Cracked Ps4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Spider-Man koukuttaa lievästi itseänikin, saattaisi olla pitkästä aikaa ihan pelattava super sankari peli.
Näyttää helvetin hienolta, mutta en oikein jaksa nykyään pelejä jossa ei ole kunnon juonta ja tarinankerrontaa. Arvostelujen mukaan siinä on ihan hyvä kehyskertomus mutta ei oikein selvinnyt onko se enemmän Marvel ja Hämis faneille suunnattu. Falloutitkin jää järjestään kesken kun ei vaan kiinnosta miten tarina etenee. God of war oli kyl sujuvaa dialogia ja aivan riittävän mielenkiintoinen juoni. Suunnitelmana oli seuraavaksi Rdr2 sitten last of us ja sitten odotella Cyberpunkkia mutta ehtishän tossa välissä pelaileen muitakin jos on rahansa arvoisia.

Nykyisin on kyllä helvetin nirso peleille. Oikein ärsyttää. Miula on rehellisesti sanottuna ollu xbox onella / ps4 neljä peliä mitkä on ollut todella hyviä ja jaksanu tuhlata niihin paljon aikaa ja nämä on: fallout 4, south park fractured but whole, call of duty ww2 ja resident evil 7. Ja kyllä, mm uusi batman ja god of war on jääny kesken :D

Kävin ostamassa kun tuli kehuja ja olen aivan loppu. Varmaan 5tuntia pelannut eikä oo lähteny skulaan yhtään. Häviän jokaisen mätön enkä oikein edes tiedä mitä niissä pitäis yrittää. Sentään sain äsken ne kolme krokotiiliä alussa tapettua joskin nekin hirveellä pullalla.

Sulle kävi samalla tavalla tämän kanssa kuin Bloodbornen? Jos oikein muistan niin hommasit myös Bornen kun sitä oli kehuttu ja sit ihmettelit, että onpa saatanan vaikea peli..

Mut ainakin eka Divinity oli ihan helvetin priimaa joten tämä on itsellä ehdottomasti hankintalistalla kuten myös uusi Pillars of Eternity!

Sulle kävi samalla tavalla tämän kanssa kuin Bloodbornen? Jos oikein muistan niin hommasit myös Bornen kun sitä oli kehuttu ja sit ihmettelit, että onpa saatanan vaikea peli..

Mut ainakin eka Divinity oli ihan helvetin priimaa joten tämä on itsellä ehdottomasti hankintalistalla kuten myös uusi Pillars of Eternity!
Sama mies. Tosin latasin ton bloodbornen ilmaiseksi ps plus pelinä. Osasin odottaa että siitä ei tuu mulla yhtään mitään.

Tää on enemmän mulle sopiva setäpeli. Jotain Warhammer vuoropohjasia olen pelannut läpi ja sitten noista maagi/mättö larppailuista Witcherin. Eipä noista silti paljon apua ole. Saakeli kuinka paljon valikoita ja sekavaa toi taistelu. Ainakin sain sadeloitsun hommattua niin en ole tulessa kokoajan. Juoni ja tunnelmahan tossa on niin priimaa että saa kyllä multa aikaa toisinkuin bloodborne.

Shadow of Tomb Raider läpi juuri äskön, oikein maittava kokemus jälleen tähän uudelleen lämmitettyyn sarjaan. Aivan liian lyhyt vaan tälläiselle fanille, josko tässä pelailisi sitten Witcher kolmosta lisäreineen new+ muodossa kunnes RDR2 ilmestyy ensi kuussa.

Ite pelasin pienenä välipalana läpi tuon Ys Origins. Tuommonen kevyt toimintaroolipeli. Ihan viihdyttävä tuommonen alle 10 tunnin peli. 8/10. Perjantaina käyn varmaan uuden Spidermanin ostamassa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä en tykänny spidermanista yhtään. Upeet grafiikat tosin. Jos @JP Fux haluut, niin saat halvemmalla multa. Kerran ollu koneessa.

Vantaalla molemmat vissii asutaan?

Mä en tykänny spidermanista yhtään. Upeet grafiikat tosin. Jos @JP Fux haluut, niin saat halvemmalla multa. Kerran ollu koneessa.

Vantaalla molemmat vissii asutaan?

Joo Vantaalla asustan. Millasta hintaa olit aatellut? Miula oli vähä mielessä käyä tuo GameStopista ja viiä samalla vanhoja pelejä pois, mut toki jos hinta hyvä, voin sen siultakin ostoo.

Joo Vantaalla asustan. Millasta hintaa olit aatellut? Miula oli vähä mielessä käyä tuo GameStopista ja viiä samalla vanhoja pelejä pois, mut toki jos hinta hyvä, voin sen siultakin ostoo.

Jotain neljänkympin luokkaa facebook ryhmissä maksetaan mutta sovitaan vaikka 30-35e hinnaks? Ei ainakaa yläkanttiin oo. Sain elisalta(mistä tilasin), jonkun ennakko tilaaja etukoodinkin. Ei hajuakaa mitä sillä saa lisäks. Saat sen myös.

Jotain neljänkympin luokkaa facebook ryhmissä maksetaan mutta sovitaan vaikka 30-35e hinnaks? Ei ainakaa yläkanttiin oo. Sain elisalta(mistä tilasin), jonkun ennakko tilaaja etukoodinkin. Ei hajuakaa mitä sillä saa lisäks. Saat sen myös.

Kyllä mie voin tuon 35€ maksaa siitä ihan hyvin!

Miks me ei voida pelaa fifa 19sta kaverin kaa vastakkain nat2 vs nat3 nettisysteemillä vai eikö vaa osata?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom