Psykologinen kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Allah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olikos kellään muita "urbaanilegenda" testejä? tänne vaan kaikki yhden kysymyksen profilointitestit.:)

PikkuT sanoi:
Eikös tietylle tasolle edennyt narsisti ole täysin verrattavissa psykopaattiin? Muistan vaan jostakin moisen kuulleeni...

Kyllä psykopatia on käsittääkseni enemmään "oireyhtymä", joten ei ne hunksin pojat välttämättä psykopaatteja ole.

Jee normaali olen :) . Mulla oli heti raha mielessä.

PikkuT sanoi:
Eikös tietylle tasolle edennyt narsisti ole täysin verrattavissa psykopaattiin? Muistan vaan jostakin moisen kuulleeni...

Narsistisessa persoonallisuushäiriöss on paljon samaa kuin psykopatian kuvauksessa. Monesti niistä puhutaan sekaisinkin.

En koskaan saanut selkeää vastausta kysymykseeni, kun sen sinne Robert Haren sähköpostiin pistin. Amerikkalaiseen tapaan mua neuvottiin ostamaan herran kirjoittama kirja.

Olen itse katsonut liikaa telkkua, koska mulle tuli mieleen kaiken maailman kiemuroita. Selvisi, että poika onkin tytön siskon lapsi eikä sisko ollut koskaan kertonut lapsestaan. Sitten tyttö sai kauheet hepulit ja tappoi siskonsa.

:) Tollaiset psykopaattiajatukset ei tulleet mieleenkään.

Vastasin täysin oiken, olen siis psykopaatti:eek:
Hah, samalla salilla treenaavat, varokaa, olen lähempänä kuin uskottekaan:D

CiioN sanoi:
Aluksi ajattelin, että uudet hautajaiset tämä tytteli haluaisi, mutta sitten mietin, että sen tytön sisko olikin iskenyt tämän pojan ja sen vuoksi murhannut hänet.
Ihan samaan päädyin itsekkin

Musta se tyttö on psykopaatti, kun tappoi siskonsa. Ei kyllä edes tullu mitään muuta vaihtoehtoa mieleen, kuin että se haluaa tavata pojan uudelleen. Tarkoitus pyhittää keinot :)

Sen verran voin paljastaa, että se tuntemattomaksi jäänyt mies olin minä, joten kenenkään ei tarvitse nyt tappaa ketään.. Peace :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom