PS5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja manux
  • Aloitettu Aloitettu
Ei oo ei. Joo kalliimmassa fyysinen asema ja halvemmassa vain SSD-kovo. Saa nähdä kumpi tulee ostettua, ei ps4 aikanakaan tullut montaa fyysistä levyä ostettua
Mä en ostanut yhtään. Ainoa järkevä syy ostaa ja kuunnella sitä hyrrää olis jälleenmyynti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On siitä levyasemasta iloa, jos konsolin joskus myy. Tai olis iloa, jos vielä ostaiskin kaikki pelit fyysisinä kappaleina, mitä ei tuu kyllä itelläkään tapahtumaan. Kauppasin just Switchin kaverille ja hirvee veivuu, miten sille saa fiksusti kaikki digitaalisesti ladatut pelit, kun ovat kiinnitettyinä mun Nintendo Accounttiin, eivätkä toimi ilman sitä, vaikka data ois muistikortilla.. :D

Mää ostan ton levyasemallisen version varmaan ihan siksi, että saa pelatuksi fyysisiäkin kappaleita. Niitä tarttunee Prisma-reissuilta yms. satunnaisesti matkaan. Ja jos nyt haluaa kerran pari vuoteen katella jonkun Bluray-leffan, niin onpahan soitin sitäkin varten. Eikö nää toiminu samalla Bluray-soittimina..

Kyllä itsekin tulee ostettua levyasemallinen versio. Sen verran vanhanaikainen olen, että tykkään ostaa pelit fyysisinä kopioina digitaalisten sijaan ja toisena plussana tuo toimiminen blu-ray -soittimena.

Fyysisellä levyllä pitää ostaa. Pelit toki diginä, mutta tyttärillä on levyllä frozenia sun muita. Millä muulla niitä vois katsoa? En ainakaan erillistä soitinta osta rumentamaan olohuonetta.

Saisikohan tuon PS:n kautta näkymään Disneyn? Telian hubiin tuskin tulee.

Pelkästään BD-soittimeksi harkitsen ellei ole jotain uuberiä formulapeliä, jolla voisi hinkata ratoja ennen oikeaa kisaa. Tosin se vaatii sitten ratin.

Saisikohan tuon PS:n kautta näkymään Disneyn? Telian hubiin tuskin tulee.

Pelkästään BD-soittimeksi harkitsen ellei ole jotain uuberiä formulapeliä, jolla voisi hinkata ratoja ennen oikeaa kisaa. Tosin se vaatii sitten ratin.
Näyttää olevan Disney+ appi nykyäänkin pleikalle, eli eiköhän tuohon vastaus ole 100% kyllä.

Ite ostan tän vasta sit kun tulee joku "must" peli. Todennäköisesti se on tuo uusi Resident Evil. Muita pakkohankintoja ei ole vielä ainakaan sattunut silmään.

Ja tuo levyasemalla oleva versio itelle. Oon sen verran vanhan aikainen näiden konsoleiden kanssa, että se fyysinen kopio on kiva löytyä. Toki moni peli on ihan pelkästään kovolla, mutta 80% peleistä ostanut fyysisenä kopiona.

Mulle käy ladatut pelit. PS3 yhtä peliä lukuunottamatta ps storesta. Nelosta en koskaan hommannutkaan.

Muistan kuinka nintendon levyihin piti puhaltaa ja taikoa ja rukoilla että toimivat. Siks pelit suoraan diginä jos mahdollista.

En oo viimeaikoina niin seurannut juuri julkaistuja pelejä mutta ainakin jossain vaiheessa hämmensi että toi digitaalinen peli storesta saatto maksaa sen 20€ enemmän kun kotelollinen fyysinen rasia julkaisupäivänä gigantista, jonka voi vielä jälleenmyydä. Toki mulle kelpaa usein vanhemmatkin pelit ja niitä saa ps plus alennuksesta puoli ilmaiseksi (tai jopa ilmiaseksi kuukauden peleinä), mutta uudet pelit joutu kyl aina hakeen jostain keskustan tavaratalon alesta.

Edit. Tosiaan joskus tulee myös frendejä viettään iltaa ja tuo jonkun fifan/nhl tms lätyn ja pari ohjainta mukanaan. Tai sit vierailen ite frendillä ja se nakkaa lainaan jonkun pelin mitä en oo pelaillu.

19.11 tulee itselle, mites porukalla etukäteen tilattuna? Itse tajusin tilata jo aikoja sitten kun tieto konsolista tuli ja mahdollisuus tilata etukäteen, ilmeisesti osalla konsolin saanti menee pidemmälle ajalle saatavuuden takia.

Eipä tuota osannu itse arvata, miten kova kysyntä noilla on, jos haluais ekasta erästä saada. Kaikki ennakkomyyntierät menneet ja verkkokauppa.comin kautta jos tilaa, niin ei saa todennäköisesti tämän vuoden puolella enää.

Pitää käydä liikkeessä kurkkaamassa julkaisupäivänä ja pieni kysely on myös vetämässä kaverin kautta, joka on firmassa, joka noita välittää, että saisko sieltä varatuksi yhtä kappaletta.

Onhan noilla kova kysyntä aina. PS4 en saanut julkkarierästä, mutta kun tuli tieto, että Prismoihin tulee tiettynä päivänä pieni erä lisää, niin aamulla ennen seitsemää käytiin ajelemassa minkä Jyväskylän Prisman edessä on lyhin jono. Taisin itse olla Keljon Prismassa ehkä viides tai kuudes jonossa. Sitten vartijan avatessa ovet vain juosten viihdeosastolle missä oli käytävällä muutaman konsolin pino.

En oo viimeaikoina niin seurannut juuri julkaistuja pelejä mutta ainakin jossain vaiheessa hämmensi että toi digitaalinen peli storesta saatto maksaa sen 20€ enemmän kun kotelollinen fyysinen rasia julkaisupäivänä gigantista, jonka voi vielä jälleenmyydä. Toki mulle kelpaa usein vanhemmatkin pelit ja niitä saa ps plus alennuksesta puoli ilmaiseksi (tai jopa ilmiaseksi kuukauden peleinä), mutta uudet pelit joutu kyl aina hakeen jostain keskustan tavaratalon alesta.

Edit. Tosiaan joskus tulee myös frendejä viettään iltaa ja tuo jonkun fifan/nhl tms lätyn ja pari ohjainta mukanaan. Tai sit vierailen ite frendillä ja se nakkaa lainaan jonkun pelin mitä en oo pelaillu.

Oon monesti nauranut tuolle storen hinnoittelulle. Nytkin meinasin ostaa erään pelin, hinta storessa 59,90 ja fyysinen kopio joka paikassa mistä katsoin 20-30€.

Tulee mieleen applen iTunes jossa 80 ja 90 luvun leffojen vuokraaminen maksaa järjestään 3,90 euroa. Jos noita saisi vuokrattua tyyliin 1-2,5 eurolla, menekki olisi varmasti moninkertainen. Noh, enhän ole tietään mikään bisnessmies, mutta hassua on hinnoittelu.

Onhan noilla kova kysyntä aina. PS4 en saanut julkkarierästä, mutta kun tuli tieto, että Prismoihin tulee tiettynä päivänä pieni erä lisää, niin aamulla ennen seitsemää käytiin ajelemassa minkä Jyväskylän Prisman edessä on lyhin jono. Taisin itse olla Keljon Prismassa ehkä viides tai kuudes jonossa. Sitten vartijan avatessa ovet vain juosten viihdeosastolle missä oli käytävällä muutaman konsolin pino.
En minä kyllä lähde mihinkään kilpajuoksuihin liikkeissä :D Jotenkin pitää saada laite varatuksi tai sitten vaan odotella. Jos noita Prismoihin tulee, niin sitten vois kysellä tutulta ässän porukalta, että miten tiukasti on kielletty siirtämästä yhtä laitetta sivuun :D

Videopelidivarilla oli ainakin varausinfossa, että julkkariin tulisi eka erä, joulukuussa toinen ja tammi-helmikuussa kolmas. Kaipa sitä jaksaa odottaa vaikka ei ennakkotilauksista tärppäisikään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom