SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien treenikassit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja task
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on ihan joku Anttilasta (rip) ostettu perinteinen koululaisreppu tjsp.
- Treenivaatteet ja puhtaat alusvaatteet
- Adidaksen juoksukengät
- Treenivihko ja kynä
- Hikipyyhe
- Isompi pyyhe
- Shampoo, kasvotuotteet, dödö, hiustuotteet
- Meikkilaukku ja tangle teezer
- Palautusjuoma
- Vesipullo
- Käsineet
- Lukko kaappiin
- Puhelimet, lompakko

Joskus enempikin roinaa, vaihdellen, jos vaikka käyn aamulla salilla ja töiden jälkeen heti illalla jokin kokous, ni saattaa olla kokouspapereita, läppäri jne. Jolloin reppu pullistelee saumoistaan. :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Treenikassina toimii K-kaupasta ostettu Pikku Myy kestokassi. Se jotenkin vakiintui sitten salikassiksi, kun sinne mahtuu just hyvin kaikki tarvittava. :D
En koe tarvitsevani hirveästi roinaa salilla, joten siellä majailee palkkareiden (2kpl 2kg purtiloita + yksi vajaa pussukka) lisäksi vain sheikkerit, hanskat, rahapussi ja avaimet.
Salilta löytyy valmiiksi kaikki vyöt ja nyrkkeilyhanskojakin, joten mitäpä sitä turhaan niitä reivaamaan.
Adidaksen iso kassi tosin makaa kämpän nurkassa pitäen sisällään kirjoja, että kai senkin vois joskus oikeeseen käyttöön ottaa!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mul on ihan liian iso kassi joka ammottaa tyhjyyttään =D Kengät, hanskat, salikortti, juomapullo, avaimet ja kännykkä kuulokkeineen :)

Mulla mukana: pyyhe, pesuaineet, vaihtovaatteet, kengät salille,vesipullo, palautusjuoma ja kenkälusikka (vyö+muut jätän jo valmiiksi salille "oottaan")
Unohtukohan jotain niinkun ylensä saliltakin

Haha! piti ihan tulla kattomaan että mitähän mä oon ennen kassissani roudannu:D

Mä haluaisin ihan uuden treenikassin, koska mun nykyjään mukana kulkevat tavarat ei mahdu enää vanhaan.

-treenihousut
-urheiluliivit
-urheilupaita
-hikipyyhe
-juomapullo
-rannesiteet
-nyrkkeilyhanskat
-säärisuojat
-kännykkä
-rahapussi

Edit: Palkkaripullo ja iPodi unohtu :)

Lisävarusteita tulossa pika puoliin:

-salihanskat
-vetoremmit

Noniin, elikkäs uusi treenikassi hommattu! :D Nykyään sisältö vaihtelee tosi paljon päivän mukaan, eli menenkö salille ennen töitä vai töiden jälkeen (tällöin kokonaisuus on kyllä joka kerta sama mutta se mitkä vaatteet sieltä kassista löytyy ja mitkä on päällä vaihtelee :D ), vai sitten että onko viikonloppu ja menen salille ja lähden sieltä salivaatteissa.

Muuten sisältö on aikalailla samana pysynyt, mutta säärisuojat on jääny pois ja tilalle on tullu ne salihanskat (nyt menossa jo monennet! :D ) ja vetoremmitkin on ehtinyt vaihtumaan jo versa gripseihin. Sitte siitä päivästä riippuen mukaan saattaa lähteä myös meikkipussi, suihkuvehkeet ja ne duunivaatteet, mutta nämä harvemmin.

Yleensä poljen reenivaatteissa salille, kun asun salini vieressä melkein, joten kassissa ei oo kun kengät, protsku ja vesipullo.
Mutta jos mietitään kertaa, kun en esim. mee salin jälkeen suoraa kotiin suihkuun niin Niken kassistani löytyypi:
- Treenivaatteet: Housut, sukat, 2x toppeja, kengät
- Ponnareita ja pinnejä, ei oo mikään niin ärsyttävää kun hiukset silmillä
- Sheikkeri, jossa jauhot mukana
- Vesipullo
- Hiusharja
- Pyyhe (iso ja pieni)
- Kuulokkeet, ilman omia musiikkeja en suostu treenailemaan.
- Shampoo, suihkusaippua, deodorantti, rasva jne, muut kaikki nuo hömpötykset
- Lompakko ja avaimet
- Vaihto alushousut/sukat tms.

Olikohan siinä kaikki? Varmaan kutakuinkin. Salihanskat viä kun saisi tuohon remmiin mukaan niin :rock:

Hauska ketju. :D Mulla on kassissa aina:
- päivän treeniin/ jumppaan tarvittavat vaatteet ja kengät (yleensä trikoot + toppi, joogaan ei tietenkään kenkiä)
- vesipullo, salihanskat, hikipyyhe, sykemittari
- erinäistä pientä kosmetiikkatavaraa (kosteusvoide, dödö, nenäliinoja jne.)
- saliohjelma paperilapulla + kynä
- normaalit käsilaukkutavarat kuten kännykkä, avaimet, salikortti jne.
- vähän sekalaisia aina kassin pohjalla pyöriviä vaihtovaatteita, kuten varasukat ja -kalsarit, ohut pitkähihanen paita jos tarvii lämmitellessä tai treenin jälkeen yms.
- allergia- ja särkylääkkettä yms., näitä pitää olla varalta mukana vaikka harvoin oikeesti tarvii :D
- tarvittaessa sheikkeri jossa palkkarijauho valmiiksi annosteltuna
Lisäksi hot joogaan oma pyyhe, ja jos aion jäädä salille saunaan niin saunapyyhe ja vaihtovaatteet.

Mulla on reppu, kätevin pyöräillessä. Repussa FiveFingersit, housut, paita, hanskat, hikipyyhe joskus, lukko, vesipullo, paikkari ja puhelin. Sali on lähellä niin pyöräilen kotiin suihkuun.

Hauska ketju :D Oon niin utelias että kiva lukee tämmösiä!

Iteltä löytyy Adidaksen perus musta urheilukassi. Oon harkinnu kyllä repun hankkimista ku tuntuu että tavarat menis pienempäänki tilaan ja olis helpompi pyöräillä. Salille meen aina suoraan himasta ja kassista löytyy seuraavaa:

-Treenivaatteet x 2 (toppi ja vajaamittaset trikoot + pitkät, vähän paksummat housut jos tuntuu että palelen + löysempi, pitkä paita esim venyttelyyn tai jos tuntuu et vatsa on pahasti turvoksissa :D)
-Huppari (tämä usein kyllä jo päällä mennessä)
-Kengät
-Puhtaat alusvaatteet + sukat
-Pyyhe + hikipyyhe
-Urheilurintsikat
-Salihanskat

-Juomapullo
-Lukko + avain
-Kynä ja vihko
-Kuulokkeet
-Shampoo + saippua, meikinpoistolappuja
-Meikkipussi jos oon lähössä johonkin
-Salikortti
-Sekalaista sälää kuten nenäliinoja, särkylääkkeitä, laastareita, pari hätävara-protskupatukkaa ja pinnejä, ponnareita, hiuspanta jne.

-Normaalit kamat mitä aina kulkee mukana, eli puhelin ja avaimet. Varkaustapausten takia en oo nyt pitäny ees lompakkoo mukana salilla. :/

Läheskään aina en käy edes suihkussa, kun asun niin lähellä, mutta pidän kamat aina mukana koska en tiedä mitä niin vittumaista kun kävellä hikisenä kotiin jos tekeekin mieli peseytyä jo salilla...

Yleensä treenivaatteet on päällä jo valmiiksi, ja repussa kulkee kaikki pakolliset. Tai no, mulle pakolliset... Treenireppuni on joskus herättänyt hilpeyttä tavaramääränsä takia etenkin miespuolisissa penkojissa, vaikka ihan normikamppeita mä omasta mielestäni mukana kanniskelen :D

- salihanskat (kyllä, nämä on pakko olla mukana... mun kädet olisi aivan järkyttävässä kunnossa ilman hanskoja)
- vesipullo
- sheikkeri jauhoineen
- kännykkä + kuulokkeet
- hikipyyhe
- jotain välipalasysteemeitä kaiken varalta
- särkylääkkeet
- hiusponnarit
- vaihtosukat
- vaihtoalusvaatteet
- avaimet
- lompakko (melko tyhjänlainen, eli ei mitään varastamisen arvoista)
- meikinpoistomyrkyt
- kosteuspyyhkeitä
- fleece tai huppari

Vaihtovaatteet, pyyhe, meikit ja deodorantti on mukana jos oon suunnistamassa treenin jälkeen jonnekin muualle kuin kotio.

omasta adidaksen treenikassista löytyy:

-nostovyö
-litran vesipullo
-kahdet treenikengät (nostokengät ja tepastelemiseen soveltuvat)
-foamrolleri
-villasukat
-hiusharja
-pompuloita
-satsumavoide
-huulirasva
-hoitoaine
-kännykkä+kuulokkeet
-pyyhe
-vaihtovaatteet
-avaimet ja lukko

that's it! :D

Multa löytyy:

Kengät
Juomapullo
Hikipyyhe
Treenivaatteet jos ei jo päällä
Pyyhe
Pefletti (sauna treenin jälkeen :rock: )
Sheikkeri proteiineneen
Lukko
Huulirasva
Perusvoide
Dödö
Banaani (banaanista en luovu!!)
Puhelin + kuulokkeet
Lompakko/salikortti
Ja vaihtovaatteet/ainakin puhtaat alusvaatteet

+ löytyy myös bikinit ja flipflopit jos sattuu olla aikaa jäädä elixian spa osastolle löllymään :hyper:

Asun niin lyhyen matkan päässä salista, että kipasen salille aina kamppeet päällä, ja kassissa on

- kengät
- juomapullo
- salihanskat
- hikipyyhe
- joskus villasukat, koska kylmät lattiat
:D

Kotona sit suihkuun. :D

Mäkin asun niin lähellä salia, että autolla parin minuutin matka. Treenivaatteet vaihdan kotona jo päälle, ja sitten salilta suoraan kotiin suihkuun..

-kengät
-hanskat
-vetoremmit
-juomapullo
-pyyhe
-latari
-saliohjelma
+ muut pakolliset, rahapussi, kännykkä yms yms..

Lukeekohan tätä enää kukaan :D
Mun sali on ihan duunin vieressä, meen sitten aina töistä suoraan treenaamaan.

-Treenikengät
-Treenivaatteet (Leggarit, toppi ja treenirintsikat)
-Zeropoint-säärystimet
-Sheikkeri
-Heraa
-Vetoremmit
-Mankku
-Kreat, latarit, BCAA ja vitskudosetti
-Salipyyhe
-Tankoilutreeneissä on mukana myös kollarit ja polvisukat
-Dödö
-Päivän lounas- ja välipalaboksit
-Tangle teezer
-Meikkipussi

Tossapa kaikki mitä tuli mieleen. Ja sit tietty perus avaimet, lompakko jne :)

-kengät
-hanskat
-juomapullo
-mp3 ja kuulokkeet
-huulirasva
-tampooneita (joka laukussa aina varmuudeks mukana :D )
-hyppynaru
-pyyhe
-säärystimet
-salin avain
aina samat tavarat laukussa, oli sitten sali tai tanssiharkat. vaatteet vaan vaihtuu

Better Bodiessein saatanan kallis kassi/reppu, sellasta pintamatskua ettei edes sateessa kastu.
-vyö
-kengät
-rannesiteet
-vetositeet
-treenipäiväkirja
-sali/ruokaohjelma
-dexal pussukka (diabetes ja jos sokerit romahtaa toi auttaa äkkiä)
-pari menkkarättiä
-pattereita pari
-kyniä ehkä 5 :D
-varasukat
-salikortti

Eipä kai muuta. Protskujauhetta kun se levis sinne kerran enkä ees imuiroimalla saa kaikkee pois :D

Oma treenikassi on käytännössä aina peruspakattu ja sisältää:

- treenipäiväkirja + kynä
- pikkupyyhe
- hanskat
- versat
- nestemäinen mankku
- rannesiteet (en kyllä tiedä miksi ne siellä edelleen pyörii, kun en edes muista, milloin olisin viimeks käyttänyt...)
- nostovyö
- treenikengät
- puhelimelle "vyölaukku"
- salikortti
- kaapin lukko, 50c ja 1e kolikot (kolmen eri salin kaappien lukitsemiseen :D )
- pinnejä
- nykyään yleensä hätävarana prodepatukka
- sheikkeri, kuulokkeet ja treenivaatteet pakataan aina treenikohtaisesti

Varusteurheilua se on :D Jossain vaiheessa mukana kulki kahdet kengät, kaksi vyötä ja kuminauha... Vähän sentään rajoittunut jo.

Mulla on kaksi treenikassia (kaapissa toki enempi) käytössä. Ekalla kassilla tuon aina kaikki välineet salille ja se jää pukukaappiin. Jalkapäivinä mulla on sit salin puolella toinen pienempi kassi, jossa kulkee Versat ja hanskat yms. koska niinä päivinä tarvitsen enempi tarvikkeita salin puolella.

Kassissa on aina:
- Kengät ja treenivaatteet
- Hikipyyhe ellei useampi
- Hiusharja ja salikortti
- Nostovyö
- Vetoremmit ja Versat
- Kahdet treenihanskat
- Juomapullo
- Kompressiosäärystimet
- Palautusjuoma

Suositut

Back