Puhallusratsiat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Kerran kk:ssa saa puhaltaa, kilometrejä/vuosi n.100.000
Saisivat pitää ratsioita useamminkin, ja niitä vois pitää myös muuallakin kuin isoimmissa kaupungeissa.
Rattijuoppoja on liikaa ja rangaistukset ovat liian lieviä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Mike
Muutama viikko takaperin mun perään oikein lähdettiin. Pysäyttivät keskellä kaupunkia törkeesti ja puhalluttivat, kyselivät että mikäs on nimi ja mitä puuhailen nykyään. Olin kuulemma jonkun ajokortittoman rikollisen näköinen, vitun homot!

Et sitten ole vaihtanut autoa äskettäin?

Muutamalla tutulla on ollut joskus ongelmia, kun ovat tietämättään ostaneet jonkun tunnetun hörhön vanhan kärryn.

Kytät näet automaattisesti nähdessään tutun rekkarin/ auton heittävät u-käännöksen ja tsekkaavat kuskin. Menee jonkin aikaa kunnes oppivat ettei toi ole "se" tyyppi.. :)

About puoli vuotta ollu kortti, eikä kertaakaan ole puhallutettu tai pysäytetty. Mopolla kysyttiin joskus korttia, kun eräs yliopiston professori ajoi päälleni.

Eräs puolituttu lähti alaikäsenä autoilemaan, ja sattui poliisit puhalluttamaan. No, poliisit vain toivotti hyvää matkaa eikä edes korttia kysyny. Oli hemmolla sydän pomppinu kurkussa asti.

Kortti ollut neljä vuotta, neljä kertaa puhallutettu. Olen ollut uudenvuoden/vapun aikaan aamuyöstä liikenteessä porukoiden ikivanhalla autonrähjällä. Aika tarkasti on kaikki paperitkin syynätty kun näytän kuulemma alaikäiseltä. Kaikkein paras oli kun palailin vappupippaloista haalarit päällä serpentiiniä kaulassa. Aiemmin illalla vaatteille oli kaatunut kaljaa. Poliisisetä oli hiukan yllättynyt kun ei löytynyt mitään mistä valittaa, siispä hyvää matkaa vaan:lol2:

mulla on niin vähän elämää, että olen aina ihan tohkeissani kun pääsen puhaltamaan. Mä vedän keuhkot aina ihan täyteen ilmaa ja alan puhaltaa. kun mä olen olen puhaltanut vasta puolikeuhkollista niin poliisi sanoo että" kiitos riittää" mutta minä puhallan keuhkot ihan tyhjiksi. mä en osaa selittää miksi mä saan tosta kiksejä

Kerran puhallutettu nuorempana pillurallia ajellessa. Sen jälkeen ei kertaakaan. Sakkoja myös nolla vaikka tuppaa vauhtia yleensä vähä extraa olemaan... ajettua tulee n. 40tkm/v

Kerran on moottoripyörä poliisi pysäyttänyt kun ajelin nuorempana pappa-tunturilla :)
pyysi että näytän toimiiko jarrut kunnolla, no eihän ne kunnolla toiminu :) jotain sille selitin ja se lähti pois.

olise hyvä etten ajanut silloin sillä 250cc cz:lla :arvi:

Enpä ole joutunut miliisien kanssa tekemisiin, tosin kortti nyt ei ole ollut kuin vajaan vuoden. Ajellut autolla olen jo reippaasti yli vuoden (ja ihan laillisesti :D ).

Luulisi että nuoria/nuoren näköisiä ratsattais useammin, mutta ei kai sitten vaan ole minun kohdalle sattunut. Ei kyllä tarvitse sattuakaan. Ei sillä että siitä jotain tulisi, minähän ajan varsin rauhallisesti :rolleyes: ... (vai mitä Mike? ;) )

Originally posted by [ZannaZ]
Enpä ole joutunut miliisien kanssa tekemisiin, tosin kortti nyt ei ole ollut kuin vajaan vuoden. Ajellut autolla olen jo reippaasti yli vuoden (ja ihan laillisesti :D ).

Luulisi että nuoria/nuoren näköisiä ratsattais useammin, mutta ei kai sitten vaan ole minun kohdalle sattunut. Ei kyllä tarvitse sattuakaan. Ei sillä että siitä jotain tulisi, minähän ajan varsin rauhallisesti :rolleyes: ... (vai mitä Mike? ;) )

Ei suomessa ole miliisiä.....

4 kertaa olen 10 vuoden aikana puhaltanut. Mun mielestäni se on aika vähän. Parempi mitä useammin puhallutetaan, niiin saadaan noi kännikuskit tieltä pois!

Itselleni on käynyt se harvinainen tapahtuma, että poliisit eivät pysäyttäneet:

Tein myös sen kauniin "käkkäri" käännöksen risteyksessä, joka meni pitkäksi (270 astetta vasemmalle käännyttäessä) eli päädyin nokka väärään suuntaan. No, katsoin taaksepäin ja huomasin että hyvin on tilaa. Valkoinen paku on tarpeeksi kaukana. Ei muutakuin pakki silmään, kaasua ja :david: 180 käännös omalle kaistalle. Hyvin kerkesin ennen tuota valkoista pakua (jossa joku "outo" juttu katolla)...
Poliisit vastaantullessaan heilutti etusormea että "tsot, tsot poju", mutta eivät yllättäen edes pysäyttäneet.
Ikää taisi olla tuolloin 18 - 19.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom