Pt:n tekemä treeni- ja ruokaohjelma, miltä kuulostaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Asiassa on juuri nämä kaksi puolta. Homma on kuitenkin bisnestä ja ostajan pitäisi tietää että rahalla saa ohjelman. Jos ostaa myös pt-tunnin, niin saa sen 60min pt-aikaa. PT taas tottakai haluaa antaa parhaan mahdollisen palvelun asiakkaalle, mutta toisaalta taas jos asiakas ei ole aikeissa panostaa enempää PT-palveluihin, niin on vähän pakko tehdä sellainen kokonaisuus joka on mahdollista asiakkaalle sisäistää siinä rajoitetussa ajassa. Toisinsanoen kahdelle aloittelevalle saliharrastajalle todennäköisesti tulee jokseenkin erilainen ohjelma, jos toisella on aikomusta ottaa ohjelman kylkee 10x pt-tuntia, ja toisella aikomuksena 1x pt. Ei voi ajatella niin naivisti että tekee monipuolisen ohjelman isojen moninivelliikkeiden varaan, jos tietää kuitenkin että liikkeiden opettelu vaatisi paljon enemmän aikaa kun mitä on tarjolla. Toki voit asian ottaa esille ja tarjota lisäohjausta, mutta tätä ei voi ottaa koskaan itsestäänselvyytenä..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kovasti haluaisin uskoa, että pt:lla on ollut joku ajatus siinä taustalla, kun on tuollaisen suunnitelman tehnyt, mutta en kyllä mitenkään keksi että mikä.

Zone-sarja -42%
Valaiskaa mulle vähän mikä tossa ohjelmassa on niin pielessä? Ainakin samanlaisiin jakoihin on laitettu muitakin ohjelmia täällä, siis esim. jalat/selkä/hauikset yhdellä kertaa jne. Taitaisin saada täältä paljon paremman PT:n itselleni kuin mitä tuo nykyiseni on. Tai ei ole enää. Kyseli kuulumisia silloin tällöin, miten on ruokailut ja saliharjoittelu sujunut. Treenailuun tuli muutaman viikon tauko kipeiden viisaudenhampaiden takia, mutta muuten olen tehnyt samalla ohjelmalla. Mietin, että ilmoittaudun mielummin Jutan bikini superdietille kuin otan tuolta trainerilta enää tunteja tai uutta ohjelmaa. Ja ihan tosissani mietin tota Jutan treenijaksoa. Onko täällä mitään pt -palveluja tarjoavia keskusteluja? En ainakaan äkkiseltään löytänyt. Oon koittanut katsoa noita eri ohjelmia täältä ja oon niin sekasin, että oisin valmis maksamaan hyvästä pt:stä! :)

Ja vielä, miltä tää näyttää? Kaikkia siis 12-15 x3

Treeni 1 = olkapäät/ojentajat/rinta
Vipunostot eteen
Vipunostot ylös sivuille? ns. kanansiivet :D
Olankohautukset smithissä

Dipit
Ojentajat taljassa

Penkkipunnerrus käsipainoilla
Vinopenkki tangolla/penkkipunnerrus

Treeni 2 = Jalat/hauis/selkä
Sumokyykyt
Polvenojennus
Prässi
Pohkeet smithissä (lauta varpaiden alle ja tanko hartioille) TAI "palikalla" eli palikka seinää vasten, johon seisomaan, jolloin varpaat on ylempänä ja siitä varpaalle nousu, kantapäät irti maasta.

Hauiskääntö tangolla
Hauiskääntö käsipainoilla

Ylätalja
Alatalja

Valaiskaa mulle vähän mikä tossa ohjelmassa on niin pielessä? Ainakin samanlaisiin jakoihin on laitettu muitakin ohjelmia täällä, siis esim. jalat/selkä/hauikset yhdellä kertaa jne.

Tuo jako nyt ainakin on pielessä. Jalat ja selkä, suurimmat lihasryhmät samassa treenissä. Ei jatkoon. Lisäksi selälle ja hauiksille yhtä monta sarjaa ym. epäbalanssia. Tuo nyt vaan on paska ohjelma.

Valaiskaa mulle vähän mikä tossa ohjelmassa on niin pielessä?

Lihasryhmäjako on erittäin epätasapainoinen.
3 x 12-15 ei tarkoita oikein yhtään mitään (ainakaan ilman erillistä ohjeistusta, että mitä siinä on tarkoitus tehdä)

Vipunostot eteen on maailman turhin saliliike koska etuhartiat saa liikaa stimulaatiota aina muutenkin ja ovat 90% porukasta ylikehittyneet.
Takahartiat toisaalta puuttuu ohjelmasta kokonaan, vaikka ovat 90% porukasta alikehittyneet
Olankohautus on maailman toiseksi turhin liike, koska epäkkäät dominoi yläselkää 90% ihmisistä muutenkin.

Yhtään varsinaista takareisiliikettä ei ohjelmassa ole ollenkaan vaikka yleensä ne ovat 90% ihmisistä heikommat kuin etureidet.
Hauiskääntö tangolla on periaatteessa ihan sama liike kuin hauis käsipainoilla... ei sillä ole väliä mitä välinettä vääntää, vaan sillä missä asennossa sen tekee. Molemmat samassa treenikierrossa ok... molemmat samassa treenissä ei järkeä.

Vatsan / keskivartalon treenistä ei ainakaan tuossa mainita mitään.

...oon niin sekasin, että oisin valmis maksamaan hyvästä pt:stä!

...tunnen yhden helvetin kalliin :D

Back
Ylös Bottom