punnerruspenkki / kotikuntokeskus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muisku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No niin. Salille ei ole mahdollisuutta mennä, joitakin vermeitä löytyy kotoa (soutulaite, kuntopyörä, vapaita painoja). Haussa olisi nyt punnerruspenkki. Sitä etsiessä törmäsin tällaiseen laitokseen http://tinyurl.com/3dsz3p

Nyt kaipaisin perusteluja sille, miksi sitä ei kannattaisi ostaa :D siis hintansa puolesta se epäilyttää itseäkin.

Kun kattoo tuota laitteen rakennetta, niin sekin antaa osviittaa sen tehosta:D

Painot loppuu aina kesken ja on heikko tekoa koko laite. Kunnollisissa ja isoissa laitteissa ei ole noin matalia rajoituksia. (mm. kaikki nuo kuormitusrajat, mitkä on naurettavan alhaiset; kuormitus maks. 60 kg, kuormitus maks. 30 kg, kuormitus maks. 25 kg, käyttäjän maksimipaino 100 kg)

Peruspunnerruspenkkejä saa varmaan suhteellisen halvalla ihan yksittäisiltä omistajilta, jotka malliltaan vastaa aika pitkälti salilta löytyviä. Meilläpäin ihmiset koulussa aikoinaan teki itse rautapaloista ja hitsaamalla.

ilman sen suurempia perusteluja niin älä ny perkele tollasta osta:D

Niin, mä olen siis pieni heikko nainen, ei ne vastukset varmaan heti lopu kesken. Mutta taitaa se olla muutenkin aika rimpula, näyttää kuvassakin siltä että kaatuu just :D

Mitenkähän paljon nuo tuommoset penkit oikeesti kestää sen rajotuksen yli, vai romahtaako tuo muka jos laittaa vaikka 70kg siihen? :D

Itse kans joskus meinasin tommosta, mutta sitten selailin pakkotoistoa, ja löysin noin 120 euron hintaan penkin ja tuli jtn 50kg painoja mukaan.

Et selaappas pakkotoisto.com ia vain ja ota yhteyttä niin saat paljon parempi laatuset ja kestää!

Mul on ihan hyvä keino. Kannattaa mennä jonkun metallimiehen luo ja pyytää sitä kasaamaan äkkiä penkkipunnerruspenkki. Mä hommasin oman penkkipunnerruspenkin sillä tavalla, taatusti parempi kuin mikään kaupasta saatava penkkipunnerruspenkki, ja käy myös kyykkytelineenä samalla. Maksoi 40 euroa, valmisti sitä puoltoistatuntia. Ja kestää n. 150-250kg varmaan.

Itselläkin on sellainen asenne, että yksinkertainen on kaunista. Jykevä rautalaitos toimii paremmin kuin anttilan hilavitkutin kaikilla painorajoituksilla. Tuollainen laite olisi sitäpaitsi yllättävän kätevä itsetehtynä, jossa olisi penkki ja kyykkyteline yhdistettynä.

ps. Yhden hyvän kotilaitoksen olen täälläkin nähnyt ja se oli jo sen kokoinen rautalaitos, että oksat pois. Muistaako kukaan sitä mustaa, metallin ja kromin väristä jättimäistä ja kallista kotikeskusta. Itse en ainakaan searchilla löytänyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kotikuntovälineitä saa paljon tukevampirakenteisiakin kohtuuhintaan kuin tuo hobbarin aparaatti. Tuo 60kg toleranssi on aika onneton.

Tuossa on vähän tukevamman näköisiä.
http://www.sport-tiedje.com/fi/kettler/primus100.htm
http://www.sport-tiedje.com/fi/kettler/delta.htm

Etenkin tuossa jälkimmäisessä on jo senverran reilut kuormitusrajat ettei ihan heti lopu amatööriltä eikä etenkään naiselta. Eikä tuo alle 200e maksava ensimmäinenkään yhtä onnettomalta näytä kuin tuo Hobbarin häkkyrä ja kestää sen sata kiloa.

Juuri tuo. On muuten astetta isomman oloinen kotikeskus ja ilmeisesti ihan näppärä kokonaisuus. Alkaa hintakin olemaan kohdillaankun äkkiä netin ihmeellista maailmaa selatessani silmiini iski, että kaikilla laajennuksilla Amerikan suuressa maailmassa kyseisellä laitteella on hintaa $5,625.00 eikä siihen edes kuulu tankoja eikä levypainoja.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom