pullonpalautus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Firebat
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö kukaan saako viina pulloja palautettua mihinkään muualle, kuin alkoon?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esim. Lappeenrannan Prisman automaatit hyvittävät myös alkon pullot, sillä kys. kompleksissa sijaitsee myös alko. Varmasti monissa paikoissa samalla tavalla.

Hävettääkö ketään muuta viedä pulloja kauppaan? Mulle tulee jotenkin sellainen spurgu olo aina kun menee palautusautomaatin luo säätämään. Eikä sillä ole edes väliä, onko kyseessä kaljapullot vai jotkut limupullot. Nytkin olisi varmaan neljä pussillista noita odottamassa..

Esim. Lappeenrannan Prisman automaatit hyvittävät myös alkon pullot, sillä kys. kompleksissa sijaitsee myös alko. Varmasti monissa paikoissa samalla tavalla.
Sama juttu Forssan citymarketissa. Alko on samassa kauppakeskuksessa, niin käytävällä oleva pullonpalautus antaa molemmista pantit.

Hävettääkö ketään muuta viedä pulloja kauppaan? Mulle tulee jotenkin sellainen spurgu olo aina kun menee palautusautomaatin luo säätämään. Eikä sillä ole edes väliä, onko kyseessä kaljapullot vai jotkut limupullot. Nytkin olisi varmaan neljä pussillista noita odottamassa..

ei... nimimerkillä kerran vietiin mökiltä jota oltiin käytetty yhtiin juhliin 4 jätesäkillistä pulloja. Meidän perässä oli samalle koneelle jonottamassa kunnon spurgu joka totesi että nyt on ammattimiehet asialla:lol2:

No tulee khyllä aina vähä spurgu olo :D

Varsinkin ku viedään aina kaverin kanssa kahestaan ja saahaan se joku 20€ pulloista :D :nolo:

No tulee khyllä aina vähä spurgu olo :D

Varsinkin ku viedään aina kaverin kanssa kahestaan ja saahaan se joku 20€ pulloista :D :nolo:

Joo-o... Ketjusta tuli mieleen, että voisin viedä itsekkin pullot!
Noo 4 JÄTESÄKILLISTÄ niitä olikin, 60€ tuli ja siinä kuittasinkin sitten joululahjoihin törsätyt rahat ;) :hyper::dance:

E: kyllä hävetti ja tuli meleko pummi olo, muttakun tilanne oli ohi niin kyllä tuli hyvä mieli....

Missä kaupassa näin?

Kauppojen henkilökunta sitten kerää nuo Lidlin pullot palautuskoneen takaa ja vievät ne itse Lidliin ja käyttävät rahat henkilökunnan "virkistystoimintaan". :)

Ei ainakaan kaikissa isoissa marketeissa henkilökunta saa kerätä pulloja ja viedä itse, vaan ne on kerättävä kaupalle ja joku toinen firma vie ne jonnekki, ja nähtävästi kauppa saa rahat:-<
Yleensä pullohuoneella työskentelee paljon opiskelijoita ja tuo 'lisätienesti' olis mielestäni vähintäänkin suotavaa, mutta eiköhän kauppiaat pidä opiskelijoita lähes orjatyövoimana...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom