puhun nyt suoraan. puhukaa tekin!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Korsto sanoi:
No mä oon koht melkei vuoden menny tuolla systeemillä.
Mutta kuten sanoin.. sopii ainakin minulle..

kai sä oot kokeillu olla tekemättä niitä maksimiykkösiä joka viikko, että löytyy vertailupohjaa. yleensä kaikki vaa luulee tietävänsä mikä toimii itellä vaikka ei ole muuta kokeillutkaan.

Minulla on lähes samanlainen ohjelma käytössä kuin ketjun aloittajalla, paitsi yläkeho-päivänä pienet lihakset on viimeisenä, eli siis kädet. Tosin sarjoja on jokaiselle liikkeelle vain 2 kappaletta ja liikevalikoima on hieman erilainen.

erkjetter sanoi:
harva ohjelma EI toimi. toiset vaan toimii toisia paremmin, ja edelleenkin korostettakoon että ravinto on paljon tärkeämpää kuin treeniohjelma.

Ja kaikkein tärkeintä lienee millainen hormonitoiminta kehossa on?

kaNi- sanoi:
kai sä oot kokeillu olla tekemättä niitä maksimiykkösiä joka viikko, että löytyy vertailupohjaa. yleensä kaikki vaa luulee tietävänsä mikä toimii itellä vaikka ei ole muuta kokeillutkaan.

No välillä tulee tietysti semmosia viikkoja ettei pääse salille(työvuorot).
Mutta joka kerta pyrin tekemään maksimia tai ainakin lähellä sitä.
Jo treeni ohjelma mahdollistaa sen, että pystyy treenaamaan maximilla.
Teen saman lihaksen kahtena päivänä peräkkäin, jolloin lihakselle tulee palautumis aikaa riittävästi ennen seuraavan kierronalkua.
(1.rinta-ojentaja, 2.rinta-ojentaja, 3. jalat-olkapäät, 4.jalat-olkapäät, 5. selkä-hauis, 6.selkä-hauis) tähän kiertoon menee n.1,5-2 vk välipäivistä riippuen.
että näin...

edit. Totta kai välillä toi ohjelma muuttuu, mutta periaattena oon pitäny että maximia tai lähellä sitä joka kerta. Oli ohjelma mikä tahansa.

hyvä kun suurin osa sanoo että toi on paska. sillä tuo ohjelma ei ees ole mun:D kännissä vaan repäsin tommosen "viisaan" pilan:rolleyes: eikä ees ollut ainoa pila:rolleyes:
:kippis1:

Korsto sanoi:
Teen saman lihaksen kahtena päivänä peräkkäin, jolloin lihakselle tulee palautumis aikaa riittävästi ennen seuraavan kierronalkua.
(1.rinta-ojentaja, 2.rinta-ojentaja, 3. jalat-olkapäät, 4.jalat-olkapäät, 5. selkä-hauis, 6.selkä-hauis) tähän kiertoon menee n.1,5-2 vk välipäivistä riippuen.
että näin...

voitko kertoa mikä ton sun treeni jaon tarkotus on? mielellään jollain muulla tyylillä kun "se vaan toimii mulle" kiitos.

tapsaboy sanoi:
hyvä kun suurin osa sanoo että toi on paska. sillä tuo ohjelma ei ees ole mun:D kännissä vaan repäsin tommosen "viisaan" pilan:rolleyes: eikä ees ollut ainoa pila:rolleyes:

Mitäköhän vi*un järkeä tässä taas oli? :wall:

tapsaboy sanoi:

sä oot yks pila.

tapsaboy sanoi:
Hauska veijari. :jahas:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tapsaboy sanoi:

joo niinpäniin :rolleyes:

Korsto sanoi:
No välillä tulee tietysti semmosia viikkoja ettei pääse salille(työvuorot).
Mutta joka kerta pyrin tekemään maksimia tai ainakin lähellä sitä.
Jo treeni ohjelma mahdollistaa sen, että pystyy treenaamaan maximilla.
että näin...

edit. Totta kai välillä toi ohjelma muuttuu, mutta periaattena oon pitäny että maximia tai lähellä sitä joka kerta. Oli ohjelma mikä tahansa.

mitä varten teet maximia joka viikko? muitakin perusteluja kuin "sopii minulle" ;)

kaNi- sanoi:
mitä varten teet maximia joka viikko? muitakin perusteluja kuin "sopii minulle" ;)

Jaa-a.. Aika vaikea löytää mitää järkevää selítystä...:rolleyes:
Kaippa haen sillä Maximaalista voiman ja lihaksen kasvua:whip:

jaa että mitäkö järkeä? no ainaskin se, että näitä juttuja lukemalla kaikki tajuavat, että suuria sarjoja ei kannata tehdä. ja sen verran tuosta kuvitellusta treenipäivästä maanantaista, kuten todettiin,itse en tekisi olkapää ja ojentajasarjoja ennen penkkiä sillä meikäläinen ainaskii olis ihan tukossa!! ja todellakin jos tekee tony halmetta imitoiden ´muotoliikkeitä´ niin ei kyllä kannata noita maksimeja pahemmin kokeilla!!

siinä kaikki:whip: :kippis1:

tapsaboy sanoi:
hyvä kun suurin osa sanoo että toi on paska. sillä tuo ohjelma ei ees ole mun:D kännissä vaan repäsin tommosen "viisaan" pilan

Paras vitsihän tässä on se, että tuo on oikeasti hyvä ohjelma. Poislukien ehkä 5 sarjaa per liike. 2-3 riittäisi. Muuten en näe tuossa ohjelmassa mitään erityistä vikaa, päinvastoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom