Mullakin vähän kysyttävää. Viimiset pari vuotta paino jojoillut semmosen 7 kiloa, jouluna kävi jopa 48,9 työkiireiden takia. Olen 19v tällä hetkellä 50,6kg ja 167cm. Juurikaan en oo liikuntaa harrastanut vapaa-ajalla tossa parissa vuodessa, ennen sitä tykkäsin juosta ja käydä salilla.
Kuitenkin vuoden alusta asti on maistunut taas kunnon salitreenit, mutta nää syömiset tuntuu jäävän silti ehkä liian vähälle vai mitä sanotte? Mitä oon välillä laskeskellut kaloreita, niin semmosta 1700 on tullut syötyä nyt kun oon liikkunut. Terveellistä ruokaa syön, puuroa ja raejuustoa kuluu, lihaa ja pastaa, perunaa yms. kasviksia ruisleipää, eli ihan perusmuonaa. Tavoitteena siis että toi paino nousis mutta tietysti mieluiten lihaksen muodossa, sillä aika hoikka olo tällä hetkellä, perse hävis viimeistään joulunkiireissä. Toki ymmärrän että rasvaakin tulee mukana jos oikeasti haluan sen lihan kasvamaan, mutta mieluusti rasvaa maltillisesti. Osaatteko sanoa minkälainen kalorimäärä ois mulle passeli?
onko sulla kuluttava työ jossa liikut? nostaisin kyl kalorit ainaskin 2000 ja katsoisin jos paino ei nouse niin vähitellen lisää. syöthän myös rasvoja? lihashan ei kasva jos et rasita lihaksia ts käy salilla