puhun nyt suoraan. puhukaa tekin!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Bodaaja sanoi:
Mihin toi perustuu et 10, 8, 6, 4 pyramidi ei kehitä mitään?

Oletan, että viittasit minun tekstiini. En tarkoittanut, ettei em. pyramidi kehitä mitään, vaan totesin, että käsittääkseni kyseessä on kompromissiratkaisu voiman ja massan hankinnan suhteen. Eri asia, kuin se, ettei kehittäisi mitään.

parempi varmaan toistepäin: 4,6,8,10. mutta threadin aloittajan ohjelma näytti aika paskalta. joten kannattaa korjata, veikkaisin...

KSENA sanoi:
parempi varmaan toistepäin: 4,6,8,10. mutta threadin aloittajan ohjelma näytti aika paskalta. joten kannattaa korjata, veikkaisin...

Hmm, minkäs takia tuo on parempi noin päin? Eli nousevilla toistomäärillä ja ilmeisesti laskevilla painoilla?

Hmm, itse tein eilen ekaa kertaa jalkatreenin toistoilla 8,6,4,4 (raskaat perusliikkeet) / 10,8,6,6 (avustavat liikkeet). Kyllä mulla ainakin on ihan muusina jalat eilisestä ja tuntuu toimivan ihan hyvin. Kannattaisko mun sit vaihtaa toi tohon 4,4,6,8 / 6,6,8,10 systeemiin, onko oleellista eroa? :confused:

GoMan sanoi:
Mulla taitaa olla useempi vuosi siitä, kun olen viimeks testannu maksimiykkösiä :)
kerran olen testannut penkkiykkösen ja kaksi kertaa mave- ja kyykky-ykkösen.ikinä :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Alec sanoi:
kerran olen testannut penkkiykkösen ja kaksi kertaa mave- ja kyykky-ykkösen.ikinä :D

Penkkiä nyt on tullut testattua melkein kerta kuussa :rolleyes:

Mutta mave- ja kyykky-ykköset eivät ole kyllä kauhean "mukavia" hommia :nolo:

GoMan sanoi:
Hmm, itse tein eilen ekaa kertaa jalkatreenin toistoilla 8,6,4,4 (raskaat perusliikkeet) / 10,8,6,6 (avustavat liikkeet). Kyllä mulla ainakin on ihan muusina jalat eilisestä ja tuntuu toimivan ihan hyvin. Kannattaisko mun sit vaihtaa toi tohon 4,4,6,8 / 6,6,8,10 systeemiin, onko oleellista eroa? :confused:
;)
jos teet pitkät sarjat eka, niin tulee maitohappoa ---> raskaimpia sarjoja ei jaksa tehdä niin paljon. jos taas raskaat sarjat eka, niin käytät ehkä kreavarastot loppuun ja sitten loput pumppisarjat menee glykogeenillä ---> ekat ja viimeiset sarjat saadaan tehtyä kohtalaisen kovaa

mievain sanoi:
Pakko tarttua tähän. Ei se loppujen lopuksi ole niin kummosta, ittelä tullee testattua ykköset käytännössä kerran viikkoon.

Näin mäkin teen. Tarkoitus on tehä joka kerta isommilla painoilla.
Sarjoja on vähän(1-2 lämmittelyä,1-2 kovaa), samoin toistoja(1-8), mutta painot isoja(?)(no isoja ja isoja :D )

mievain sanoi:
Pakko tarttua tähän. Ei se loppujen lopuksi ole niin kummosta, ittelä tullee testattua ykköset käytännössä kerran viikkoon.

no SIINÄ jos missä ei ainakaan ole järkeä, kaiken järjen mukaan. ja jos on niin haluan tietää mitä ?

bustedi sanoi:
no SIINÄ jos missä ei ainakaan ole järkeä, kaiken järjen mukaan. ja jos on niin haluan tietää mitä ?

No perustele miks ei oo järkeä.
Ainakin itelleni tuo sopii. Luulisin että juuri sen takia, ett pidän nuo toistot ja sarjat pieninä. Voimaa ja lihasta tullu ihan kiitettävästi.

Korsto sanoi:
Ainakin itelleni tuo sopii. Luulisin että juuri sen takia, ett pidän nuo toistot ja sarjat pieninä. Voimaa ja lihasta tullu ihan kiitettävästi.

jos tarviit tohon vielä perusteluja ni oot pahasti hukassa. takas perusteisiin.

Korsto sanoi:

maksimien testaus päättyy harvinaisen usein failuree. joko positiiviseen tai negatiiviseen. eli noston teho ei ole sama kuin normaali nostossa, joka taas rasittaa hermostoa. minulla ainakin rupeis hermosto aika paskaa sykkimää noin jos tekisin.

ja tämä kaikki on ihan omaa kokemusta, joku muu saa kertoa jotain tieteellistä härpäkettä.

bustedi sanoi:
maksimien testaus päättyy harvinaisen usein failuree. joko positiiviseen tai negatiiviseen. eli noston teho ei ole sama kuin normaali nostossa, joka taas rasittaa hermostoa. minulla ainakin rupeis hermosto aika paskaa sykkimää noin jos tekisin.

ja tämä kaikki on ihan omaa kokemusta, joku muu saa kertoa jotain tieteellistä härpäkettä.

No mä oon koht melkei vuoden menny tuolla systeemillä.
Mutta kuten sanoin.. sopii ainakin minulle..

bustedi sanoi:

No joo tata makin takaa ajan. kyykky ja veto maksimi kerran kuussa. Itsella vuoden sisaan % loukkaantua nousisi huomattavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom