Pump+ onko siitä oikeasti mitään apua, kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ghost88
  • Aloitettu Aloitettu
Joo eli tilasin fastin pump+ ja mitä tuosta testi ryhmästä tuli ilmi niin sitä ei oikein suositeltu. Eli onko tuosta oikeasti mitää hyötyä lihasten kasvuun ja voimaan ? nähden normaaleihin ravinteisiin vai onko enemmänkin miestely tavaraa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no hyvän ajankohdan valitsit kysymykselle..itse olisin kysyny vähän aikasemmin tai vastaavasti odottanu vähänaikaa ja kattonu oliko mitään hyötyä..itsehän sen tietää toimiiko vai ei. Mutta joo anteeks..en ole tuotetta kokeillu mutta veikkaan että tämmösellä tavan treenaajalla hyöty on aika marginaalinen(?).

Viimeksi muokattu:
6-10 kapselia ennene treeniä ja lepopäivinä sama setti aamulla. Eli siis toi purkki kestää n.2vk. Jos toi kerää nestettä ja ehkä ihan vähän turvottaa sen takia tumppua nii nesteet ku häviää -> käsi on yhtä ohut ku ennenkin. Ei kannata kyl rahojaa tohon tuhlata :whip:

Siirsin ravintopuolelle.

Itse en huomannut noista nappuloista mitään hyötyä, joten en voi kenellekään omien kokemusteni perusteella suositella.

Vaihtoehtoinen kreatiinihan tuo käytännössä on, eli Kre-Alkalyn ei aiheuta vastaavanlaista nestekertymää kuin kreatiinimonohydraatti. Itse pysyttelen normikreatiinissa ympäri vuoden, ainoastaan kisadieetin lopulla sitten vaihto tuollaiseen nesteitä keräämättömään kreatiiniin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom