Tarkoitus olisi koittaa saada itseäni vähän parempaan kuntoon.
Konsteja joita tähän olen ajatellut käyttää on hyvät neuvot täältä, ravinto puolelta olen löytänyt tosi hyviä vinkkejä ja samoin treeni puolelta, haku on ollut ahkerassa käytössä.
Lähtökohta on tämä:
Mies 34 v
190cm / 150 kg eli kynäniska joka näyttää jokinorsulta
painon suhteen en ole kauhean kriittinen vaikka sitä reilusti nyt onkin, mutta tavoite kilomäärä en ole asettanut (vielä) pääasia että se alkaa tippumaan ja ympärysmitta navan kohdalta pienemään..
se että tuntuu ja ehkä myös hyvältä/paremmalta on tärkeämpää, kuin tarkat kg/cm tavoitteet.
ymmärätte varmaan että suunta on vain parempaan..
muita mittoja pituuden ja painon lisäksi tulee tuossa alla, ja niitä saa kommentoida vapaasti.
näistä koitetaan lähteä parantamaan.. Onko pienentäminen sitten oikea suunta vai olisiko joitain kohtia tarvetta suurentaa..? Sitä en tiedä mutta arvon raati varmaan tietää..
navan kohdalta 141 cm
hartiat 146 cm
rinta nännien kohdalta 137 cm
kyynärvarsi 37 cm
olkavarsi 45 cm
vyötärö (masun alta) 114 cm
reisi 66 cm
pohje 50 cm
kaula 48 cm
ranne 20 cm
kengännumero 46-47
Tästä lienee hyvä aloittaa..
Konsteja joita tähän olen ajatellut käyttää on hyvät neuvot täältä, ravinto puolelta olen löytänyt tosi hyviä vinkkejä ja samoin treeni puolelta, haku on ollut ahkerassa käytössä.
Lähtökohta on tämä:
Mies 34 v
190cm / 150 kg eli kynäniska joka näyttää jokinorsulta
painon suhteen en ole kauhean kriittinen vaikka sitä reilusti nyt onkin, mutta tavoite kilomäärä en ole asettanut (vielä) pääasia että se alkaa tippumaan ja ympärysmitta navan kohdalta pienemään..
se että tuntuu ja ehkä myös hyvältä/paremmalta on tärkeämpää, kuin tarkat kg/cm tavoitteet.
ymmärätte varmaan että suunta on vain parempaan..
muita mittoja pituuden ja painon lisäksi tulee tuossa alla, ja niitä saa kommentoida vapaasti.
näistä koitetaan lähteä parantamaan.. Onko pienentäminen sitten oikea suunta vai olisiko joitain kohtia tarvetta suurentaa..? Sitä en tiedä mutta arvon raati varmaan tietää..
navan kohdalta 141 cm
hartiat 146 cm
rinta nännien kohdalta 137 cm
kyynärvarsi 37 cm
olkavarsi 45 cm
vyötärö (masun alta) 114 cm
reisi 66 cm
pohje 50 cm
kaula 48 cm
ranne 20 cm
kengännumero 46-47
Tästä lienee hyvä aloittaa..