SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien treenikassit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja task
  • Aloitettu Aloitettu
Rannesiteet unohtuivat!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kassina toimii Soc:n vanha treenikassi.

Kassista löytyy:
- Adidaksen Powerlift kengät
- Niken free 4 salitossut
- Duken vyö
- Duken rannetuet
- Vihko, jonka välissä paljon papereita
- Salin oma kynä
- Rollon dödö
- Pikku purkki, jossa hieman tehonlisääjää
- Vetotossut ja sukat
- Purkkapussi
- Sukkasäämiskät
- Lompakko
- Puhelin
- Juomashakeri
- Pikkupyyhe
- Kampa
- Pinnejä ja ponnareita

Jos lähden töihin:
- Eväät
- Puhtaat vaatteet
- Työavaimet

Jos muualle kuin töihin:
- Peseytymisvälineet, pyyhe ja meikit
- Puhtaat vaatteet

Kuljen salimatkat käytännössä aina kävellen, joten salikassina toimii ex-työpaikasta joululahjana saatu musta reppu. Puen salivaatteet ulkoiluvaatteiden alle ja käyn vasta kotona suihkussa, joten repun sisältö on suhteellisen niukahko:

- treenikengät (joko paljasjalkakengät salitreenipäivinä tai juoksulenkkarit juoksumatolle HIITiä tms. varten)
- treenivihko ja kynä
- sheikkeri valmiiksi punnatuilla palautusjuomajauheilla (miksaan jauhot itse, en käytä valmiita sekoituksia)
- juomapullo (tällä hetkellä sen virkaa toimittaa Itävallasta saakka raahattu PepsiMax-pullo...)
- hikipyyhe
- vetoremmit
- juoksuun tarkoitettu vyölaukku (en ymmärrä, miten joku voi treenata käsivarsikotelon kanssa, itsellä ainakin puristaa käsiliikkeissä tosi ikävästi - juoksuun ok, mutta salille ei)
- kännykkä musiikin kuuntelua varten (ja yhteydensaantivälineeksi mahdollisia salitreenin aikaan syntyviä perheen kriisejä silmälläpitäen)
- nappukuulokkeet
- pieni munalukko kaapin oveen
- pieni pussillinen naisten hygieniavälineitä yllättäviä tilanteita varten
- lompakko

edit: kirjoitusbugeja

Viimeksi muokattu:
- juoksuun tarkoitettu vyölaukku (en ymmärrä, miten joku voi treenata käsivarsikotelon kanssa, itsellä ainakin puristaa käsiliikkeissä tosi ikävästi - juoksuun ok, mutta salille ei)

Sama, joskus olem kokeillut, eikä siitä yksinkertaisesti tule mitään. Ei se jalaktreenissäkään kiva ole, kun kädet kuitenkin jännittyy myös kyykyissä, raskaissa vedoissa ja vastaavissa.

Olenkin miettinyt, mikä ihmeen vaihtoehto voisi olla olemassa käsivarsikotelolle. Rasittavaa ottaa se pois tietyissä liikkeissä, kun puristaa tai hankaa. Onkohan muita ideoita kuin tuo vyölaukku? Täytyykin ruveta metsästämään sellaista, harmi kun nuo nykyajan älypuhelimet vaatii kuitenkin jonkin verran tilaa...

Virallinen nimitys taitaa olla juoksuvyö tai joku siihen suuntaan. Mulla on sellainen kasaan laskostuva malli, jonka ostin reilulla kympillä jostain Prismasta, suunnilleen tällainen. Omani on kasassa ollessa noin 3 senttiä korkea, mutta se avautuu sen verran isoksi laskoksilta, että sinne mahtuu ainakin mun normikokoa oleva Samsungin älypuhelin. Pyörittelen sitten treeneissä sitä joko etu- tai takapuolelle riippuen kyykkääkö vai onko selällään tms.

edit: tässä parempi kuva sen avautumisesta.

Viimeksi muokattu:
- treenikengät- ja sukat
- juomapullo ja/tai sheikkeri
- mp3
- pyyhe
- meikkejä ja hiusjuttuja
- lompakko ja muut perusjutut kuten avaimet ja purkkaa
- yleensä sekalainen lajitelma kirjoja, koska kirjasto on kätsysti matkan varrella

Käyn aina kotona suihkussa, salille on lyhyt kävelymatka.

Virallinen nimitys taitaa olla juoksuvyö tai joku siihen suuntaan. Mulla on sellainen kasaan laskostuva malli, jonka ostin reilulla kympillä jostain Prismasta, suunnilleen tällainen.

Jes, suurkiitos. Nyt tiedän siis, mitä etsiä. Heti löytyi mm. Stockalta (19,90e) ja Budget Sportista (12,90e) sopivan näköisiä vastaavia. Sekin ongelma ratkaistu! Vähän offtopiciksi meni, mutta ...

Mulla on Puman musta salikassi, sisältä löytyypi..

-mp3-soitin+kuulokkeet
-ponkkareita kauhea kasa
-vesipullo
-saliohjelma + kynä
-kasvorasvoja ties minkälaista
-suihkugeeli
-käsipyyhe x2
-vaihtovaatteet jos olen töihin menossa salilta
-puhtaita sukkia (näitä hamstraan aina sinne, en tiiä itsekään miksi :D)
-vetoremmit
-salihanskat

Mulla on siskon vanha Roxy -reppu, sisällä trikoot, paita, nahkaiset hanskat, kaapin lukko, boosteri ja paikkari ja fivefingersit.

Tuommonen Bilteman pyörälaukku raahautuu yleensä mukana. Sisältä löytyy: salikengät (jalkapäivinä myös kyykkykengät), salivaatteet, rannesiteet, vetoremmit, pyyhe, vaihtovaatteita, juomapullo (jossa jauheet valmiina treeniä varten), salivihko, dödö, rasva, harja, muutama meikkikampe, känny, musavehje, kalenteri, päivän eväät, joskus kirja... Onneks sen tilavuus on 60 litraa.

IMG_20160328_105657.jpg

Siinäpä salikassini sisältöineen. Takin taskusta löytyy lisäks avaimet ja kännykkä. Sitten kun treenaan oikeitten ihmisten painoilla, pitänee myös rannesiteet ja mankku tuonne ujuttaa. Vyö pitänee kantaa erikseen ku ei maha tuohon kassiin mahtua.

Liitteet

• 20160328_182945.jpg
    20160328_182945.jpg
    531,9 KB · Katsottu: 255
Tämmönen kassi mulla. Itse tehty. Oranssi pirtsakka vuori. Takana koko kassin levyinen tasku, johon mahtuu aikakauslehti ja A4 kokoinen treeniohjelmamms_20151103_191016.jpg rypistymättä.

Mukana kulkee ihan kauheasti kaikkea, mutta kaikki on tarpeellista:
- Treenivaatteet ja kengät (housut, liivit, toppi, pitkähihainen)
- Puhtaita alusvaatteita (toppia, pikkaria, muutamat sukat)
- Juomapullo, sykevyö, mankku, vetoremmit, hikinauha ranteeseen, treenivihko, A4 kokoinen treeniohjelma.
- Shampoo, palasaippua, cocoon retkipyyhe (sellainen mikrokuituinen, kokoa 90x50, menee nyrkin kokoiseksi mytyksi), rasva, pieni mineraalidödö.
- Lisäksi n. 50g jotain nopeasti imeytyvää hiilihydraattia, etten kuole jos verensokerit laskee. (tyypin 1 diabetes)
- Kassin pikkutaskussa iPod+kuulottimet, kaapin lukko, salikortti, hiuspinnejä, pari tamponia, huulirasva, varmaan viidet sinne unohtuneet korvakorut ja ranneketjut yms. :D

Salille mennessä ladon pesukamat ja vaihtovaatteet kaappiin ja nakkaan käsilaukun treenikassiin, koska veskassa on kalenteri, puhelin, verensokerimittari, astmapiippu jne. En näe järkeä tyhjentää käsilaukun sisältöä treenikassiin, vain pakatakseni ne treenin jälkeen takaisin veskaan.

Välillä oon koittanut vähentää tavaran määrää, mutta on se vaan kivempi ja helpompi kun on kaikki tarvittava mukana. Sama kai tuo on mitä se painaa kun autolla kulkee.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom