Puhelinlasku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kartte
  • Aloitettu Aloitettu
Olenko yksin ongelmani kanssa ???
jatkuvasti tuppaa toi luurimaksu kasvaa ....
Viimeisin yllätys tuli tänään postissa 314 euroo
vaikka en omasta mielestäni soittele turhii puheluita.
tähän asti ovat olleet parin sadan nurkilla noi laskut.
:david: :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kartte

Jos sulla on vaan paljon asiaa....

Omat laskuni ovat siellä 10 egee kuussa ja mulla on kyllä kavereitakin.

Miten toi on ees mahollista? Sano niille kiinan kavereilles et hankkii sähköpostin.

Must tuntuu et mä puhun koko ajan ja lasku on ~40€/kk. Ehkä jengi sit vaa soittelee mulle... ;)

Mulla puhelinlaskut on siinä 10 euron pinnassa.

Modeemi+pakkitoisto.com=Vararikko.

Itellä oli 1000 mk puhelinlaskuja aikoinaan modeemin kanssa, netin käytöllä vielä ite voisin pystyä ymmärtämään nuo suuret puhelinlaskut.
Kännykän kanssa tuntuu aika uskomattomalta noin suuret laskut, mitä jätkä duunaa sen kanssa? :D Itellä ollu joskus kännykän kanssa 100 e laskuja, ja senkin eteen piti vongata piparia pitkään. Elämä on halvempaa kun on vaan naamatuttuja eikä nekään morjesta.

Duuni maksaa puhelut ja kaksi hlöä soittelee mun kapulasta. Alle 50e lasku jatkuvasti..

duuni maksaa puhelinlaskut.. :thumbs:
mutta eipä tuu silti yleensä puhuttua kun about 20-30e edestä..

Laskut on 20-30€ välissä. Eipä tuu turhia lörpöteltyä, hyvä näin. Mä kyllä todella ihmettelen miten onnistut keräämään yli 300€ laskun??:confused:. En mä omaa puhelimen käyttöä juurikaan mieti; soitan jos on tarvis, mutta turhat puhelut jätän väliin.

On kyllä aika komee lasku! Itse laittasin jo liittymän kiinni, jos alkais tollasia laskuja tulemaan. Omat kännykkälaskut pyörii siinä 20-30€.

Joo minullakin duuni maksaa puhelinlaskut, silti ne on alle 50egee vaikka puhun kapulasta mielestäni aika paljon, isoin lasku ollut joku 120egeä.
Kannattaisiko sinun hommata saldorajoitus-palvelu ja palvelunumeroiden estoja, jos homma ei pysy muuten lapasessa??

Offtopicina todettakoon, vuosia sitten kun erosin pitkästä suhteesta ja maksoin puhelut itse niin siinä exän vonkaamisesta ja kavereille 'itkemisestä' tuli mukava 2000mk yllätys operaattorilta.
Mitä opimme tästä, jos muija häippäisee, ja vaikka hän olisi kuinka loistava bööna tahansa, ei perkele soitella perään, vaan piilotetaan kännykkä kuukaudeksi jonnekin ja annetaan pölyn laskeutua. Harvemmin ne 'puhelinterrorilla' takaisin tulee...

Onneksi duuni maksaa puhelinlaskut. liikkuu 1kk lasku siinä 300-1500€ välimaissa. omia puheluja tuossa on varmaan joku 30-40€ loput duuni puheluja. 113minuutin puhelut 4 päivän moskova reissulta makso 960€. on nääs pikkasen kallista tuo venäjällä kännyyn puheleminen. konttoreita löytyy noin 150 eri maasta niin tuo lasku kasvaa aika nopeasti jos on vähänkin enempää ongelmia. Ja pitää myöntää, että autoa ajaessa varsinkin pitkiä matkoja yksin cruisaillessa tulee soitettua perkeleesti kavereille ja rupateltua ihan tyhjänpäivästä. Et tuokin nostaa kyllä laskua kivasti.

Oletko ehkä nainen? :D

aika hurjia lukuja kyllä.
Oletetaanpa, että nyt puhutaan kännylaskusta. Oletaan lisäksi, että sinulla on tandem aina liittymä (17senttii/min), nukut 8 tuntia/vrk ja että kuukaudessa on 30 päivää.

näin ollen puhut kuukaudessa yli 30 tuntia.
tämä tarkoittaa sitä, että puhut 8 tunnin yöunilla joka 16 minuutti puhelimeen yhden minuutin!!!

joutuu liikkeiden vaihtojen välissäkin ottaa puhelun :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom