Pumping iron

Mistäköhän löytäsin ton legendaarisen pätkän myynnistä,mikäli edes myydään!?Kazaa ei antanu mitään eikä direct connectkaan.Voisko joku panna jakoon koneelt jos löytyy!??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Killerqueen
Mistäköhän löytäsin ton legendaarisen pätkän myynnistä,mikäli edes myydään!?Kazaa ei antanu mitään eikä direct connectkaan.Voisko joku panna jakoon koneelt jos löytyy!??

Kyllä sitä myydään, itse ostin juuri äskettäin uutena.

Kyllä sitä netissäkin on liikkeellä..
Heitä vaikka postilla, niin katellaan sama dc-hubi, niin pääset asiaan..

nimim. Täältä pesee!

Killerqueen! kyllä löytyy dc++:lla!! laita hakusanaksi vaikka arnold pumping iron niin kyllä löytyy.

Meitsi just imee tota dangerous_davelta (brutus_brutal). Löysin hänet finx-finlanders hubilta (jonne pitää olla 50gt jaos)

:offtopic:
Mistähän löytyisi tuo Jay Cutlerin - A Cut Above? Pumping Iron, Blood And Guts ja The Unbelievable löytyi Kazaalla, mutta Cutlerin videota ei. Mitään hubia en löytänyt myöskään DC:ltä.

Originally posted by Warheart
Mistähän löytyisi tuo Jay Cutlerin - A Cut Above? Pumping Iron, Blood And Guts ja The Unbelievable löytyi Kazaalla, mutta Cutlerin videota ei. Mitään hubia en löytänyt myöskään DC:ltä.

Sama imeshillä:down:

Finlanders-hubilla on ainakin kahdella käyttäjällä se Jay Cutlerin video. Olen parhaillaan jonossa odottamassa latauksen alkamista.

EDIT: Korjataan... FinX - Shavian- ja Finlanders-hubeilla on molemmilla käyttäjä, jolla tuo video on.

Originally posted by Killerqueen
Kyllä pitäisi Kazaalla löytyä. Ainakin löysin itse vähän aikaa sitten. ;)

Originally posted by Warheart

Kattokaapa hyvät ihmiset Bodyvideoita threadi, sieltä löytyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom