Pukeutuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitelite
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Elikkä threadin ideana on keskustella puheutumisesta; millainen pukeutuminen sopii mielestäsi jollekin, miten itse pukeudut, minkätyyppisistä ja tyylisistä vaatteista pidät tai oletko muun muassa kuullut jotakin erityistä (mukavaa, outoa, hauskaa jne?) pukeutumisestasi tai jonkun muun pukeutumisesta.

Itse tykkään pukeutua pääasiassa t-paitaan, huppariin ja farkkuihin, eli aika yleinen vaatetus mitä monilla muillakin nuorilla. Joskus myös hiukan rennompaan kauluspaitaan josta jätän ylimmän napin auki tai pidän alla t-paitaa ja jätän kaikki napit napittamatta. Kotona perusvaatetukseen voi kuulua myös kolitsihousut,ja salilla t-paita ja kollarit.

Jotakin hauskaa... tai ehkä pikemminkin rasittavaa oon kuullu omaan pukeutumiseen liittyen sen takia minkä merkkisiä vaatteita välillä käytän... Ite en vaparia (ainakaan tällähetkellä) harrasta, enkä nyt mitenkään lihaksikaskaan ole, mutta pidän välillä Tapoutin t-paitaa... Siitä sitten on (onneksi vain) kerran saanut joltakin kuullu kysymyksen ja kommenttia "harrastatsä ottelua" johon vastasin että en, johon sama henkilö kommentoi (hiukan humalassa tosin) "no miksä sitte pidät Tapoutin paitaa"... Ajattelin vaan, että mitkäköhä ihmeen vaatimukset Tapoutin paidan käytössä oikeen on? Itse pidän muutamia kyseisen merkin paitoja koska pidän siitä miltä ne näyttävät, ja mulle Tapout on aivan normaali t-paitamerkki kuin vaikkapa Jack and Jones tai Diesel, enkä käytä sitä kyseistä t-paitamerkkiä että "se ny vaa on nii vitu siistii ja kovaa käyttää vittu Tapoutin paitaa"... Huh huh... Mistä näitä oikein tulee? :jahas: Vai onko pakkislaiset mitä mieltä; onko Tapoutin vaatteisiin pukeutuminen kovakin synti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei ole mitään tyylitajua, eikä mua oikeestaan edes kiinnosta. Pukeudun duunin ulkopuolella just niinkun haluan, eli lähinnä kirppistyyliin ja johonkin maihinnousutakkeihin. Kun kävelen kerjäläisiä vastaan, ne laittaa kädet taskuihin.

Muoti, markkinointi, lobotomia.

Kyllä se tyyli taitaa olla nykyään farkut, t-paita, lenkkarit ja ajamaton parta :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom