- Ikä
- 41
Aerobinen kunto aivan perseestä, sen olen huomannut haittapuolena :D
no tuo ei varmaankaan suoraan johdu punttitreenistä, vaan aerobisen treenin puutteesta... vai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aerobinen kunto aivan perseestä, sen olen huomannut haittapuolena :D
haitat.saattaa vähän lihakse turvota:thumbs:
ite oon kuullut että selkää (yläselkä ja alaselkä? en oo varma) rasittavat liikkeet saattaa haitata ryhtiä, pituuskasvua yms. eli ei ole suositeltavaa.
no tuo ei varmaankaan suoraan johdu punttitreenistä, vaan aerobisen treenin puutteesta... vai?
Mää oon huomannu sellasen haitan, että puntilla käyntiin tulee riippuvaiseks..joutuu aina perumaan kaikki tyttöystävän ja kavereiden kanssa sopimat jutut, jos sattuu olemaan reeni päivä jne.
Treeniin menee maksimissaankin se 2 tuntia aikaa. Miten se voi mitään sovittuja juttuja estää. Ja miksi ihmeessä sopia jotain etukäteen jos tietää ettei pääse? "Sori, mä tiedän, että me sovittiin tästä jo kuukausi sitten, mutta joudun nyt perumaan kun pitää mennä penkkaamaan..." Jep Jep.
Mun mielestä suhteellisen halpa harrastus. Ainakin jos salille pääsee jollain opiskelijahinnoilla tyyliin 40€/vuosi. Eikä noihin jauhoihinkaan mene kuukautta kohti kuin 20-30€. Ns. bodysafkat on yleensä aika halpoja.ainut haitta itselläni ainakin on että rahaa menee aika paljon :S
Erillaiset säryt ja kivut+paikat jumissa, addiktio(?) ja aerobinen kunto laskee ihan hujauksessa kun haetaan massaa jos unohtaa harrastaa aerobista:D
Treeniin menee maksimissaankin se 2 tuntia aikaa. Miten se voi mitään sovittuja juttuja estää. Ja miksi ihmeessä sopia jotain etukäteen jos tietää ettei pääse? "Sori, mä tiedän, että me sovittiin tästä jo kuukausi sitten, mutta joudun nyt perumaan kun pitää mennä penkkaamaan..." Jep Jep.
Mulle vaan on sattunut monesti sellasia tilanteita ja tulee edelleen sellaisia tulemaan. Mutta en silti kadu tätä harrastusta yhtään..
Kannattaa tässä vaiheessa miettiä että kannattaako parin salitreenin takia uhrata sosiaaliset suhteet. Itse en ainakaan pitkään hyvällä katsoisi jos kaverit rupeaisivat salitreenien takia jo sovittuja menoja perumaan. Menoista etukäteen kieltäytyminen treeneihin vedoten sitten eri asia.