pumppi häviää..kesken reenin ja nesteet ei kule torsossa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mahtaiskohan joku fiksumpi osata neuvoa minua seuraavassa ongelmassa jonka olen havainnut jo monta kertaa esim tänää ku oli hartiat /olkapää pvä . Alottaessani lämmittelyjä pienillä painoilla onnistuin saamaan erinoimaiset pumpit, mutta reenin kovetessa ja lähestyessä loppua kävikin käänteisesti pumpit hävis ja paikat oli pienemmät kuin mitä tullessa salille ,mulla oli tunti ennen ok tankkaukset maltoo prodee ja hyvät aamupalat takana .Tämä on tosi vmäinen ilmiö koska parhaat fibathan tulee juuri siitä ku reenin aikana ja loppuessa pumppi vaan paranee .Mulla on takana noin 15v reeniä , tarkkaa fokusta ja keskittymsistä lähinnä kehonrakentamiseen noin 3vuotta...10vuotta meni enempi lätkien määrään keskittymiseen ei niinkää liikkeen puhtauteen. hanurista tämä ilmiö , enkä käytä mitää tankkausta reenin aikana pelkästää vettä. Uskon että reenin intensiteetistä tässä ilmiössä ei kuitenkaa ole kysymys. Kiitoksia etukäteen tipseistä !!!

Tota olen miettinyt että voi olla että fibatuksissa venähtää noi reenit tommonen reilu tunti esim eilen . Kun kuitenkii tuntuu että poweria ja kestävyyttä riittää ainut että hävii pumppiset

- Voisit koittaa tehdä liikkeitä, joita et useinkaan/ikinä tee. Itse olen ollut huomaavinani, että mun suosikkiliikkeissä ei enää veret niin kovin pakkaannu lihaksiin.
- Yritä lyhentää pausseja sarjojen välillä. Tai koita vaikka supereita, jos et jo ole.
- Hulkki kai joskus kikkaili joillain "kiristyssiteillä". ;) Jäi vaan mieleen joltain videolta.

..Olet kyllä jo niin kauan treenaillut, että ehkäpä mun neuvoista ei ole mitään apua. Kunhan juttelen. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom