Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pidän aika pöljänä sitä, joka menee jotain tuollaista sanomaan. Olen nähnyt aika monta haastattelua kolmessa eri maanosassa, enkä yhdelläkään pukua päällä. Kuitenkin positiot ovat olleet insinöörin ja operatiivisen johdon väliltä, joten skaala on laaja. Ainoastaan Japanissa pistäisin itse puvun päälle haastatteluun.Kyllä mä aika pöljänä pidän kolmekymppistä miestä, miksen nuorempaakin, joka tulee toimistotyötä suorittavan tehtävän työhaastatteluun muussa asusteessa kuin puvussa. On käytöstapoja ja pukeutumiskoodeja - ihan sama mitä niistä on mieltä, niin vain tehdään, käyttäydytään ja pukeudutaan. En mäkään puvusta pidä, silti se on päällä päivittäin.
Puvusta on aina helppo downgradeta. Skraga pois, takki pois, hihat käärittynä. Paljon vaikeampaa on tehdä reisitaskuhousuista ja t-paidasta skragaa...
Pidän aika pöljänä sitä, joka menee jotain tuollaista sanomaan. Olen nähnyt aika monta haastattelua kolmessa eri maanosassa, enkä yhdelläkään pukua päällä. Kuitenkin positiot ovat olleet insinöörin ja operatiivisen johdon väliltä, joten skaala on laaja. Ainoastaan Japanissa pistäisin itse puvun päälle haastatteluun.
Se kyllä naurattaa, jos osaamisen puutetta kompensoidaan pukeutumisella. Tosin voi tuota mennä toiseenkin suuntaan liian äärimmäisyyteen.