Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse tein fonectalla 4 kk puhelinmyyntiä. nyt helmikuun tili n. 4500euroa. mutta se ei auta jos työ on aivan uskomatonta paskaa. istua 8h päivässä ja tyrkyttää tuotteita. huomenna aamulla sanon itseni irti koska stressi joka tuosta tulee on jotain älytöntä
Paljonko noin niinku nettona voi tienata kuukaudessa?
Työ on haastavaa eikä todellakaan kaikille sovi itellä ekat 4kk oli täyttä helvettiä, mutta kun jaksoi vaan jatkaa taidot kehittyy ja suhtautuminen muuttuu!!
:D Sait kiinnostumaan vaikkei mulla ole edes tarvetta tollasille töille.Suosittelen kuitenki kokeilemaan koska jonku aikaa homma voi toimia tosi hyvin ko jaksaa vaan olla innostunu ja pääsee myymään esim: Cosmopolitan lehteä nuorille tytöille. Mikäs sen mukavampaa ko nuorena poikana jutella samanikästen tyttöjen kans päivät puhelimessa ja siitä vielä maksetaan. Kuitenki jos innostus lakkaa niin kannattaa lopettaa samantien koska jos tohon hommaan kyrpiintyy niin siitä ei enää kiinnostu uudestaan ja se kyllä kuuluu sitten sinne puhelimen toiseen päähän.
Miten voi tuo puhelinmyyjän työ olla stressaavaa? Soittelet ihmisille ja kauppaa jotain. Miten siitä voi stressiä vetää? Eri asia tietenkin on, jos on jotkut tiukat tavoitteet tms,
Eikös siellä pexillä ole ne myyntipisteet käytössä? Kenties kuulivat kilpailijasta joka maksaa keskimääräisesti tuplaprovikan verrattuna pexiin..Pexillä näki turhan paljon näitä yhden illan ihmeitä jotka kävi yhden päivän soittamassa ja heitti samointein hanskat tiskiin. Pitäsin ehdottomana minimiaikana yhtä kuukautta. Tässä jos missä työssä joutuu opettelemaan asioita ja ne oppii usein kantapään kautta. Ei kannata lannistua vaikka ekana päivänä ei kauppaa vielä tulis.
Miten voi tuo puhelinmyyjän työ olla stressaavaa? Soittelet ihmisille ja kauppaa jotain. Miten siitä voi stressiä vetää? Eri asia tietenkin on, jos on jotkut tiukat tavoitteet tms,
jos et ole kokeillut niin älä heitä tollasta vitun typerää kommenttia. jos olet myyjä ja tykkäät niin onnea siihen osotteeseen, ihmiset on erilaisia ja noin ajattelin mäki aluks... miten tästä muka voi stressata? mutta kas kummaa nyt parin viimeisen kk aikana en ole miettiny kuin työ asioita ja prosentteja ja oon siihen työhön aivan loppu ja se paska heijastuu minussa myös siviilissä. sen takia mä lopetan sen huomenna vaikka olen siinä työssä hyvä. rahalla ei ole paskankaan merkitystä siinä vaiheessa jos työ on niin tuskaa että vetää itsensä masentuneeksi sen takia
Huomasitko kysymysmerkkiä typerien kommentieni perässä?jos et ole kokeillut niin älä heitä tollasta vitun typerää kommenttia. jos olet myyjä ja tykkäät niin onnea siihen osotteeseen, ihmiset on erilaisia ja noin ajattelin mäki aluks... miten tästä muka voi stressata? mutta kas kummaa nyt parin viimeisen kk aikana en ole miettiny kuin työ asioita ja prosentteja ja oon siihen työhön aivan loppu ja se paska heijastuu minussa myös siviilissä. sen takia mä lopetan sen huomenna vaikka olen siinä työssä hyvä. rahalla ei ole paskankaan merkitystä siinä vaiheessa jos työ on niin tuskaa että vetää itsensä masentuneeksi sen takia
Mediapexillä oon ollu parina kesänä duunissa...
Sama täällä mediapexiltä en oo mitään hyvää kuullut!! Kaiken kukkuraksi kusettaa vielä asiakkaita ja sen jälkeen ei sama asiakas varmasti koskaan tilaa mitään puhelimitse eikä 30 hänen ystäväänsäkään kun sana kiertää.Joko ne nykyään maksaa sielläkin sairausajalta palkan?
Kaverin kokemusten perusteella paska paikka, jossa kusetetaan nuoria ja tietämättömiä.:down: Suosittelisin töitä etsiviä jättämään mediapexin pois laskuista ja hakemaan jonnekin ammattimaisempaan ja rehdimpään firmaan.
Olen nähnyt Mediapexin työsopimuksen ja siinä on kohta että sairaslomalta ja äitiysloman ajalta ei makseta palkkaa.Joko ne nykyään maksaa sielläkin sairausajalta palkan?
Kaverin kokemusten perusteella paska paikka, jossa kusetetaan nuoria ja tietämättömiä.:down: Suosittelisin töitä etsiviä jättämään mediapexin pois laskuista ja hakemaan jonnekin ammattimaisempaan ja rehdimpään firmaan.