Pullottavat nännit, "pseudogynecomastia", onko kokemusta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Edellisestä postauksesta näköjään kohtapuolin vuosi. Sen verran päivittelen omalta osaltani tilannetta, että eilen kävin puukon alla poistattamassa rauhaskudoksen molemmista rinnoista. Vaikka tuossa edellisessä viestissä mainitsin, että patit nännien sisältä jossain vaiheessa olevinaan hävisikin, niin kyllä ne siellä loppuun asti vaan iloisesti mukana kulki. :) Ei ollut meinaan pelkoa, että olis t-paitoja tarvinnut käyttää, kun nännit pullotti lähes jatkuvasti kuin teinitytöllä konsanaan. Toimenpide tehtiin siis julkisella puolella, joten hintaa operaatiolle tuli vain joku alle 100€, eli ihan vaan pikkusen edullisempaa kuin yksityisellä!

Nyt on sitten kompressioliivi 4 viikkoa käytössä. 2 ensimmäistä viikkoa pidetään yötäpäivää ja seuraavat pari viikkoa vain päivisin. Onneks ei ole kesä, vois nimittäin hieman hiostaa, kun nytkin on jo vähän tuskassa tän kanssa. 4 viikon urheilukielto kyllä napsahti, mikä hieman sapettaa, kun ei puntille pääse, mut parempi kuitenkin parannella rauhassa. 3 viikon saikun myös kirjoitti, mikä tosin tuntuu melko turhalta. Ite kuitenkin työskentelen it-alalla, joten eipä rintaan paljon osumaa tule, kun koneella vaan päivät pitkät härväilee. Taidan rinkautella sairaalaan ja pyytää sairasloman lyhennystä. :D Jaksa täällä himassa viikkoo enempää kyhjöttää.

Aattelin postailla kun löyty moinen ketju täältä.
Itsestäni sen verran että olen suht.koht hyvä kuntonen kaveri, mutta pullonännit eivät hävinneet vaikka kuinka timmiin kuntoon ittensä reenasikin..se oli sitten viiminen tikki ja hakeuduin yksityisen kautta kunnallisella puolelle jatkotutkimuksiin.
Vuoden taistelun jälkeen pääsin vihdoin lekurin pöydälle. Itselläni oli nänneissä havaittavissa kohtuullisen ikävän näköistä pullotusta. Kävin kolmella eri lääkärillä ja kaikki olivat siitä samaa mieltä että gynecomastiaa löytyy. Lääkärit tosin olivat sitä mieltä että leikkausta ei tarvi, mutta itse näin tilanteen toisin kun t-paitojen pitämisessä on ollut hankaluuksia jo noin 6 vuotta. Viimeinen lääkäri kuitenkin määräsi minut liposuctioniin eli rasvaimuun...olin asiasta hieman skeptinen koska olen lukenut paljon että rasvaimu auttaa vain noin 20% tapauksista ja "gynot" eivät lähde pois. Leikkauspäivänä juttelin lekurin kanssa vielä muista vaihtoehdoista eli puukosta..päädyttiin kuitenkin pelkkään rasvaimuun. Tosiaan kunnallisella puolella kävin leikkauksessa ja nyt 3 päivää leikkauksen jälkeen huomaan jo suuren eron....pullonännit ovat poissa vaikka turvotusta on vielä melkosesti ja rinnat näyttää siltä kun olis joutunu alin ja foremanin nyrkkien väliin. Kävin siis OYSsissä ja 3 kuukauden päästä minulla on kontrolli käynti ja jos en ole lopputulokseen tyytyväinen niin saan "puukkoa" halutessani, mutta näen jo nyt että se ei ole tarpeen ellei tässä jotain mullistavaa tapahdu. Noin puolen sentin viillot tehtiin rintojen sivuihin mahdollisimman huomaamattomalle paikalle ja sieltä törkittiin sisälle ja rauhaset ja rasvat saatiin pois ainakin raportin mukaan poos ja siltä se tällä hetkellä näyttääkin kun otin tukiliivit pois. Tämän postauksen tarkotus on olla väheksymättä rasvaimua, koska joillekin se on paras ratkaisu mutta tietenkin tapauskohtainen. Yhden lääkärin mielipidettä ei mielestäni kannate ottaa niin vakavasti vaan käydä ainakin kahdella lekurilla kysymässä mielipidettä. Pahoittelut semisekavista laineista.

Postailen vielä lopputuloksista kun vaan mustelmat ja turvotus on gone.

Aattelin postailla kun löyty moinen ketju täältä.
Itsestäni sen verran että olen suht.koht hyvä kuntonen kaveri, mutta pullonännit eivät hävinneet vaikka kuinka timmiin kuntoon ittensä reenasikin..se oli sitten viiminen tikki ja hakeuduin yksityisen kautta kunnallisella puolelle jatkotutkimuksiin.
Vuoden taistelun jälkeen pääsin vihdoin lekurin pöydälle. Itselläni oli nänneissä havaittavissa kohtuullisen ikävän näköistä pullotusta. Kävin kolmella eri lääkärillä ja kaikki olivat siitä samaa mieltä että gynecomastiaa löytyy. Lääkärit tosin olivat sitä mieltä että leikkausta ei tarvi, mutta itse näin tilanteen toisin kun t-paitojen pitämisessä on ollut hankaluuksia jo noin 6 vuotta. Viimeinen lääkäri kuitenkin määräsi minut liposuctioniin eli rasvaimuun...olin asiasta hieman skeptinen koska olen lukenut paljon että rasvaimu auttaa vain noin 20% tapauksista ja "gynot" eivät lähde pois. Leikkauspäivänä juttelin lekurin kanssa vielä muista vaihtoehdoista eli puukosta..päädyttiin kuitenkin pelkkään rasvaimuun. Tosiaan kunnallisella puolella kävin leikkauksessa ja nyt 3 päivää leikkauksen jälkeen huomaan jo suuren eron....pullonännit ovat poissa vaikka turvotusta on vielä melkosesti ja rinnat näyttää siltä kun olis joutunu alin ja foremanin nyrkkien väliin. Kävin siis OYSsissä ja 3 kuukauden päästä minulla on kontrolli käynti ja jos en ole lopputulokseen tyytyväinen niin saan "puukkoa" halutessani, mutta näen jo nyt että se ei ole tarpeen ellei tässä jotain mullistavaa tapahdu. Noin puolen sentin viillot tehtiin rintojen sivuihin mahdollisimman huomaamattomalle paikalle ja sieltä törkittiin sisälle ja rauhaset ja rasvat saatiin pois ainakin raportin mukaan poos ja siltä se tällä hetkellä näyttääkin kun otin tukiliivit pois. Tämän postauksen tarkotus on olla väheksymättä rasvaimua, koska joillekin se on paras ratkaisu mutta tietenkin tapauskohtainen. Yhden lääkärin mielipidettä ei mielestäni kannate ottaa niin vakavasti vaan käydä ainakin kahdella lekurilla kysymässä mielipidettä. Pahoittelut semisekavista laineista.

Postailen vielä lopputuloksista kun vaan mustelmat ja turvotus on gone.
Etpä postannukkaa

Itselläni ei mitään pullotusta ole, mutta tosiaan lämpimässä tulee ns ketunnokka efekti joka vaikuttaa varsinkin vaaleita paitoja käytettäessä. Häiritsevää tuo tietty on varsinkin kun ei tiedä johtuuko ihan vaan läskistä vai jostain muusta. Tänään lekuriaika joten kyselen myös tästä.

Back
Ylös Bottom