GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Kysyy täällä yksi näsineula/puhelintolppa/torni, jolla pituutta 176cm.
Tuntuu että todella harvoin törmää pitkiin punttaaviin naisiin, saati sitten fitness ihmisiin.. (ellei nyt lasketa mukaan entistä itä-saksaa ja unkaria... :hyper: )

Minkälaista painoluokkaa pitäisi tässä vaiheessa miettiä? Nyt tosiaan onkin sitä pientä ylimääräistä joka puolella,mutta on sitä lihastakin.

Onko siis pitkät naiset OUT? :D :down: :evil:

156 :D Ja pikkuhiljaa teini-iän angsteista yli päästyä jopa ihan tyytyväinen pituuteensa.

Mä sit taas oon aina toivonut että olispa lyhyempi..
Kohta kun on toi 23 ikävuotta linssissä, niin pitäis kai jo pikkuhiljaa heittää myöskin täällä ne teini-iän angstit veks :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Missukka sanoi:
Höpöhöpö, minkäänlaiset naiset eivät ole OUT, ei edes tälläiset keskikokoiset 162 senttiset, kuten mie. Kaikki naiset ovat upeita :)

Allekirjoitan! :D

(Allekirjoittanut noin 170 cm.)

159.5cm (tuo puolikas on tärkeä :hyper: ). Tämä mitta on ihan ok aina muulloin paitsi kun on jonkun hongankolistajakaverin kanssa liikkeellä ja itse yltää vain olkapään tasalle jos siihenkään.

pampams sanoi:
Kysyy täällä yksi näsineula/puhelintolppa/torni, jolla pituutta 176cm.
Tuntuu että todella harvoin törmää pitkiin punttaaviin naisiin, saati sitten fitness ihmisiin.. (ellei nyt lasketa mukaan entistä itä-saksaa ja unkaria... :hyper: )
Onko siis pitkät naiset OUT? :D :down: :evil:

Pitkät naiset ei ole ikinä out, sähän olet mallinmitoissa. Itse olen vaivaiset 171 cm ja kesät/talvet kävelenkin mahdollisimman korkeissa koroissa säistä riippumatta. Isäntäkin tykkää piikkikoroista :whip:
Mun mielestä on ainakin tosi kaunista, kun pitkällä naisella on kauniin muotoiset lihakset, hyvä ryhti sekä naisellinen käytös ja olemus.
Mallitkin on pitkiä -> pituus tuo näyttävyyttä.

Muutenkin olen sitämieltä, että pituus tai suuret lihakset eivät vähennä naisellisutta. Kyse on siitä miten osaat itsesi "kantaa" :)

170cm eikä haittais jos ois lisää max. 5 cm. Korkeista koroista mäkin pidän ja onneksi on "isännällä" pituutta sen verran, että hänen päänsä on korkeemmalla riippumatta mitä on jalassa.
No niitä lihaksia mä vasta tässä kehittelen (olen tosin "mallinmitoissa", mut se ei aina oo hyvä juttu. Puolensa silläkin nimittäin... ja tosi on, että naisellisuus on oma fiilis ja se näkyy/on näkymättä riippumatta senteistä, kiloista, lihaksista tai muustakaan muodosta...

Olen 173 cm. Ihannepainoni näillä lihaksilla (normaalinaista vähän isompi, ei kuitenkaan kaappi) olisi sellainen 68-70 kiloa. Silloin erottuisi lihakset, mutta en olisi "liian" kireä. Painoa on tällä hetkellä 10-12 kiloa liikaa.

Snuupi sanoi:
..kesät/talvet kävelenkin mahdollisimman korkeissa koroissa säistä riippumatta. Isäntäkin tykkää piikkikoroista :whip:
Mun mielestä on ainakin tosi kaunista, kun pitkällä naisella on kauniin muotoiset lihakset, hyvä ryhti sekä naisellinen käytös ja olemus.
Mallitkin on pitkiä -> pituus tuo näyttävyyttä.

Muutenkin olen sitämieltä, että pituus tai suuret lihakset eivät vähennä naisellisutta. Kyse on siitä miten osaat itsesi "kantaa" :)

Mulla pituutta 169 ja korot on kyllä aktiivisesti käytössä mullakin! Ainoa harmikas asia on se, että aina ei mun pohkeet mahdu kaikkiin saappaisiin. Välillä ottaa kovastikin päähän, kun kaupasta löytää ihanat saappaat, mut sit pohkeet on niihin liian isot. :wall:
Mutta onneksi etsivä löytää ja koroilla olevia kenkiä löytyy jo iso kasa. :thumbs:

172 cm, tää on ihan ok, mutta kyllähän lihakset erottuis tod. näk. paremmin jos olis lyhyempi? Mutta mun puntti on voimahakuista, ni ei sen nii välii. Nyt on painoo jotain 65 ja ihan hyvä olla. :david:

Pituutta on noin 164 cm. Olen itse erittäin tyytyväinen pituuteen. Standardikokoinen (suomalaisten naisten keskipituus 163-166 cm). Täydentää loistavasti oman miehen (180 cm) vartta. Pituusero on passeli monessa mielessä: mie mahdun mukavasti miehen kainaloon, pusuttelu luonnistuu ilman ikäviä varvisteluja/kumarteluja jne.

Sopiva paino -kysymykseen:
Paino riippuu täysin kehon koostumuksesta. Lihaksikas 70 kg nainen saattaa näyttää paljon pienemmältä/paremmalta kuin samanpituinen 65 kg mimmi. Lihas on painavampaa ja menee pienempään tilaan kuin hötöläski. Tavoitepainon arvioinnissa auttaa yleensä se oma pituus miinus sata. Usein tämä on naisilla se normaalipainon "yläraja" jos ei hurjan lihaksikas ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom