Puhallusratsiat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Tuli tossa vaimon kanssa puheeksi, että ei kumpikaan muista koska ois viimeks joutunut puhaltamaan alkometriin. Ja meilläkin nyt yhteensä tulee 15-20 tkm vuodessa. Jotenkin tuntuu huolestuttavan, että eikö ole poliiseja enää puhalluttamaan kun jatkuvasti kuitekin saa rattijuoppojen aiheuttamista kolareista lukea ja kuulla. Mitenkäs pakkiksen väki on asian havainnut? Oletteko joutuneet milloin viimeksi puhaltamaan alkometriin?

Ja toinen on ajokortti, sitäkään ei oo kysytty kun viimeks 1,5 vuotta sitten kun sain ylinopeussakot...:nolo: Ja silloinkaan EI puahallutettu!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua puhallutettiin, ku ajoin moperilla keskellä päivää :nolo:

No jokunen kk sitten samanpäivän aikana 3 puhallusratsiaa, sitä ennen ei ýhtään 2 vuoteen;)

Originally posted by timba79
Tuli tossa vaimon kanssa puheeksi, että ei kumpikaan muista koska ois viimeks joutunut puhaltamaan alkometriin. Ja meilläkin nyt yhteensä tulee 15-20 tkm vuodessa. Jotenkin tuntuu huolestuttavan, että eikö ole poliiseja enää puhalluttamaan kun jatkuvasti kuitekin saa rattijuoppojen aiheuttamista kolareista lukea ja kuulla. Mitenkäs pakkiksen väki on asian havainnut? Oletteko joutuneet milloin viimeksi puhaltamaan alkometriin?

Tuosta voinee päätellä vain sen että ette ole eukon kanssa autoilleet kovinkaan tiuhaan potentiaalisina kännikuskiaikoina, jolloin poliisillakin on enemmän intoa pilliratsioihin. Eli vapun jälkeinen aamu, pe- ja la- yöt, lauttojen autokansien ulosajoreitit aamuisin jne.

Originally posted by Dragon
Mua puhallutetaan säännöllisesti about kaksi kertaa vuodessa. Olen henkilökohtaisessa tehovalvonnassa :evil:

Mä joudun luovuttamaan mun avaimet takavarikkoon aina melkeen kun olen juhlimassa. :D

Hmm... kaksi kertaa on puhallutettu kuuden vuoden aikana jona olen pääkaupunkiseudulla asunut. Molemmat oli viikonlopun iltoja/öitä.

Kilometrejä sinä aikana n.200 000.

Silloin kun tuli vielä tehtyä paljon ovihommia niin käytännössä puhallutettiin joka kerta kun tuli poliisiauto vastaan kotimatkalla. Samaan syssyyn sitten väännettiin peistä siitä onko auto A. ajokunnossa ja B. pöllitty. Puhallutuksia tuli vähintään 20 kertaa vuoden aikana, joinain vuosina jopa enemmän. Välillä tosin sattui tuttuja poliiseja niin vaan moikattiin ja jatkettiin matkaa.

Originally posted by Mike
Muutama viikko takaperin mun perään oikein lähdettiin. Pysäyttivät keskellä kaupunkia törkeesti ja puhalluttivat, kyselivät että mikäs on nimi ja mitä puuhailen nykyään. Olin kuulemma jonkun ajokortittoman rikollisen näköinen, vitun homot!

Been there done that! :) Tämmöstä se oli mullakin, varsinkin kun tuli ajettua silloin yli 20 vuotta vanhalla autolla naama sitruunana. Multa vielä yleensä tivattiin mistä olen tulossa, mihin olen menossa, miksi ajan autolla siellä ja onko mulla mitään hakuja päällä? Kuulostaako tutulta?

ps. Niille kannattaa sanoa että ilmoittavat muille partioille, ettei tartte jatkossa pysäytellä suotta. Kyllä ne sen Espoossa ja Helsingissä oppivat puolessa vuodessa. Vantaa sitten taas on asia erikseen. Tampereella pitäisi mun tietojen mukaan olla kyllä ihan reilut kytät.

Olin kuulemma jonkun ajokortittoman rikollisen näköinen, vitun homot!

*reps*

ja asiaan,kyllä ne taas ratsaa ku valtio tarvii rahaa :>

Kahdesti ovat mut puhalluttaneet kun oon ollut moottorikelkalla ajelemassa,mutta ei vielä autolla kertaakaan. Täälläpäin kytät ruukaa lähtä sunnuntaisin jäälle puhalluttaan ja pysäyttelleen kelkkailijoita jos sattuu oleen hyvä ilma. Mikäs siinä palkka juoksee ja saa nauttia kelkkailusta ja aurinkoisesta säästä.
:david:

Yhden kerran aikoinaan mopolla ajaessani, kaksi kertaa "juhlapyhinä" ja kerran kolarin yhteydessä. Ja näistä 2 kpl olisi siis ratsioita.

Muutama viikko takaperin mun perään oikein lähdettiin. Pysäyttivät keskellä kaupunkia törkeesti ja puhalluttivat, kyselivät että mikäs on nimi ja mitä puuhailen nykyään. Olin kuulemma jonkun ajokortittoman rikollisen näköinen, vitun homot!

Tosta tulikin mieleen eka talvi kun olin kortin saanut ja tulin yöllä yhestä riesteyksestä tietysti käkkärillä ja tottakai poliisit perään ja pysäyttämään, no se oli kolmas kerta sinä iltana kun pysäyttivät ja sanoit et on jo kolmas kerta kun ne pilliä tunki suuhun. No siihen totes että sun ajotavoillas en yhtään ihmettele...perkele jos vähän käkkäriä näyttää niin pitää olla heti mussuttamassa...:thumbs: Tutkivat sitten joka vilkun ja pitkät ja pyyhkijät ja paperit ja sun muut, mutta eivät löytäneet sakotettavaa...:evil:

IronMind: no ei kovin usein tuu ajettuu noina aikoina, mutta kerran kuukaudessa vähintään ja tuntuu ettei Jyväskylässä ees näe kyttiä tohon aikaan...

Originally posted by timba79
Tosta tulikin mieleen eka talvi kun olin kortin saanut ja tulin yöllä yhestä riesteyksestä tietysti käkkärillä ja tottakai poliisit perään ja pysäyttämään, no se oli kolmas kerta sinä iltana kun pysäyttivät ja sanoit et on jo kolmas kerta kun ne pilliä tunki suuhun. No siihen totes että sun ajotavoillas en yhtään ihmettele...perkele jos vähän käkkäriä näyttää niin pitää olla heti mussuttamassa...:thumbs: Tutkivat sitten joka vilkun ja pitkät ja pyyhkijät ja paperit ja sun muut, mutta eivät löytäneet sakotettavaa...:evil:

IronMind: no ei kovin usein tuu ajettuu noina aikoina, mutta kerran kuukaudessa vähintään ja tuntuu ettei Jyväskylässä ees näe kyttiä tohon aikaan...

Juu mun kaveri myös pysäytetty lukuisia kertoja, kun perä edellä syöttänyt mesellä milloin missäkin, mutta takavetoisella autolla hyvä selittää, että vahingossahan se lipsahti.

Minä olen törmännyt puhalluttaviin poliiseihin vasta kahdesti.

Molempina kertoina juhlapyhän jälkeen. Juhannuspäivänä Kuopion likellä ja Tapaninpäivänä Espoon Ison-Omenan luona.

Nuo on kyllä hyviä aikoja puhalluttaa kun ihmiset tuppaavat lähtemään liian nopeasti autoilemaan.

Mie olen puhaltanut kerran. Olin tulossa uimahallilta urheilusukeltajien illanvietosta. En ollut ottanut muuta kuin limsaa ja makkaraa, joten puhdas tulos tuli. Mutta tuo taisi olla juuri sitä kiihkeintä pikkujouluaikaa, ja perjantai-ilta. Korttia on kysytty pari-kolme kertaa, silloin kun jäin ylinopeudesta kiinni, ja joskus ihan rutiiniratsiassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom