Cracked Ps4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kyllä mä tykkään Call Of Duty WW2:sta. Mua vituttaa yli kaiken sota/räiskintäpelit, missä on ihan vitusti kaikkee sälää/säätöjä liikaa mukana ja jotain vitun örkkejä tms. kuvitteellisia hahmoja. Tykkään realistisista, suoraviivaisista peleistä. Tätä WW2:sta nyt parina päivänä hakannu. Vaikuttaa hyvältä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Menin sitten ostamaan pleikan ja aloin hakkaamaan tuota WW2 peliä ja voi perse kuinka on jotenkin vaikeaa käyttää niitä netin moninpelejä kun niihin pääsee kun aikansa rämppää eri painikkeita mutta pois sieltä ei pääse sitten millään...
Onko ne oikeasti muita ihmisiä jotka siellä pelaa kun ei ole mitään jakoa ketään vastaan vaan ne tulee ja ampuu aivan välittömästi ihan paskaksi :)

FPS peleissä ihmisiä vastaan simppelisti kokemus auttaa.
Ja etenkin tälläinen 22.v (lue 42.v) aloittelija ei pysy muutenkaan menossa mukana kun ekaa kertaa tänään koitti.
lisäys: Siis onhan sitä junnuna tullut pelattua mutta viimeiset 25 vuotta melko nollissa.
Etenkin nuo netin kautta pelattavat moninpelit alkaneet kiinnostamaan kun muutakin kuin pelkkää pelin ohjattua etenemistä siinä ohessa.

Ei jumalauta oon täysin lumoissani Uncharted Thief's End:iin. Uskomaton peli. Tarina aivan julmeton siisti, erään arvokkaan aarteen metsästämistä ja sitä tarinaa kerrotaan aivan mielettömän hyvin. Pelissä on eri lukuja ja se on pirun siistiä, että joka eri luvuissa ollaan täysin eri miljöissä. kotona vaimon kanssa Crash Bandicootia pelaamassa, Panaman vankilasssa, juhlissa, päivätöissä sukeltelemassa, skotlannin lumisilla vuorilla, paratiisisaarella jne. Peli on erittäin elokuvamainen. Last Of Us oli tajuttoman elokuvamainen, mutta tämä pistää siitä helposti paremmaksi. Myös uskomaton seikkailun tunnelma on pelissä, mm kun etsitään aarretta kiiveten lumisilla vuorilla jne. Tuo vuorikiipeily on todella hauskaa ja välillä myös ihan hiton kuumottavaa.:LOL: Sen aarteen metsästys on hiton mielenkiintoisesti toteutettu ja grafiikat sairaan hienot. Olen 12 luvussa menossa ja vielä näyttäisi olevan paljon jäljellä lukuja, varmaan johonkin 20:een saakka. Sanoisin että Metal Gear Solidien jälkeen paras peli mitä pelannut.
Uncharted_4__A_Thief_s_End__20160428224809.0.jpg

Zone-sarja -42%
Cod WW2 itelläki hommattuna ja pieni totuttelu tohon hulavitkutin ohjaimeen mut hyvin pärjää codissa ps4:lla ainakin tähän mennessä tdm:ssä. Jos löytyy suomalaisia pelaamaan tätä ni saa nykästä hihasta tdm voittaa helpommin jos kommunikaatio toimii ja ekspaa tulee ja ase unlockeja. Nää ulkomaalaiset ku ei tajuu varoa edes snipuja kun 6vs6 on niin kyllä äkkiä toinen voittaa jos juostaan vaan sokkona Samoiten kyllä ärsyttää niin maan perkeleesti noi haulikot..

Ei jumalauta oon täysin lumoissani Uncharted Thief's End:iin. Uskomaton peli. Tarina aivan julmeton siisti, erään arvokkaan aarteen metsästämistä ja sitä tarinaa kerrotaan aivan mielettömän hyvin. Pelissä on eri lukuja ja se on pirun siistiä, että joka eri luvuissa ollaan täysin eri miljöissä. kotona vaimon kanssa Crash Bandicootia pelaamassa, Panaman vankilasssa, juhlissa, päivätöissä sukeltelemassa, skotlannin lumisilla vuorilla, paratiisisaarella jne. Peli on erittäin elokuvamainen. Last Of Us oli tajuttoman elokuvamainen, mutta tämä pistää siitä helposti paremmaksi. Myös uskomaton seikkailun tunnelma on pelissä, mm kun etsitään aarretta kiiveten lumisilla vuorilla jne. Tuo vuorikiipeily on todella hauskaa ja välillä myös ihan hiton kuumottavaa.:LOL: Sen aarteen metsästys on hiton mielenkiintoisesti toteutettu ja grafiikat sairaan hienot. Olen 12 luvussa menossa ja vielä näyttäisi olevan paljon jäljellä lukuja, varmaan johonkin 20:een saakka. Sanoisin että Metal Gear Solidien jälkeen paras peli mitä pelannut.
Uncharted_4__A_Thief_s_End__20160428224809.0.jpg

Kannattaa testata horizon zero dawn. Se oli imho. vielä unchartediakin kovempi pläjäys. Open world action rpg. Tiukka ja kiehtova tarina alusta loppuun kera mielettömän hyvän pelimekaniikan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään tuli PS4 taloon. Ei kyllä tämmönen kehari opi varmasti ikinä tolla ohjaimella pelaan FPSsiä. Ihan vitun hirveetä skeidaa.
Hommaa näppis ja hiiri ja ole mulkku fps-peleissä. Todelliset pro-pelaajat eivät käytä mulkkujen näppiskomboja, koska isoissa kisoissa pitää pelaa padilla. Mun mielipide, jos ei padilla pärjää, niin painukoot vittuun konsoleilta ja menkööt hakkamaan tattia ja runkkamaan sitä PC:tä parempaan polygonipaskaan.

Hommaa näppis ja hiiri ja ole mulkku fps-peleissä. Todelliset pro-pelaajat eivät käytä mulkkujen näppiskomboja, koska isoissa kisoissa pitää pelaa padilla. Mun mielipide, jos ei padilla pärjää, niin painukoot vittuun konsoleilta ja menkööt hakkamaan tattia ja runkkamaan sitä PC:tä parempaan polygonipaskaan.
Onneksi en ole PRO-pelaaja ;)

Kannattaa testata horizon zero dawn. Se oli imho. vielä unchartediakin kovempi pläjäys. Open world action rpg. Tiukka ja kiehtova tarina alusta loppuun kera mielettömän hyvän pelimekaniikan

Juu ton mä oon pelannutkin ja oli aivan helvetin kova peli myös.

Eihän sitä saatana opi pelaamaan ohjaimella jos ei edes treenaa.. Sama pätee jääkiekossa ei mestareita tule ilman treeniä.. Pc:llä bg ja csgo on ainoot mitlä menee muuten ps4 koska jaksa joka kuukaus ostaa uutta palikkaa et peli pyörii. Plus paljon tasasempaa pelaaminen ps4:lla ja siinäkin pitää vähän treenata jo et pärjää.. Itse ainakin rakastan räiskiä bf1 ja cod ww2:sta ps4:lla eikä läheskää nii paljoo koodareita ku pc mailmassa.. toki mielipiteitä on monia.. Moni kokeilee ehkä tunnin ja totee ei tää ole mun juttu. No miks ei sit suoraa osta blueray soitinta ku pleikkalla pelataan myös! Tai sit ostaa vaa kirjan pölyttymään tv tasolle. Toki niinku sanotaan fanboys are real..

Pelasitko lisärin? Tuli joskus loppuvuodesta hommattua ja koukutuin Horizoniin vielä viikoksi. Pakko sanoa että aivan saatanan vaikea toi lisäri. Korjas muutaman kerran kuolema vaikka päätin hommata sen shield view armoryn (?) ennen lisärin alottamista. Ihan kohtalaisesti tossa oli pelattavaa, varsinkin kun innostuin kerään parit achievmentit ja tuhoamaan kaikki corrypted zonet ja bandid campit vanhalla kartalla.

Niin ja @Tigertank :in innoittamana hommasin parillakympillä ton Unchartedin storesta. Ihan jees peli ja diggailen noista välidemoista ja näyttelijöistä, mutta ehkä aavistuksen toistaa itseään toi ammuskelu joka välissä.

Löytyisikö täältä pelikavereita? Pienen mopokolarin jälkeen on kerrankin aikaa pelailla, battlefieldit 4 sekä 1, rocket league ja fortnite nyt ollut eniten pyörimässä, sen oikean osuessa kohdalle voi ehkä jopa panostaa johonkin uuteen peliin! Pelitaidoissa ei kehuttavaa, mutta osaan hengittää mikkiin raskaasti, nahkatrumpetti nimellä löytää.

Pelasitko lisärin? Tuli joskus loppuvuodesta hommattua ja koukutuin Horizoniin vielä viikoksi. Pakko sanoa että aivan saatanan vaikea toi lisäri. Korjas muutaman kerran kuolema vaikka päätin hommata sen shield view armoryn (?) ennen lisärin alottamista. Ihan kohtalaisesti tossa oli pelattavaa, varsinkin kun innostuin kerään parit achievmentit ja tuhoamaan kaikki corrypted zonet ja bandid campit vanhalla kartalla.

Niin ja @Tigertank :in innoittamana hommasin parillakympillä ton Unchartedin storesta. Ihan jees peli ja diggailen noista välidemoista ja näyttelijöistä, mutta ehkä aavistuksen toistaa itseään toi ammuskelu joka välissä.

Vielä on lisäri pelaamatta. Taitaa mennä kesälle ennen kuin sen pariin kerkeää. Nyt on työn alla pc:lla divinity original sin2 ja sen jälkeen final fantasy. Horizon oli sen verta hyvä, että vois pelata kokonaan uusiksi lisärin kera.

Pleikkarille kovasti odottelen uutta god of war:ia. Se taitaa olla ihan takuuvarma superpeli.

Suositut

Back
Ylös Bottom