....
Jep, kyllähän jokainen ymmärtää ettei ne grafiikat noitten promokuvien kaltasia ole.
Ne rengasääänet todella sais kyl jättää pois, ainoo huonopuoli omasta mielestäni koko pelissä:curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
....
ps. jos tilaat jenkkiversion COD4:sta niin huomioi että tässä vaiheessa kaverikutsut ei toimi jenkki<->eu versioiden välillä, johtuen siitä että jenkkiversioon tulee päivitys kun meet online, ja eu-päivitys on vasta tuloillaan. Jouduin itse vaihtamaan pelini EU-versioon koska halusin pelata kavereiden kesken myös.
Ilmeisesti tuo päivitys on tullut/juuri tulossa näinä päivinä eli nyt uskaltais tilata VG+:sta ton?
HD Concept, Prolugue ja lopullinen GT5 käyttää autoissa ja maisemissa hyvin pitkälti samoja tekstuureita. Eroja on mm. vain, että lopullisessa pelissä (vai oliko jo myös proluguessa) on mukana reunanpehmennykset jne. muita erilaisia valoisuusefektejä on paranneltu/lisätty.
HD Conceptia pelanneena, ei hirveesti nostattanu mitään väristyksiä. Kuten sanoin hienon näköistä, mutta todella kaukana tollasista promokuvista mitä tossa ylempänä on. Proluguesta oon katellu gameplay videoita ja se näyttää lähes 1:1 samalta HD Conceptin kanssa. Joten tuskin lopullisessa pelissä tullaan näkemään mitään "shokeeravia" grafiikoita, vaan ne näyttävät hyvin pitkälti samalta kuin Proluguessa nähdään.... hieman vain trimmatummassa ulkoasussa. Eikä pelintekijöillä ole aikaa tehdä rinnakkain kahta täysin eri fysiikkamoottoreihin ja mallinnuksiin perustavaa peliä rinnakkain, vaan kyllä nuo HD Concept ja Prolugue näyttävät sen suunnan miltä lopullinen GT5 tulee olemaan. Asennoitukaan nyt vaan siihen, ettei se näytä tuolta kuin noi promokuvat ;)
ps. Ja ite oo sitä mieltä, että GT peleissä pitäis nyt iha ekana saada äänimaailma kuntoon, ennemmin kuin grafiikat, koska ei niissä grafiikoissa mitään vikaa ole. Rengasäänet kylläkin aiheuttavat suonten pullistelua.
Nyt meni sitten uusien pelien hankkiminen hankalaksi ;) Tuli nimittäin hommattua tuo PS3:kin, eli nyt pitää sitten valita, että hankkiiko uuden pelin XBOX360:lle, PC:lle vai PS3:lle :D
Onkos PS3:lle vielä ilmestynyt mitään loistavia yksinoikeuspelejä?
Riippuu mistä tykkäät, mutta Uncharted Drakes Fortune ja Ratchet & Clank näin alkuun MGS4 odotellessa.
HC76 sanoi:Heavenly Sword oli hieno!

CoD4 hankittu ja pelasin pari ekaa tehtävää, aivan loistava peli! Imi kyllä välittömästi mukaansa![]()

Pelinä aivan loistava mut ite ainaki jouduin melko kauan pelaan ennen ku tottu pelaan napeilla + tateilla![]()
Totta. Entisenä puucee-pelaajana tatittelu on melko outoa alkuun :D
ite kun oon 13 vuotta tottunu pelaamaan pleikan ohjaimella, tuntu boxin ohjain tajuttomalta mololta käteen ja muutenkin aivan surkeelta :D taitaa olla tottumuskysymysPleikan tatit on kyllä sysipaskat. Hyi.

:D ite kun oon 13 vuotta tottunu pelaamaan pleikan ohjaimella, tuntu boxin ohjain tajuttomalta mololta käteen ja muutenkin aivan surkeelta :D taitaa olla tottumuskysymys![]()