Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama juttu Forssan citymarketissa. Alko on samassa kauppakeskuksessa, niin käytävällä oleva pullonpalautus antaa molemmista pantit.Esim. Lappeenrannan Prisman automaatit hyvittävät myös alkon pullot, sillä kys. kompleksissa sijaitsee myös alko. Varmasti monissa paikoissa samalla tavalla.
Eiköhän, mutta ei niistä välttämättä rahaa saa. Itse tungen palautuskoneeseen kaikki muovipullot mitä ei voi viedä lasinkeräykseen.Tietääkö kukaan saako viina pulloja palautettua mihinkään muualle, kuin alkoon?
Hävettääkö ketään muuta viedä pulloja kauppaan? Mulle tulee jotenkin sellainen spurgu olo aina kun menee palautusautomaatin luo säätämään. Eikä sillä ole edes väliä, onko kyseessä kaljapullot vai jotkut limupullot. Nytkin olisi varmaan neljä pussillista noita odottamassa..
Hävettääkö ketään muuta viedä pulloja kauppaan? Mulle tulee jotenkin sellainen spurgu olo aina kun menee palautusautomaatin luo säätämään. Eikä sillä ole edes väliä, onko kyseessä kaljapullot vai jotkut limupullot. Nytkin olisi varmaan neljä pussillista noita odottamassa..
No tulee khyllä aina vähä spurgu olo :D
Varsinkin ku viedään aina kaverin kanssa kahestaan ja saahaan se joku 20€ pulloista :D
Kauppojen henkilökunta sitten kerää nuo Lidlin pullot palautuskoneen takaa ja vievät ne itse Lidliin ja käyttävät rahat henkilökunnan "virkistystoimintaan".