Puntinnoston haitat

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Raskaat kyykyt voivat vaikuttaa pituuskasvuun. Eipä kai juuri muilla liikkeillä ole suurta vaikutusta. Joskus tulevaisuudessa ehkä haittoja on paikkojen jumiutuminen ja esim. isojen reisien haitta on niiden "yhteen hitsaaminen" kävellessä/juostessa :lol2:

Koettu on! Siis "hitsaus" Juoksemista on parit kaverit kuvaillu huvittavaksi. Koska juoksu näyttää siltä kuin pingviini yrittäisi juosta :lol2: Pikku vika! Ei musta juoksijaa tuliskaan

Puntinnoston haittoja... No jos tosissaan alkaa harrastamaan, niin voi varautua pariin vähän vakavampaan loukkaantumiseen ja lukemattomiin pikkusärkyihin. En ole tavannut yhtään pitkän linjan voimailijaa, jolla ei olisi mitään terveyshaittoja tullut harrastuksesta. Suurimmasta osasta vaivoja onneksi pääsee ylitse, mutta eritoten selän rikkoutuminen on erittäin vittumainen (ja yleinen) asia. Oikeiden ja turvallisten tekniikoiden opettelu on ensiarvoisen tärkeää.

No se riittää, että tyttöystävällä riittää ymmärrystä. On toi punttaaminen jo sen verran tärkeä, että voin muutamaan kaveriin puntilla käynnin vaihtaa.

Minä en vaihtaisi. Sopivassa suhteessa kaikkea. Jos joku salilla käynti jää sen takia välistä, että lähden kaverin kans kahville niin ei tuo maailma/kunto ole siihen kaatunut.

Minä en vaihtaisi. Sopivassa suhteessa kaikkea. Jos joku salilla käynti jää sen takia välistä, että lähden kaverin kans kahville niin ei tuo maailma/kunto ole siihen kaatunut.

Ei katos yksinkertaisesti ole aikaa..Nytten olen ollut ma-pe klo.07.00-15.00 töissä ja yleensä klo.17.00 treenaan. Treeni kestää pari tuntia ja sitten ei jaksa minnekkään enään mennä korkeentaan kevyelle lenkille. Treenaan 3-4 kertaa viikossa..Se taas riippuu ohjelmasta. Viikonloppuna enhkä kerkee oleen tyttöystävän kanssa kerkee olemaan perjantain ja sitten lauantain ja sunnuntain laitan auto, kun pitäis saada se valmiiksi.

Lapolle pieni kysymys että missä pääset salille 40e/vuosi?!?!?!? Itellä nimittäin menee vuodessa paljon enemmän ja paljon on todella paljon enemmän:D Sori tää ei kyllä liittynyt ketjun aloittajan kysymykseen. Anteeksi..

moottoripyörällä ajo>>>ojentajat pumppiin. lampunvaihto kattoon>>>>olkapäät pumppiin. liian kauan käsi koukku asennossa esimerkiksi puhelimeen puhuminen>>> hauis pumppiin jne..... nuilta ainakin välttyisi jos ei painoja nostelis.

Yliopistojen salit tuppaavat olemaan halpoja... Ja ainakin meikäläisen käyttöön myös kattavia. Kaikki kalliit ns. kuntoklubit tyyliin SATS, Elixia yms. mitä olen käynyt testaamassa ovat olleet suoraan sanottuna perseestä. Niin ilmapiirin kuin välineistönkin suhteen.

moottoripyörällä ajo>>>ojentajat pumppiin. lampunvaihto kattoon>>>>olkapäät pumppiin. liian kauan käsi koukku asennossa esimerkiksi puhelimeen puhuminen>>> hauis pumppiin jne..... nuilta ainakin välttyisi jos ei painoja nostelis.
:lol2: Asiaa.

Lapolle. No pitääpä pyrkiä löytämään joku halpa sali sitten lähiseudulta. Täytyy heti sanoa etten itse käy missään klubi paskassa(sori niille jotka käyvät) koska samaa mieltä laitteista ja ilmapiiristä. Käyttämäni sali on kunnan urheilukeskus jossa hinnat vaan jostain syystä hieman korkeat.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mistä vitusta näitä sikiää saatana!!! AEOM89 oot varmaa nyt vitu ylypeä että pääsit kertoo että voit käyä salilla ilman että maksaa mitään. Kiitos tästä todella tärkeästä infosta!

Mistä vitusta näitä sikiää saatana!!! AEOM89 oot varmaa nyt vitu ylypeä että pääsit kertoo että voit käyä salilla ilman että maksaa mitään. Kiitos tästä todella tärkeästä infosta!

Otetaanpas sitä happea taas vaihteeksi siellä perällä. Itselläni muuten 25€/vuosi
happyy.gif

Sama mullaki. :) Opiskelijakortilla pääsee ilmaseksi kaupungin yleiselle salille.

Mullakin maksaa o,oo€, kun oon ajat sitten ostanu reilulla 500e painoja ja tankoja yms. Nytten on kiva reenata, kun ei mee rahaa ku ravinteisii

Sama mullaki. :) Opiskelijakortilla pääsee ilmaseksi kaupungin yleiselle salille.
Sama homma mutta sinne pääsee ilman opiskelijakorttia. :)

Jos palaan aiheeseen ja sanon jotain puntinnoston haitoista niin ainoa haitta on ollut se että kaikki kuittalee koko ajan tyyliin "käyt salilla eikä se näy missään", "nostelet painoja mutta soudat kuin *****", raameja kyllä on tullut muttei yhtään voimaa", "salilla kyllä jaksaa käydä muttei sitä mitään hyödyllistä voi tehdä", "mökillä on sulle punttisalia, sinne tekeen hommia"

Kuulostaako yhtään tutulta?
Turha niille on mitään alkaa selittään.:curs:

Kaverin pikkuveli joka on kohta 14v ei saa äidiltään lupaa tulla mun kaa salille. Turha sitäkään on koittaa vakuuttaa että voi jo alkaa käymään salilla jos harjoittelee maltillisesti.

Back
Ylös Bottom