Punttaajan täydellinen päivä

Millainen olisi punttaajan täydellinen päivä? Siis jos ei tarvitsisi ottaa huomioon työtä tai muita velvoitteita eikä raha olisi esteenä. Millainen päivärytmi olisi ja mitä kaikkea päivä sisältäisi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heitetääs joku pallo tähänkin:

Herätys klo 9:00, tukeva aamupala mahaan
klo 12:00 salille
klo 13:00 pois, ruokaa
klo 15:00 venyttelyä, ruokaa
klo 17:00 ruokaa
klo 20:00 salille
klo 21:00 pois, ruokaa
klo 23:00 venyttelyä, ruokaa ja nukkumaan
klo 04:00 kuselle, ruokaa

Tollanen double-split olis kyllä aivan helvetin hieno homma, harmi ettei siihen ikänä työelämässä pystyne... :(

EDIT: Tokihan rahalla saa myös roinaa sekä mahdolliset komplikaatiot hoidettua... treeniä muusta välittämättä. :arvi:

Mä pistäisin tuonne klo 08.00 herätys, venyttely,aamuaerobinen +venyttely.
Klo 9 lähtisin tuosta aamupalasta sitten jatkamaan...

Ilta-aerobisen vaakatasossa vois tietenkin liittää tuonne ennen klo 23 suoritettua venyttelyä :D

Tollanen double-split olis kyllä aivan helvetin hieno homma, harmi ettei siihen ikänä työelämässä pystyne... :(

Tarkoittanet siis kaksi kertaa päivässä salilla? Aamusta ja illasta/työpäivän jälkeen, niin hyvin onnistuu. ;)

Itsellä lähes joka viikonloppu on pari omasta mielestä täydellistä punttaajan päivää, jolloin syödään treenataan ja nukutaan. Jossain välissä sitten käydään toki ulkona haukkaamassa happea ja ulkoilemassa, tai tuttuja moikkaamassa jos jotain tulee.

EDIT: Tokihan rahalla saa myös roinaa sekä mahdolliset komplikaatiot hoidettua... treeniä muusta välittämättä. :arvi:

Yksi kerta päivässä salilla riittää minulle, tälläiselle harrastelijalle oikeastaan kolme kertaa viikossa salilla on ihan riittävää tässä iässä.

Vaihtaisin tuon "20:00 salille" tilalle, "veryttelyä" vaimon, rakastajattaren tms. kanssa.

-herätys klo.10.00 aamupala/kuljailu
-rumpuharjoitteita 10.30-12.00, perään ruokailu
-pakkiksen salailua ja ruoan sulattelua
-treeni klo.13.30
-syöntejä yms, ei töitä...

ilta aerobinen ja alavatsaharjoite yhdessä avokin kanssa:rock:
kevyt hieronta ja nukkumaan.

Tuomoista on varmaan taivaassa?:eek:

Vähän aihetta sivuten, miettikääpä onko jollain isolla Hollywoodin leffastaralla siistiä ku joku soittaa tuotantoyhtiöstä et: "Hei nyt olis tällanen uus leffa tiedossa, aateltiin sua pääosaan. Juttuun sisältyis et me hoidetaan sulle noi personal trainerit, hierojat sun muut ja sul on 5 kuukautta aikaa hommata 10kg lisää lihasta. Et se on pari-kolme treeniä per päivä ja safkat hoitaa tietty ravintoterapeutti ja kokki. Sit ruvetaan kuvaan ja saat sen 20 miljoonaa ku homma on purkitettu. Plus tietty saat timmin kropan ja paljon kuuluisuutta. Kelpaako?"

Yksi kerta päivässä salilla riittää minulle, tälläiselle harrastelijalle oikeastaan kolme kertaa viikossa salilla on ihan riittävää tässä iässä.

Vaihtaisin tuon "20:00 salille" tilalle, "veryttelyä" vaimon, rakastajattaren tms. kanssa.

Luopio, et ansaitsisi tuollaista päivää.

Se on vähintää kaksi kertaa salille. Muina aikoina vain syötäisiin. Palkkaisin ihmiset venyttämäänkin minua.

Herätys ~12 paikkeilla, kahvia + pokeria tms. istuviltaan harjoitettavaa ajanvietettä, myös hyvä televisio-ohjelma käy.
Ruokaa ennen 14
salille 15-16->
Ruokaa ~16-18
Villiä seksiä(oikeestaan sit noilla muilla ei oliskaan sitten väliä)
Iltapalaa joskus myöhemmin
Oluelle ~23-24
Virkeystilan mukaan nukkumaan tai vielä hiukan tv:tä / nettiä.

Luopio, et ansaitsisi tuollaista päivää.

Se on vähintää kaksi kertaa salille. Muina aikoina vain syötäisiin. Palkkaisin ihmiset venyttämäänkin minua.

Mä palkkaisin jonkun menemään sinne salille hikoilemaan mun puolesta ja kääntäisin vain kylkeä aamulla.

No perkele siellähän oli että jos raha ei olisi esteenä. Enpä huomannut! Aamusta kunnon tuhti aamupala ja nukkumaan takaisin. Heräisin silkkipedistäni ruusujen keskeltä. Kaunis nuori nainen (palvelijani) toisi tietenkin aamupalat ja herat petiin tarjottimella ja kahvit. Harrastaisimme villiä seksiä. Sitten olisiki taas pienet unet poikaa. Heräisin taas ja olisikin aika taas syödä. Kunnon pihviä ja riisiä ja hullut mätöt naamariin.

Siinä sitten sulateltaisiin muutama tunti katsellessa uusimpia bodyleffoja. Niistä saisin hirveät Hc-agret lähteä vääntämään rautaa. Tässä välissä yksi herajuoma ja ruokamättö. Tilaisin yhdellä puhelinsoitollahovimestarittaren ja sanoisin että käyppäs siitä ostamassa alan parhaat lisäravinteen tsoptsop vauhtia ja hän tekisi niin.

Ottaisin harrikkani ja painelisin Floridan aurinkorantojen läpi salille, jossa kaltaiseni yksilöt olisivat jo hiessä yltä päätä. Söisin taas mahan täyteen ja repimään. Pari tuntia kovaa treeniä ja tiskissä toivoteltaisiin hyvää kotimatkaa samalla. Sittenhän palkattaisiin tietenkin manikyyrit ja pedikyyrit ja kurkkunaamion tekijä. Kaikki kauniita nuori naisia tietenkin. Taas voisi syödä ja senjälkeen harrikalla brun brun kotiin. Siellä minua odottaisi tervetuliaiskomitea ja lisää sponsoreita tarjoamassa sopimuksia.

Illalla toisen kerran salille lisää rankkaa vääntöä ilman armoa. Yhtä iloisena vastaanotossa virkailija toivottaa hyvää kotimatkaa. Olen lähes onneni kukkuloilla. Illalla olisi sitten hierontaa tarjolla neljän käden voimin ja paikkojen avausta. Ruokaa tulisi ovista ja ikkunoista. Viinirypäleitä tiputeltaisiin suuhuni kauniista siroista sormista. Taivas..

Tilaisin tulevaisuuden varalle loputtoman paljon vaatteita, ruokatarvikkeita ja asiaankuuluvaa materiaalia ilmeisesti nimettömän sponsorin tililtä.

aika sweet päivä vitamniini :)

oma ois jotakuinkin tällänen:
Herään omalta maatilaltani iiisosta ja pehmiästä sängystä, käyn antamassa hevosille sapuskat ja päästän laitumelle, sit tupaan puurokattilat kiehumaan rengeille ja isännille. Ne ruokittuani nautin itse hyvää kirjaa lukiessani puurot ja vanilja teet.
Tämän jälkeen lähen tositoimiin omaan pieneen mutta hyvin varusteltuun saliin (rakennettu vanhaksi jääneeseen heinälatoon), palkkarit naamaan ja tallin kautta mökkeröön laittamaan ruuat, syödään yhessä renkien ja muitten maajussien kanssa, he palaavat töihin, minä alan valmistautua kylälle lähtöön jossa ohjaan muutamana iltana viikossa muutamia jumppia erityisryhmille (vanhukset, vammaiset, yms) sieltä sitten kotio jossa isäntä on vuorostaan saanut laittaa sapuskat.
Ruuan jälkeen sitten pitkälle rauhalliselle kävelylle isännän kanssa, ja siitä saunaan loikoilemaan. Saunan jälkeen mussutetaan telkkarin ja takan ääressä iltapalat..

In my dreams :) :(

10:00 Herätys
10:15 Aamupala, lehden selaukset, netti yms
12:00 Gripperitreeni
12:30 Ruoanlaitto, kaupassa käynti yms kikkailua..
15:00 Salille, palkkarin jälkeen hiukan lepiä..
17:00 Ruokailu
19:00 Sauna!!!
19:30 SALKKARIT!
21:00 Iltapala
23:00 ---> Nukkumaan

Tollai on tullut elettyä viimoset 4kk. Vois sanoa jopa, että todella hienoa aikaa on ollut?! Eikä ole ollut rahasti kiinni. Joskus meinaa olla hiukan tylsää, mut aina voi mennä salille, lenkille, muuten vaan olla tai näperrellä jotain.. :)

aika sweet päivä vitamniini :)

oma ois jotakuinkin tällänen:
Herään omalta maatilaltani iiisosta ja pehmiästä sängystä, käyn antamassa hevosille sapuskat ja päästän laitumelle, sit tupaan puurokattilat kiehumaan rengeille ja isännille. Ne ruokittuani nautin itse hyvää kirjaa lukiessani puurot ja vanilja teet.
Tämän jälkeen lähen tositoimiin omaan pieneen mutta hyvin varusteltuun saliin (rakennettu vanhaksi jääneeseen heinälatoon), palkkarit naamaan ja tallin kautta mökkeröön laittamaan ruuat, syödään yhessä renkien ja muitten maajussien kanssa, he palaavat töihin, minä alan valmistautua kylälle lähtöön jossa ohjaan muutamana iltana viikossa muutamia jumppia erityisryhmille (vanhukset, vammaiset, yms) sieltä sitten kotio jossa isäntä on vuorostaan saanut laittaa sapuskat.
Ruuan jälkeen sitten pitkälle rauhalliselle kävelylle isännän kanssa, ja siitä saunaan loikoilemaan. Saunan jälkeen mussutetaan telkkarin ja takan ääressä iltapalat..

In my dreams :) :(

Kiva kertomus (naisen suusta) näiden bodimiesten joukossa. :kippis1:

Kuudelta aamulla olis herätys. Heittäisi naamaan hedeläm ja vähän vettä ja menisin kellariin, missä olisi toki oma dojo. Siellä mua odottaisi jo pari BJJ mustavyötä joiden kanssa sitten hiottais tekniikkaa tunnin verran. Sitte sinne ilmaantuisi pari mun tasosta sparri partneria joiden kanssa sitten saisi vääntää kunnolla 30minuuttia.

Kun kello löis kahdeksan treenit loppuis ja menisin rannalle, joka sijaitsee n. 50m mun talostsa toki ja uimaan ja löhöilin siellä hetken kauniin ja mukavan neitokaisen kanssa ja söisin aamupalan. Tämän jälkeen nukkuisin varmaan jonkun aikaa siinä rannalla koska olisin varmaan aika puhki. Sitten ylös pomppimaan, vesijeteillä painelemaan, jenkkiveineillä kruisailmeaan tai sitte ihan vaan snorklaamaan. Chillailua.

Sitten 12-aikaan takasin talolle syömään lounas. Sitte siellä olis pari kaveria tullu morjenstamaan, löhöttäis sohvassa tjms ja pelattais pleikkaa, katottais jotaan leffoja tjms ja puhuttais paskaa. Joskus puol kolmen ja kolmen välissä sitten mentäis kavereitten (jotka sattuis myös olemaan mun personal trainereita) kanssa salille vääntämään rautaa.

Sen jälkeen nopeasti suihkun kautta vähä kuteita päälle ja hyppäisin avo M6:sen ratin taakse, ja neitonen vierelle ja painelisin kavereiden kanssa letkassa jonnekki hienoille teille ajelemaan vähän. Mentäis ehkä jonnekki chillailemaan, päivällistä naamaan jossaan missä nyt on vähän ihmisiä. Rentoa menoa.

Kahdeksan maissa sitten takaisin talolle missä mua odottelis mun pystyotteluvalmentaja. Vedettäis tekniikkaa 30minuuttia, sparraisin (vaparia ja puhdasta pystyottelua) vähän kevyemmin jonkun mua pikkusen paremman kaverin kanssa ja sitte suhikuun.

Tässä vaiheessa kello olis reilut yhdeksän. Sitten chillailua tän neitokaisen kanssa telkkarin edessä ja syötäisiin jotaan kivaa iltapalaa ja vietettäis mukavia hetkiä. Sitte luutavasti rupeis jo aika reippaasti väsyttämään, joten nukkumaan pitäis mennä sitte joskus kahdentoista aikoihin. Ja toki lautantaina vetäis chillimmin, jäis toi toinen lajitreeni ja puntti kokonaan pois ja aamu BJJt vedettäis jokus 12-aikoihin. Sitte vois käydä pikkusen illalla kattomassa yöelämää, jouda muutaman (siis oikeesti muutama, en mitään kännejä) hyvä drinkki ja jauhaa paskaa mukavien ihmisten kanssa. Sunnuntai olis sitten ihan pyhitettyä neitokaiselle ja mulle, tehtäisi ihan mitä vaan...

Olis kyllä aika rentoa menoa...

No kait se olis semmonen että Heräis aamulla klo 8 ja menis kuselle. Siinä sitten samalla tervehtis ittiä peilistä ja *poks* huomaan kasvaneeni yön aikana 30 kg tiukkaa lihaa. Tässä vaiheessa kun ei rahasta ollut kippeetä niin saattasin lähtiä kaljalle jonnekkin :D

Hyvä topic! Pienen mietinnän jälkeen jotain tällasta:

klo 8.00 Kevyt aamuaerobinen+suihku
klo 9.00 Aamupala
-vapaa valinnaista ohjelmaa-
klo 10-11 Personal trainerin ohjauksella venyttelyä
klo 11 Välipala
klo 12-12.45 Treeni nro 1 omalla salilla,loppuaerobista 10 min, palkkari
klo 13.30 Ruokaa
klo 14.30 Personal trainerin ohjauksella venyttelyä
klo 15.00 Välipala
klo 15-16 :zzzz:
klo 18.00-18.45 Treeni nro 2 omalla salilla, loppuaerobista 10 min, palkkari