Punnerrus ilman jalkoja

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nw on kanssa ihan hupi kirja. Periaatetta voi soveltaa mihin vaan treeniin. Tykkään lueskella Pavelin tekstejä, on niin hyvällä huumorilla tehty. Asiaakin puhuu välillä.
Tosin ei kannata ottaa tosissaan kaikkea...markkinamies viimeisen päälle :D
"I gained more strength in 10 minutes using xxx than in 10 years bodybuilding" :dance2:

Hakusessa on toi Building the gymnastic body kirja, mutta saako sitä millään Suomesta, tai miten sen maksun laita on jos meren takaa tilaa?

Mä tilasin sen sieltä gb-nettisivuilta suoraan. Visalla maksoin ja tuli postilaatikkoon ehkä parissa viikossa. Siellä lukee, että pelkkä Paypal mutta sain siltä valkulta itseltään meilillä ohjeet tilaamisesta kun kirjoitin ja kysyin. Laitto pahotteluja kun ekalla kerralla sano ettei onnistu ja sitten tulikin perästä ohjeet. Hyvä tyyppi siis neuvoo lisäks ilmaiseksi nettisivuillaan! En uskalla laittaa mitään muuta tarkempaa tähän kun en tiedä tuleeko bannia:D

jes!! pysyin äskön ekaa kertaa planche asennossa yli 3 sekuntia. jalat oli iha suorana. oon jonkun 7-15 illan aikana (ei peräkkäin) harjotellu 15-60sek tätä planchee.

jes!! pysyin äskön ekaa kertaa planche asennossa yli 3 sekuntia. jalat oli iha suorana. oon jonkun 7-15 illan aikana (ei peräkkäin) harjotellu 15-60sek tätä planchee.

Kädet suorana, eli kyynärpäät lukittuina? Noin vähällä treenillä jos onnistuu ja vielä ilman vammoja niin onneksi olkoon, jätkä on luonnonlahjakkuus :) :kippis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom