Psykologinen kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Allah
  • Aloitettu Aloitettu
Pieni psykologinen kysymys, vilkuilu ei auta. Mieti hetki ja rullaa sitten alemmas, lopusta löytyy "oikea" vastaus ja pieni analyysi.

Olipa kerran nuori tyttö. Äitinsä hautajaisissa hän tapasi pojan, jota ei tuntenut. Tytön mielestä poika oli uskomaton, kerta kaikkiaan unelmiensa mies. Hän rakastui poikaan siinä paikassa, muttei koskaan tullut pyytäneeksi hänen puhelinnumeroaan.

Sitten...

...muutamaa päivää myöhemmin tyttö tappoi oman sisarensa.

Kysymys: mikä oli tytön motiivi murhata siskonsa?

Vastaus: tyttö toivoi, että poika ilmestyisi taas hautajaisiin.

Jos vastauksesi oli tämä, ajattelet kuin psykopaatti. Tämän testin kehitti eräs amerikkalainen psykiatri testatakseen, onko henkilöllä tappajan mielenlaatu. Suurin osa sarjamurhaajista, joille testi on tehty, ovat vastanneet "oikein".

Aika mielenkiintoinen juttu. Itse en vastannut "oikein", vaan analysoin, että tyttö suoritti tapon johtuen oman mielensä kehittelemästä mustasukkaisuudesta.
Jos tiedätte lisää mielenkiintoisia psykologisia testejä, niin laittakaahan tännekin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulemma jenkkien tiedusteluelimiin kun seulotaan porukkaa, niin yhtenä kysymyksenä on seuraava: "Pakkotilanteessa kenet tappaisit (valitse yksi)"

A) isä

B) äiti

C) itsensä.

"Oikea" vastaus on C.

*kirjoittaa listaa pakkiksen psykopaateista*

- SavonPoika

- Keila

- who's next...?

Meikäläisen vastaus: en tiedä motiivista sillä sisarensa tappanut tyttö ei ollut sama kuin hautajaisissa ollut tyttö...:rolleyes: :D

edit. sataset paukkui

Eikös tämä ole ollut ennenkin pakkiksella? Ilmeisesti ei...

Itse olen testiin aikoinani vastannut ja oikein vastasin. Tai noh, eihän tähän ole yhtä oikeaa vastausta, mutta tämä tietyntyylinen ajattelumalli on haussa.

Powerhousu sanoi:
Vastasin "oikein". Tosin tiesin jo vastauksen. Oon nähny ton ennenkin. Ekalla kerralla en tiennyt.

Samat sanat.

En arvannut oikein. Huh...

Emppuli sanoi:
Mulle ei tullu ees mieleenkään toi vaihtoehto.. :rolleyes:
Sama. Ei kyllä mitään muutakaan vastausta. En siis oo psykopaatti, vaan ainoostaan tyhmä :jahas:

Aluksi ajattelin, että uudet hautajaiset tämä tytteli haluaisi, mutta sitten mietin, että sen tytön sisko olikin iskenyt tämän pojan ja sen vuoksi murhannut hänet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom