SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien blogitutka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -T
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mulla kans alkaa maanantaina viimeisten vauvakilojen pudotteluproggis. Jos ketä kiinnostaa niin tervetuloa lukemaan (http://jonna1983.blogspot.fi) ja kommentoimaan :) Seiska tiputellaan ainakin plus muutama extrakilo päälle. Kivasti on tohon keskivartalon seutuville kilot jämähtäneet :)

Ps. Sara muuten on upea!

Mulla kans alkaa maanantaina viimeisten vauvakilojen pudotteluproggis. Jos ketä kiinnostaa niin tervetuloa lukemaan (http://jonna1983.blogspot.fi) ja kommentoimaan :) Seiska tiputellaan ainakin plus muutama extrakilo päälle. Kivasti on tohon keskivartalon seutuville kilot jämähtäneet :)

Mä oon lukenut sua jo pidemmän aikaa, mutten oo lukijana. Sulla on hyvä huumori ja sun postaukset saa aina hyvälle tuulelle :) Ja vaavi on ihan tuitui!

Mä oon lukenut sua jo pidemmän aikaa, mutten oo lukijana. Sulla on hyvä huumori ja sun postaukset saa aina hyvälle tuulelle :) Ja vaavi on ihan tuitui!

Ai kun ihana kuulla <3 Just uuden postauksen täräytin ilmoille! Tuitui on keksinyt, että paskaisia kenkiä on kiva järsiä...

Mika Nyyssölän blogi, Jutan blogit(gojuttago.com ja se Liv-blogi), Ostolakossa ja ruotsinkielinen Fitness4life on pakko tsekata kun itsekin oon suomenruotsalainen ja kävin vieläpä samaa koulua Elinin kanssa! Nämä on siis niitä mitä säännöllisesti luen, muita blogeja sitten satunnaisemmin :)

Ite seuraan tiuhemmin reeniblogeista Go Sara Go,Too big to be me ja Nyyssölää :) (näin ulkomuistista) Too big to be me:n Erica on saanu kyl tosi hyviä tuloksia aikaan,ite ootan et kaikki menee hänellä hyvin ja hänen haave toteutuu kunnon ja kisojen suhteen tulevaisuudessa :)

Itse luen joitakin blogeja säännöllisesti, mutta en nyt tähän hätään nimiä muista..mutta tarkotus oli kysäistä, että tietääkö joku semmosen blogin, missä pitäjä kertoo omista treenailuistaan yms. ja ainakin vähän aikaa sitten oli juttu sen kaverin"muodonmuutoksesta"

Eli jos kuulostaa tutulta niin olis kiva tietää, mistä blogista kyse, kun on päässyt hukkaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom