SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien blogitutka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -T
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Itse kans kirjoittelen blogia. Tällä hetkellä liittyy lähinnä raskauteeni, jonkinverran on kuvia/postausta reenistä. Mutta myös ruokaan liittyviä posteja löytyy. Ja muuhunkin. Mutta enempi sitten heinäkuun jälkeen kun rupean taas käymään salilla kunhan vauveli on saatu ulostettua, niin sitten blogista tulee enempi mamma takaisin kuntoon aiheinen bodyblogi, pienin vauva-arki vivahtein.
Ihanaa motivaatiota saa näistä teidän treeniblogeista, ja haluttais jo samantien takas treenaamaan!

raskauteni.blogspot.fi

Nonni, oman blogini lisään tähän muitten jatkoks, jos jotain kiinnostaa. Blogi on pitkälti treenipäivyri. Jos aikaa on enemmän, höpisen myös muita juttuja, ainaki postailen linkkejä mun lempibloggarin blogiin, jos ei muuta.. Vannoutunut salitreenaaja, crossfittari, elämäntapa urheilija.. Ja tällä hetkellä ei todellakaan mikään laihdutus tai elämäntapamuutosblogi.. Enemmänki kertomus yhestä, vähän välillä kaistapäisestä elämäntavasta, joka vaihtuu puolen vuoden välein :D Oon kirjotellu myös muilla pohjilla, mutten oo vanhoja tonne siirrelly..

atsushitreenaa.blogspot.fi

Olis kiva kuulla, kuinka usein kirjottelette noihin blogeihinne. Itse aloitin vasta tuossa joku viikko takaperin täällä blogin ja mietin, että kuinka usein sitä päivittäisin. Meneekö jengi mutulla eli sillon, kun on asiaa, vai miten? Ootteko muuten saanu paljon kommentteja päivityksiinne ja odotatteko saavanne niitä yleensäkään?

Mulle blogi on treenipäiväkirja. Jos on aikaa, ni sitte jotain muutakin settiä. Olishan se kiva, jos porukka heittäis kommenttia ku käy lukemassa, mutta enhän mä itekkään laita muille ku todella harvoin.. Mutta musta toi riippuu niin paljon siitä mitä blogiltaan haluaa. Toiset kirjottaa omalla naamallaan ja jakaa ihan kaiken, nää blogit myös näyttää keräävän sen ison massan; paljon lukijoita ja kommentteja :) Toiset, niinku minä, on enemmän anonyymejä perustreenaajia. Jos joku saa jotain ideaa, jos pystyn hyvää linkkiä laittamaan, ni kiva, ei siinä mitään sen kummempaa ole :) Annan ja toisaalta myös saan blogiltani siis paljon vähemmän, mutta tärkein ominaisuus minulle tosiaan onkin se treenipäivis..

Laitetaas oma blogi tänne, jos joku kiinnostuu lukemaan/kommentoimaan. Samoja ajatuksia kuin Atshuulla, että kyllä ne kommentit olisi tervetulleita :) Nyt laihduttelen ja käyn salilla eli pääasiassa treenihöpinöitä...

Ja blogi löytyy osoitteesta http://katsuja.blogspot.fi/

Täällä yksi salitouhusta innostunut vasta-alkaja, joka pitää treeni-päiväkirjaa blogin muodossa. Kehityksen päivittelyä ja pohdiskelua liittyen reenaamiseen ja siitä syntyneeseen uuteen elämäntapaan. :)
Liisa ihmemaasta

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mun blogi kertoo elämästä bikinifitness kisojen jälkeen, miten paino pidetään kurissa ja miten kroppaa kehitetään eteenpäin omin avuin ilman vuosia kestänyttä valmennusta. Ehkä joskus tavoitteissa siintää kisat, mutta matka sinne on pitkä. Siitä matkasta lisää osoitteessa : hannekaisa@blogspot.fi

Aijjoo, ne mitä luen:

kukkalaakso.com
Samisundvik.com
Toobigtobeme.fitfashion.fi
Silfvernagel.blogspot.fi
Tiinantreenit.blogspot.fi
Huonoaiti.fi

Viimeksi muokattu:
Mun blogi kertoo elämästä bikinifitness kisojen jälkeen, miten paino pidetään kurissa ja miten kroppaa kehitetään eteenpäin omin avuin ilman vuosia kestänyttä valmennusta. Ehkä joskus tavoitteissa siintää kisat, mutta matka sinne on pitkä. Siitä matkasta lisää osoitteessa : hannekaisa@blogspot.fi

Oletan että blogisi osoite on kuitenkin http://hannekaisa.blogspot.fi/ :)

Suositut

Back
Ylös Bottom