattilainen enkä edes asiantuntija, mutta ihan omasta mielestä (mututuntumalla siis) tossa tuutataan aika paljon proteiinia koneistoon päivän aikana. Esim välipalan 100 leikkelettä, eikös sitä riittäisi laittaa muutama viipale leivälle?Aamupala:
50g puuro
100g raejuusto
1 kananmuna
100g marjoja
lounas:
130g jauhelihaa, kanaa, kalaa tms.
45g riisiä tai pastaa
tomaattia, kurkkua ja salaattia
välipala:
1 ruisleipä
100g leikkelettä
tomaattia, kurkkua ja salaattia
pähkinöitä 15g
päivällinen:
130g kanaa, kalaa, jauhelihaa
45g riisiä tai pastaa
tomaattia, kurkkua ja salaattia + sekään loraus öljyä
Iltapala:
30g mysliä sokeritonta
250g rahkaa
100g marjoja
15g pähkinöitä
Miltä vaikuttaa? Tavoitteena painoa pois muutamia kiloja ja kiinteytystä. Salilla 2-3 kertaa viikossa ja lisäksi aerobisia....Nyt paino 64kg ja pituus 163cm.