Mua taas kiinnostaisi hiilihydraatin määrä kun tavoitteena on pitää paino/ plussailla kevyesti. Luin uusimmasta Fitbodysta, että treenin jälkeen tulisi syödä 1 g per painokilo hiilaria, eli 60 kiloiselle 60 + 60 grammaa (palkkarissa ja treenin jälkeisellä aterialla), mutta itse en tiedä pääsenkö tähän lukuun edes koko päivän aikana. Olen aika pitkään mennyt tyylillä aamupalalla kaurapuuro ja treenin jälkeen palkkari, jossa alle 20 g hiilaria + treenin jälkeisellä aterialla sitten leipää ja välipaloilla hedelmää/marjoja, varsinkin ennen treeniä. Heräsin nyt jotenkin siihen, että hiilaria tulee varmaan aivan liian vähän.
Osaako joku sanoa omista hiilarigrammamääristään mitään? Ja miten ajoittuvat päivään?
Käyn salilla 2-3 kertaa viikossa, lisäksi käyn spinningissä/lenkillä/hiihtämässä 2-3 kertaa vikossa ja crossfitissä kerran viikkoon. Mitat siinä 162/56. Tavoitteena kehittää nyt myös aerobista kuntoa, koska kaveri haastoi puolimaratonille. Protskun olen pyrkinyt pitämään kohtuullisena 2 g per painokilo (ennen tuli mentyä vähän överiksi tämän kanssa) ja rasvaa sen vähintään 1 g per painokilo.
Osaako joku sanoa omista hiilarigrammamääristään mitään? Ja miten ajoittuvat päivään?
Käyn salilla 2-3 kertaa viikossa, lisäksi käyn spinningissä/lenkillä/hiihtämässä 2-3 kertaa vikossa ja crossfitissä kerran viikkoon. Mitat siinä 162/56. Tavoitteena kehittää nyt myös aerobista kuntoa, koska kaveri haastoi puolimaratonille. Protskun olen pyrkinyt pitämään kohtuullisena 2 g per painokilo (ennen tuli mentyä vähän överiksi tämän kanssa) ja rasvaa sen vähintään 1 g per painokilo.