SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien blogitutka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -T
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Perustin blogin jota voi halutessaan seurata osoitteessa: Muscle Fetish

Sisältöä ei vielä paljon ole, mutta tästä se lähtee :)

Edit: Aloin itsekin seuraamaan tuota "too big to be me"-blogia, ja se on tosi hyvä, tykkään! :)

Viimeksi muokattu:
Nyt kun itsekin bloggailusta innostuin niin olen alkanut lukemaan huomattavasti enemmän ihmisten blogeja. Ainoa asia mikä ärsyttää on se että tässäkin ketjussa mainituista blogeista tosi monet ovatkin suljettuja, eli vain kutsutut käyttäjät voivat lukea eikä sisältö ole julkista.

PÖHHH.

Itse olen lueskellut muiden blogeja jo useamman vuoden ajan. Too big to be me, Go Sara Go, Eevsku's life jne jne.. Innostuin kuitenkin tekemään tänään oman blogin joten käykääpä lukemassa.. http://laurantreenit.blogspot.fi/
Käyttö on vielä vähän opettelua mutta eiköhän se tästä. :) Aiheita ainkin ois tiedossa vaikka kuinka paljon!

Kuvia vaan paljon ja kommentointia muiden blogeihin niin saat lukijoita :)

Oon tainnu täällä jo bloggiini mainostaa mutta tosiaan on siellä muutakii ku liikuntajuttuja. Siltikin liikuntaa aika suuressa määrin, jos jotakuta kiinnostaa lukia. Pittäis varmaa ryhistäytyä muittenki blogien kommentoimisessa ja lukemisessa niin sais pontta ommaan kirjotuksiin ja ehkä enemmä itellennii lukijoita.

Hyvä blogi! Lisäksi sä et näytä niin pelottavalta kuin mitä olen täällä lukemien juttujen perusteella ajatellut sun olevan ;)

Hahaha, päivän naurut :lol2:

Kiva jos tykkäät blogista, mulla saattaa paikoitellen olla hieman erilainen tyyli kirjoitella kuin yleensä blogeissa (en ehkä ole ihan niin ihq happyhappyjoyjoy vaan lataan välillä aika kovaan ja suorasanaisestikin mielipiteitäni, ihan kuin täälläkin)... Kenties se sitten saa mut vaikuttamaan "pelottavalta", mutta ihan tuollainen pullasorsahan mä oikeesti olen ;)

Edit: Blogiani pääsee tykkäilemään/seuraamaan myös Facebookissa (sivulle tulee aika ajoin muutakin juttua mitä blogiin ei), osoitteessa: www.facebook.com/musclefetish

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom