gruff sanoi:Kuinka leveällä muuten pidätte jalkoja punnerrettaessa?
- Yhdessä ----> Pysyy kroppa paremmin suorassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti olkapäille hyvä kun lavat pääsee liikkumaan niinkuin niiden kuuluu toisin kun vaikka penkkipunnerruksessa. Olen miettinyt itsekin että ottaisi muutaman sarjan viikkoon. Minkälaisia ratkaisuja olette käyttänyt, jos haluaa lyhyempää sarjaa ja normipunnerrukset siihen liian kevyitä? Erilaisilla käsien asennoilla tietysti pystyy kikkailemaan, mutta mitä muuta? Käyttääkö kukaan esim voimistelurenkaita alas säädettynä punnerruksiin?Tuntuu liikkuvuutta parantavan punnertelu,olkapää kipukin helpottanut.
Oon käyttäny voimistelurenkaita, on yllättävän raskas. Olkapäiden terveyttä jos ajattelee niin kannattaisikin kuulemma työntää ihan loppuun asti, selkä pyöreäksi. Pito siellä loppuasennossa. Saattaa yllättää tuntumallaan ja tulla vatsat reenattua samalla. Kuminauhalla käsistä selän ympäri voi lisätä vastusta, mutta se menee tietty ojentajille.Varmasti olkapäille hyvä kun lavat pääsee liikkumaan niinkuin niiden kuuluu toisin kun vaikka penkkipunnerruksessa. Olen miettinyt itsekin että ottaisi muutaman sarjan viikkoon. Minkälaisia ratkaisuja olette käyttänyt, jos haluaa lyhyempää sarjaa ja normipunnerrukset siihen liian kevyitä? Erilaisilla käsien asennoilla tietysti pystyy kikkailemaan, mutta mitä muuta? Käyttääkö kukaan esim voimistelurenkaita alas säädettynä punnerruksiin?
Varmasti olkapäille hyvä kun lavat pääsee liikkumaan niinkuin niiden kuuluu toisin kun vaikka penkkipunnerruksessa. Olen miettinyt itsekin että ottaisi muutaman sarjan viikkoon. Minkälaisia ratkaisuja olette käyttänyt, jos haluaa lyhyempää sarjaa ja normipunnerrukset siihen liian kevyitä? Erilaisilla käsien asennoilla tietysti pystyy kikkailemaan, mutta mitä muuta? Käyttääkö kukaan esim voimistelurenkaita alas säädettynä punnerruksiin?
Oon samaa mieltä loppuun asti työnnössä. Jossain penkissä ton tekeminen on vähän riskiä, mut punnerruksissa tuntuu kyl hyvältä, ja hyödylliseltä. Pyöristyminen, eli siis protratktio. Lavat liikkuu poispäin. Dipissä samantyylistä efektiä saa aikaseks painamalla lapoja ylhäällä alas. Kovalle tasolle viedyssä kehonpainoilussa noi on myös sellasia juttuja, mitkä käytännössä tehään aina tietyissä liikkeissä, eikä kyse oo edes mieltymyksestä, vaan se on vaan tehokkainta, ellei pakollista. Kumpiki liike ihan vitun hyviä yläkropan liikkuvuudelle. Itellä liikkuvuus tyyliin tuplaantunut ku dippejä tehny.Oon käyttäny voimistelurenkaita, on yllättävän raskas. Olkapäiden terveyttä jos ajattelee niin kannattaisikin kuulemma työntää ihan loppuun asti, selkä pyöreäksi. Pito siellä loppuasennossa. Saattaa yllättää tuntumallaan ja tulla vatsat reenattua samalla. Kuminauhalla käsistä selän ympäri voi lisätä vastusta, mutta se menee tietty ojentajille.
Varmasti olkapäille hyvä kun lavat pääsee liikkumaan niinkuin niiden kuuluu toisin kun vaikka penkkipunnerruksessa. Olen miettinyt itsekin että ottaisi muutaman sarjan viikkoon. Minkälaisia ratkaisuja olette käyttänyt, jos haluaa lyhyempää sarjaa ja normipunnerrukset siihen liian kevyitä? Erilaisilla käsien asennoilla tietysti pystyy kikkailemaan, mutta mitä muuta? Käyttääkö kukaan esim voimistelurenkaita alas säädettynä punnerruksiin?
Tää on melkein helpoin. Milestäni tuntuu myös rinnassa kun työntää lopussa olkapäät eteen asti niinkuin tossa edellä puhuttiin.Kuminauhalla käsistä selän ympäri voi lisätä vastusta, mutta se menee tietty ojentajille.
Olkapäävammaisena joutunu kaikkia tämmösiä välillä kokeilemaan.Tää on melkein helpoin. Milestäni tuntuu myös rinnassa kun työntää lopussa olkapäät eteen asti niinkuin tossa edellä puhuttiin.
Joillain saleilla oon nähnyt myös avustajan laittavan jotain pienempää nyrkkeilysäkkiä tai levypainoja selän päälle. Toiset tehny kahvoilla. Tuleehan siinä se kehonhallinta ja tasapaino mukaan jos selässä on esim. 5kpl 25 kg levypainoja :DReppu selkää ja sinne tavaraa painoksi. Ei se olkapäiden eteen työntäminen mikään erinomaisuuksia rakentava juttu ole, muttei sitä kieltääkään pidä. Penkissä se on tekniikkavirhe.
Väliliha?Mitä on joogalihakset?
Kyllä se rintalihas yhden käden punnerruksissa töitä tekee ihan huolella myös. Mitä on joogalihakset?