Pumppi vai bodytreeniä, ehkä molempia? FST-7?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Luulenpa, että pyramideilla on omat sovelluksena sekä voimailussa, että kehonrakennuksessa. Katsokaapa Ronnie Colemanin lihaksia, joka teki esim. pyramideja ainakin rinnalle ja selälleen. Selkä oli leveä ja paksu kuin peruskallio, tiheäkin ja yksityiskohtainen. Ja ennen kaikkea myös vahva. Tällaisia ominaisuuksia ei saada pelkästään roinaamalla, muutenhan kaikki roinaajat olisivat yhtä isoja ja vahvoja. Geneettiseksi lahjakkuudeksikaan Ronnieta ei ole ikinä haukuttu, päin vastoin kovaa työtä tekeväksi kaveriksi, joka periksi antamattomuudellaan saavutti nuo kuuluisat olympia voittonsa. Toki tuo lämpöä tuottava vaikutus, joka kuin valmistaa lihaksen seuraavaan "intensiivisempään" sarjaan on myös totta, mutta ehkä enemmänkin bonus kuin itsetarkoitus.

eonniii.webp

Ei pahalla. Olen vain luontaisesti hulvaton. :piis:

@Archey

En ole kyllä ikinä mieltänyt tollasia nousevia kaseja pyramidiksi, mutta voin olla tietty väärässä. Siitä olen kyllä ilman muuta samaa mieltä, että noi toimii. Pääliikkeet treenaan yleensä eri tavalla, mutta apuliikkeet olen tehnyt lähestulkoon aina noin.

Luulenpa, että pyramideilla on omat sovelluksena sekä voimailussa, että kehonrakennuksessa. Katsokaapa Ronnie Colemanin lihaksia, joka teki esim. pyramideja ainakin rinnalle ja selälleen. Selkä oli leveä ja paksu kuin peruskallio, tiheäkin ja yksityiskohtainen. Ja ennen kaikkea myös vahva. Tällaisia ominaisuuksia ei saada pelkästään roinaamalla, muutenhan kaikki roinaajat olisivat yhtä isoja ja vahvoja. Geneettiseksi lahjakkuudeksikaan Ronnieta ei ole ikinä haukuttu, päin vastoin kovaa työtä tekeväksi kaveriksi, joka periksi antamattomuudellaan saavutti nuo kuuluisat olympia voittonsa. Toki tuo lämpöä tuottava vaikutus, joka kuin valmistaa lihaksen seuraavaan "intensiivisempään" sarjaan on myös totta, mutta ehkä enemmänkin bonus kuin itsetarkoitus.

Ronnie Coleman on maailmanhistorian geneettisesti kaikista lahjakkain kehonrakentaja ketä ikinä on elänyt (tai eläähän se edelleen :))

Enkä yhtään ihmettele, että on geenit kohdallaan... oletko nähnyt sen kohdan Ronnien joltain videolta missä näytetään hänen äitinsä... se muija oli varmaan 60v kyseisessä pätkässä ja hauis oli isompi kuin suurimmalla osalla "pakkislaisista" eikä täti ollut käynyt salilla ikinä.

Ronnie Coleman on maailmanhistorian geneettisesti kaikista lahjakkain kehonrakentaja ketä ikinä on elänyt (tai eläähän se edelleen :))

Enkä yhtään ihmettele, että on geenit kohdallaan... oletko nähnyt sen kohdan Ronnien joltain videolta missä näytetään hänen äitinsä... se muija oli varmaan 60v kyseisessä pätkässä ja hauis oli isompi kuin suurimmalla osalla "pakkislaisista" eikä täti ollut käynyt salilla ikinä.

Eikä ainakaan aikaisemmin ollut mikään tuntumapumppailija, vaan käytti oikeasti raskaita rautoja joka liikkeessä.

Pakko nostaa ylös. Onko muita jotka on kokeillu tuota FST-7 treeniä tai muuta vastaavaa? Päätin itse ottaa kokeiluun ja tänään olikin ensimmäinen treeni käsille. Hyvältä tuntui, ei voi muuta sanoa :) Jotenkin tuntuu järkevältä että ensin tehdään pari-kolme liikettä isoilla painoilla, ja viimeiseksi liike jolla saadaan lihas kunnolla pumppiin ja lihaskalvot venyteltyä.

Itse kiinnostuin tästä koska olen nyt muutaman kerran ollu fyssarilla lihaskalvoja venyttämässä. Rintalihakset, kädet, ja reidet täynnä kipeitä "paakkuja" jotka ilmeisesti johtuisi juuri siitä että lihas ei pääse kasvamaan kun lihaskalvo on liian tiukalla. Saa nähdä miten toimii, mutta omiin korviini tämä treenifilosofia kuulostaa ainakin teoriassa hyvältä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom