Punttihimo!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja finneb
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moi,

Olen nyt noin 9 kuukautta treenannut aktiivisesti salilla 3 kertaa viikossa ja tuloksia alkaa mukavasti tulla.

Mutta asiaan: nyt on käynyt kuitenkin niin, että en ole päässyt salille kolmiseen viikkoon flunssan ja muitten henk. koht. syitten takia. Vyö pääni ympärillä alkaa kiristyä ja muutkin sen ovat jo alkaneet huomata.

Eli kysymys kuuluukin: mitä teette jos ette mitenkään pääse salille muutamiin viikkoihin purkamaan ylimääräistä energiaanne?

Kiitos jo etukäteen kaikille, jotka vain jaksavat avittaa tyhmää aloittelijaa! :nolo:

Hanki joku urheilun ulkopuolinen harrastus rinnalle. Kuuntele musiikkia, soita jotakin instrumenttia, piirrä, kokkaile, käy leffoissa, pelaa pleikkaria tai keksi vaikka palindromeja.

Ite ainenkin käytän sairaana olo ajan 100% syömällä, nukkumalla, pakkista selaillen sekä treeni leffoja kattelen ja kannataa oikeesti mielummin levätä kipeänä jotta sitten paranee nopeemmin ja pääsee nopeemmin raudan kimppuu.

Jos on flunssa päällä niin kannattaa levätä vaan kunnolla, että paranee nopeampaa kuten ngv:eekin tuossa mainitsi. Jos taas nämä henkilokohtaiset syyt eivät liity sairasteluun niin mene ihmeessä lenkille tai hakkaamaan säkkiä jos semmonen löytyy, itsellä auttaa aina jos ei pääse salille.

Noh jos on flunssa on jo kolmatta viikkoa niin itse ainekin lepäisin ja lukisin kirjoja ja kahtelisin leffoja. Eipä kipeänä ole liikuntaa hyödyllistä harrastaa.

Evil Joen kommentti oli mun mielestä hyvä. Itse ei ainakaan tulisi mitään jos tekisin niinkuin NGV. Elämässä pitää minusta olla muutakin kuin punttisali ja kehonrakennus. Nää kavereita, lue, katso leffoja, piirrä tee mitä tahansa mitä tykkäät tehdä, äläkä stressaa :thumbs:

itse kuuntelen musiikkia , ja ennen kaikkea treenaan henkistä puolta.
Joskus treeni kulkee TOSI hyvin sen jälkeen ku on viikko parantumisen jälkeen treenaamassa.

Otsikko on kyllä mielenkiintoinen.

Kyllähän sitä tulee tehtyy kaikennäköstä, lähinnä kuunneltua musiikkia, luettua pakkista yms. Välillä kyllä kannattaa jättää sali ihan kokonaan ajatuksista, ja keskittyä johonkin ihan muuhun. Voi pidemmän päälle alkaa tuntua siltä, että päivän kohokohta on se pukuhuoneesta salin puolelle pääseminen.

Kiitos kaikille neuvoista!

Onhan noita muitakin aktiviteetteja kuin punttis, mutta tämä aloittelijan innostus ei tunnu vieläkään laantuvan. Joka kerta, kun missaan salipäivän tunnen itseni petetyksi ja vihaiseksi. Jotenkin tuosta kai sitten pääsee ajan myötä yli, kun tajuaa ettei se sali olekkaan kaikkein tärkein :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos kaikille neuvoista!

Onhan noita muitakin aktiviteetteja kuin punttis, mutta tämä aloittelijan innostus ei tunnu vieläkään laantuvan. Joka kerta, kun missaan salipäivän tunnen itseni petetyksi ja vihaiseksi. Jotenkin tuosta kai sitten pääsee ajan myötä yli, kun tajuaa ettei se sali olekkaan kaikkein tärkein :)

Voi olla, että pääsee. Voi olla, että ei. :)

Kyllähän menestymisen takana on usein pakottava tarve tai pakkomielle. :)

Tee jotain muuta ja ajattele että joskus on vielä päiviä jolloin sua vituttaa mennä edes lähelle salia.

Niimpä.

Tuliskin ees kipeeks niin vois hyvällä omallatunnolla olla menemättä salille, mutta ei. Nytkin pitäs vääntäytyä ennen töitä salille, mutta ei kiinnostas vittuakaan. Ei siis pätkän pätkää. Niin voishan sitä taukoakin pitää, mutta jotenkin ei luonto anna periks, kun ei ole mitään syytä olla menemättä. No lähen edes käymään, katottaan josko se oiskin ihan jees sinne mennä, mutta jos ei niin tuun kyllä takas.

Niimpä.

Tuliskin ees kipeeks niin vois hyvällä omallatunnolla olla menemättä salille, mutta ei. Nytkin pitäs vääntäytyä ennen töitä salille, mutta ei kiinnostas vittuakaan. Ei siis pätkän pätkää. Niin voishan sitä taukoakin pitää, mutta jotenkin ei luonto anna periks, kun ei ole mitään syytä olla menemättä. No lähen edes käymään, katottaan josko se oiskin ihan jees sinne mennä, mutta jos ei niin tuun kyllä takas.

Monesti se homma vaan kuitenkin toimii vaikka itse lähtö vituttaakin. Ja sen jälkeen onkin sitten suht pirteä olo duunissa kun vaan syö hyvin.

Mutta kipeenä on turha milään salijutuilla stressata. Itse luen mielelläni esim. Pakkista, mutta jotenkin mieluummin ottaa osaa esim. yleisen puolen keskusteluihin kun paneutuu treenijuttuihin. Mitään treenivideoita ei tulis ees pieneen mileen silloin katsella.

Monesti se homma vaan kuitenkin toimii vaikka itse lähtö vituttaakin. Ja sen jälkeen onkin sitten suht pirteä olo duunissa kun vaan syö hyvin.

Niinhän se oli. Kyllä sitä kummasti taas innostuu kun ekat painot saa liikkeelle. Tein nopeet puNppi painoitteiset treenit käsille eikä aikaa mennyt kun sen 30min.
Jotenkin toi lähtö vaan hajotti :)

Niinhän se oli. Kyllä sitä kummasti taas innostuu kun ekat painot saa liikkeelle.
Jotenkin toi lähtö vaan hajotti :)
Jeps, itelläkin sama on joskus, että ei kiinnosta pätkääkään lähtee, mutta parit sarjat tehtyä alkaakin jo hymyilyttää :whip:

Se on vaan niin, että joskus huvittaa, joskus ei. Se aloittaminen on juuri se vaikein. Mutta nyt on itsellä ollut muutaman viikon yli-innokas jakso päällä. Mieli tekis reenata vaikka joka päivä, mutta pakkohan se on levätäkin. Toi lepo onkin ollut itselläni hieman vähäistä, ja niinpä sitten flunssa pääsi iskemään. Nyt on oltu viikko ilman mitään punttia, ja voitte uskoa millainen treenihimo on päällä.

Itse odotan joka päivä että pääsen salille treenaamaan ja jos en sinne pääse jostain syystä, niin alkaa ketuttaan aika rankasti :/ todennäkösesti tää on vaan tätä aloittelijaninnostusta :D Mutta itelläni ei oo vielä ollu mitään flunssaa tms, että olisi ollut mitään pidempää treenitaukoa. Ja toivottavasti ei tulekkaan :) Mutta jos (ja kun) semmonen itelleni tulee, niin voisin kuvitella että lepään ihan rauhassa, katon leffoja yms. vaikka olisikin pakottava tarve lähtä treenaamaan..

Maltti on valttia tässä hommassa!! Kehitys tulee harmittavan hitaasti ja vaatii monesti harjoittajaltaan paljon. ( treeni,lepo ja RUOKA )
Ensimmäinen homma on kuitenkin sen stressaamisen lopettamisen ja jatkuvan treenamisen tai syömisen ajatteleminen. kyllä se lihas pärjää muutaman päivän ilman jatkuvaa huomiointia.

No niin, nyt tuli treenattua viikon tauon jälkeen. Ai että, ku on mahtava olo.:)

Tästä harrastuksesta tulee pahasti riippuvaiseksi.

Itsellä kävi niin, että hurjan innostuksen jälkeen salilla käyminen loppui melkein kuin seinään viisi vuotta sitten ja nimenomaan pidemmän sairastelun ja lievän loukkaantumisen jälkeen. Nyt kesällä aloitin homman uudelleen 110% tehoilla ja tuntuu juuri tuolle, että jos yksikin treeni jää väliin niin maailma kaatuu .. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom