PT - Fitfarm vs muut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ulpukka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mieheni on aloittanut saliharrastuksen piiitkän tauon jälkeen, taustana hänellä on thaiboxing vuonna miekka ja kivi. Nyt olen hänelle käytännön lahjaa yrittänyt etsiä ja olen päätynyt PersonalTrainer palveluihin, mutta kaiken näköistä tuntuu olevan tarjolla, joten kysyisin pakkislaisilta apua.

Olen katsonut Fitfarmin PT pakettia, joka on toteutettavissa (pari sataa kilsaa salille ei ole paha kerran kuukauteen :D). Mutta saako vastetta rahalle? Tarkoituksena olisi sellainen paketti löytää jossa olisi tekniikoiden läpikäynti, ruokavalio, treenisuunnitelma ja tarvittaessa sitten päivitys. Myös muita hyviä PTtä Kuopion seudulta voi ehdottaa, palvelu pitäisi saada englanniksi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mieheni on aloittanut saliharrastuksen piiitkän tauon jälkeen, taustana hänellä on thaiboxing vuonna miekka ja kivi. Nyt olen hänelle käytännön lahjaa yrittänyt etsiä ja olen päätynyt PersonalTrainer palveluihin, mutta kaiken näköistä tuntuu olevan tarjolla, joten kysyisin pakkislaisilta apua.

Olen katsonut Fitfarmin PT pakettia, joka on toteutettavissa (pari sataa kilsaa salille ei ole paha kerran kuukauteen :D). Mutta saako vastetta rahalle? Tarkoituksena olisi sellainen paketti löytää jossa olisi tekniikoiden läpikäynti, ruokavalio, treenisuunnitelma ja tarvittaessa sitten päivitys. Myös muita hyviä PTtä Kuopion seudulta voi ehdottaa, palvelu pitäisi saada englanniksi.

Ota yhteyttä joonas@fitfarm.fi - toimin Itä-Suomen alueella FitFarmin personal trainerina. Treenit onnistuvat Kuopiossakin tai vastaavasti minun kotipaikkakunnallani Savonlinnassa.

Zone-sarja -42%
Mietin sitä, että eikö tuohon tekniikoiden läpikäymiseen ja ruokavalion kyhäämiseen löydy ihan Kuopiostakin edes yksi siihen pätevä PT? Ja samoilla hinnoilla uskon, että treenejä valmentajan kanssakin tulisi enemmän.
Elikkä kallein ei välttämättä ole se paras juuri sinulle. :)

Tätä vartenhan tänne kirjoittelin, noita valmentajia on ja "valmentajia".
Kiitos kaikille pakkislaisille. Ukkoni sai tehtyä sopimuksen. Timo Kettusen kanssa palataan yhteyksiin omallani kohdallani : tällainen polvivamma tarvitsee apua, kunhan töihin pääsee tienaamaan enemmän :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom