Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heitetääs joku pallo tähänkin:
Herätys klo 9:00, tukeva aamupala mahaan
klo 12:00 salille
klo 13:00 pois, ruokaa
klo 15:00 venyttelyä, ruokaa
klo 17:00 ruokaa
klo 20:00 salille
klo 21:00 pois, ruokaa
klo 23:00 venyttelyä, ruokaa ja nukkumaan
klo 04:00 kuselle, ruokaa
Tollanen double-split olis kyllä aivan helvetin hieno homma, harmi ettei siihen ikänä työelämässä pystyne... :(
Heitetääs joku pallo tähänkin:
Herätys klo 9:00, tukeva aamupala mahaan
klo 12:00 salille
klo 13:00 pois, ruokaa
klo 15:00 venyttelyä, ruokaa
klo 17:00 ruokaa
klo 20:00 salille
klo 21:00 pois, ruokaa
klo 23:00 venyttelyä, ruokaa ja nukkumaan
klo 04:00 kuselle, ruokaa
Tollanen double-split olis kyllä aivan helvetin hieno homma, harmi ettei siihen ikänä työelämässä pystyne... :(
EDIT: Tokihan rahalla saa myös roinaa sekä mahdolliset komplikaatiot hoidettua... treeniä muusta välittämättä. :arvi:
Yksi kerta päivässä salilla riittää minulle, tälläiselle harrastelijalle oikeastaan kolme kertaa viikossa salilla on ihan riittävää tässä iässä.
Vaihtaisin tuon "20:00 salille" tilalle, "veryttelyä" vaimon, rakastajattaren tms. kanssa.
Luopio, et ansaitsisi tuollaista päivää.
Se on vähintää kaksi kertaa salille. Muina aikoina vain syötäisiin. Palkkaisin ihmiset venyttämäänkin minua.
aika sweet päivä vitamniini
oma ois jotakuinkin tällänen:
Herään omalta maatilaltani iiisosta ja pehmiästä sängystä, käyn antamassa hevosille sapuskat ja päästän laitumelle, sit tupaan puurokattilat kiehumaan rengeille ja isännille. Ne ruokittuani nautin itse hyvää kirjaa lukiessani puurot ja vanilja teet.
Tämän jälkeen lähen tositoimiin omaan pieneen mutta hyvin varusteltuun saliin (rakennettu vanhaksi jääneeseen heinälatoon), palkkarit naamaan ja tallin kautta mökkeröön laittamaan ruuat, syödään yhessä renkien ja muitten maajussien kanssa, he palaavat töihin, minä alan valmistautua kylälle lähtöön jossa ohjaan muutamana iltana viikossa muutamia jumppia erityisryhmille (vanhukset, vammaiset, yms) sieltä sitten kotio jossa isäntä on vuorostaan saanut laittaa sapuskat.
Ruuan jälkeen sitten pitkälle rauhalliselle kävelylle isännän kanssa, ja siitä saunaan loikoilemaan. Saunan jälkeen mussutetaan telkkarin ja takan ääressä iltapalat..
In my dreams :(
Kiva kertomus (naisen suusta) näiden bodimiesten joukossa. :kippis1:
Onneksi toi on mun normipäivästä niin kaukana. ;)aika sweet päivä vitamniini