Cracked Ps4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan pelannut Beyond Two Soulsia? Siis jumalauta että on hieno peli. Kehuin Unchartedin tarinaa mielettömästi, mutta nyt kun muistelen tätä niin tämä vetää tarinan kiehtovuudessa jopa Unchartediakin pidemmän korren. Pelimekaniikka tosin on kauuukana Unchartedista, mutta se ei häiritse kun varsinainen pelaaminen ei tavallaan ole pelin tarkoituskaan vaan tarinan kertominen. Ihan uskomattoman mielenkiintoinen tarina ja se on tosi hyvin yhdistetty pelaamiseen tarinan luominen ja sitten on huippunäyttelijät. Ellen Page ja Willen Dafoe ja musiikit tehnyt Hans Zimmer. Tästä on kauan aikaa kun tän pelasin, mutta jos nyt joskus pelaan uudestaan niin voisi tehdä arvostelun tästä kun peli on tuoreessa muistissa silloin.
hthbmungxqek.jpg

Voi saakeli, tuli halvennuksesta poistettua God of war III, en muistanutkaan miten tiukkaa perseiden repimistä se on! Eikä edes pöllömmän näköinen remasteroituna, uutta osaa nännit väpättäen odotellessa..

Fifa 18 pelailinn tänää 5 peliä ja kaikki turpaan. Paska peli.

No ei ole oikeesti.

Toinen tarina. Kaveri kerto miten oli tuttavansa pelannu tonkun suomalaisen- vissiin ihan kovan luokan pelaajan kanssa. Olivat sitten kaivanneet peliseuraa. Toinen otti yhteyttä omiin tuttuihin ja tää pro jätkä omiin tuttuihin. No sieltä oli vastaan tullu sitten sellanen kaveri kun kennys, joka kaikesta päätellen on aika pirun hyvä, tyyliin maailman parhaimpiin kuuluva + useita muita ammattilaisia.:) :) Sanotaanko näin, niin oli kuulemma ''pieni'' tasoero. :D

Viimeksi muokattu:
Shadow of the Colossus - IGN 9,7
Shadow-of-the-Colossus-PS4-Screen-6.jpg

Ostin 40 eurolla Shadow of the Colossuksen ja en kyllä kadu. Peli alkaa kun matkaaja (pelaaja) vie kuolleen tytön erään jumalten raunion alttarille ja pelaajalle jumalat sanovat että hänen pitää kukistaa 16 kolossia jotta tyttö saadaan herätettyä henkiin. Sitten lähdetään hevosella matkaamaan tuntemattomaan erämaahan. Jumalauta mikä peli. En ole siis IKINÄ pelannut näin mahtipontista peliä. Pelaaja laukkaa ratsulla täysin yksin valtavissa erämaissa/laaksoissa kera valatavien raunioiden "kirkko" ja kuoro musiikkien soidessa ja peli kuvakulma ratsastaessa on helvetin hieno. Se ei ole perus kolmannesta persoonasta kuvattu vaan alaviistosta takavasemmalta ja se kuvakulma saa kaiken näyttämään pelissä valtavalta ja ratsastessa pitäen miekan kohti taivasta josta auringon säteet osuvat miekkaan ja heijastavat valon oikeaan suuntaan, että mihin pitää mennä. Helkkarin kekseliäs ja mielettömän siisti tuo miekka kohti taivasta juttu ja siten auringon säteet näyttää suunnan.

Sitten ne kolossit... sellaisen sen kun löytää niin mua ainakin ahdistaa pirusti jotkut niistä. Eka kolossi oli sellainen että alkoi kuulua ahdistavaa musiikia ja sitten se ihan järjettömän kokoinen kolossi kävelee sieltä puiden seasta näkyen kun puunlatvat huojuu. Se saatanan pelottavan näköinen kolossi, kun kääntyi sitten ympäri ja tuijotti suoraan muhun niin kyllä kuumotti. Siinä taistelussa tuntee itsensä niin pieneksi että. Nuo kolossitaistelut on myös erittäin mahtipontisia. Yllä oleva kuva kertoo kaiken. Ihan tajuton tunnelma on pelissä, varsinkin tuon kuvan kaltaisissa taistelussa. Hienoin tunnelma kuin missään muussa pelissä mitä olen koskaan pelannut.

Pelin tarina on varmasti uskomattoman hieno, itse en ole päässyt vielä tosin siihen sisälle kun oon vasta 3 kolossia listinyt. Sitten grafiikat on aivan saamarin hienot kun pelissä on HDR tuki, joten ne maisemat pelissä on uskomattoman näköisiä. Niin ja pelimekaniikka on kanssa ihan mielettömän hyvä.

Näin vähän vasta pelannut mutta annan jo tässä vaiheessa täyden:
10

Viimeksi muokattu:
Onko kukaan pelannut Beyond Two Soulsia? Siis jumalauta että on hieno peli. Kehuin Unchartedin tarinaa mielettömästi, mutta nyt kun muistelen tätä niin tämä vetää tarinan kiehtovuudessa jopa Unchartediakin pidemmän korren. Pelimekaniikka tosin on kauuukana Unchartedista, mutta se ei häiritse kun varsinainen pelaaminen ei tavallaan ole pelin tarkoituskaan vaan tarinan kertominen. Ihan uskomattoman mielenkiintoinen tarina ja se on tosi hyvin yhdistetty pelaamiseen tarinan luominen ja sitten on huippunäyttelijät. Ellen Page ja Willen Dafoe ja musiikit tehnyt Hans Zimmer. Tästä on kauan aikaa kun tän pelasin, mutta jos nyt joskus pelaan uudestaan niin voisi tehdä arvostelun tästä kun peli on tuoreessa muistissa silloin.
hthbmungxqek.jpg

Mä oon kaks kertaa tän joskus pelannu läpi. Oli kyl aika loistava tarina ja kesti toisenkin pelikerran hyvin, kun peli muuttu paljon riippuen omista valinnoista. Ekalla pelikerralla jos joku vittuili, niin poltin niiden talot ja tokalla sit yksin itkeen nurkkaan, niin muuttu koko tarina erilaiseks. Synnytysavustajana toimiminen jossain slummitalossa oli kanssa aika mieleenpainuva kokemus.

Juu, sitten se oliko se nyt navajoo nimeltään, niin se pelisessio oli kans aika huippu imo, kun mm oltiin siellä taloon lukittautuneina yöllä kun ulkonta kuului ihme ääniä. Tosi jännä kohtaus mm oli tuo.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mun top 10 ps4 pelit mitä olen pelannut parhausjärjestyksessä. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain olisi muuten takuu varma ykkönen, mutta en ole sitä pelannut vielä joten ei ole listassa siksi. Aikaisemmat kylläkin olen mutta ne pelasin pleikka kakkosella ja kolmosella.

1. Horizon Zero Dawn
2. Uncharted Thief's End
3. Bioshock Infinite
4. Bioshock
5. Far Cry 4
6. Skyrim
7. Fallout 4
8. Shadow of the Colossus
9. Bloodborne
10. Beyond Two Souls (tarinaltaan ihan horizonin tasoa, mutta tässä pelissä kun ei tavallaan pelata juuri paskaakaan niin siksi "pelillisemmät" pelit menee edelle, silti kuitenkin kympin peli)

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain olisi muuten takuu varma ykkönen, mutta en ole sitä pelannut vielä joten ei ole listassa siksi. Aikaisemmat kylläkin olen mutta ne pelasin pleikka kakkosella ja kolmosella.

Itsekin olin aiemmilla pleikkareilla MGS -fani ja tuli joillain käsikonsoleillakin noita väännettyä, mutta mielestäni Phantom Pain oli aivan paska. Missään vaiheessa en syttynyt siihen, kyllästyin melko nopeasti ja myin pois. Ei siinä ollut enää sitä vanhojen aikojen fiilistä ja se tukikohdan rakentaminenkin oli tätä nykypäivän naurettavaa hiekkalaatikkohärväämistä.

God of War kyllä kiinnostaisi. Menee pitkälle hankintalistalle kun olisi taas aikaa pelata enemmän jossain vaiheessa.

Mun top 10 ps4 pelit mitä olen pelannut parhausjärjestyksessä.

1. Horizon Zero Dawn
2. Uncharted Thief's End
3. Bioshock Infinite
4. Bioshock
5. Shadow of the Colossus
6. Far Cry 4
7. Skyrim
8. Fallout 4
9. Bloodborne
10. Beyond Two Souls (tarinaltaan ihan horizonin tasoa, mutta tässä pelissä kun ei tavallaan pelata juuri paskaakaan niin siksi "pelillisemmät" pelit menee edelle, silti kuitenkin kympin peli)

Jumaliste. Nyt kun pelasin Shadow of the Colossuksen läpi niin pomppas tuossa listassa FC 4, Skyrimin ja Falloutin yläpuolelle viidennelle sijalle. Siks vasta nyt pelasin sen läpi, kun tuli Far Cry 5 niin jäi kesken kun olin niiiiin pitkään odottanut tuota peliä, niin jäi Shadow of the Colossus kesken. Ei se fc 5 ollutkaan mikään erikoinen peli eikä sen arvoinen et olis pitänyt jättää Shadow of the Colossus kesken.:LOL: Uskomaton peli oli tuo Shadow of the Colossus.

Viimeksi muokattu:
On muuten ihan pirun hyvä cod chostin kampanja. Ollaan hienoissa tosi vaihtelevissa miljöissä ja tuo kampanja on osattu tehdä elokuvamaisesti. Mun suosikkikenttä tähän asti on öinen kaupunki valoineen ja ilotulitusraketteja paukkuu ja samalla köysillä kiivetään pilvenpiirtäjän seinää pitkin ja sit mm hitsataan siihen lasiseinään pyöreä reikä. Hitto miten huikea tunnelma oli tuossa tehtävässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom