PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Ite en tykkää itse boxin ohjaimesta mutta ne tatit on vain paremmat. Pleikan tateissa ei ole mitään tuntumaa, liian löysät. PS2:n kapuloissa oli paljon jämäkämmät tatit.

toimiiko tuossa muuten pleikka 2:sen ohjaimet?
Meinasin kyllä katsella jotain 3rd party ohjaimiakin, jos vaikka löytyisi joku paremmin käteen sopiva.

toimiiko tuossa muuten pleikka 2:sen ohjaimet?
Meinasin kyllä katsella jotain 3rd party ohjaimiakin, jos vaikka löytyisi joku paremmin käteen sopiva.

Muistaakseni siihen saa jollakin USB-plugilla laitettua, mutta ei nuo johdot kiinnosta.

Ja perkele, mullahan on kaapissa yksi GameStopin ohjain, en ole muistanutkaan. Siinä on vähän paremmat tatit.

Edit: Tuossa jotain liitintä
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=21859

Aijajai tuo GT5 prologue on kyllä mahtava tapaus, ja se grafiikka huhhuh, nostaa kyllä odotukset korkealle tulevaa "täysversiota" ajatellen, kun "demo" on jo noin koukuttava kun tuo on.:kippis1:

Everybodys golf world tour tuli myös hankittua, kun demon perusteella oli niin mukavaa vaihtelua tähän räiskinnän täyteiseen pelitarjontaan.

Nyt hophop muutkin ostamaan niin saadaa pakkotoisto-open käyntiin:hyvä:

Mä ostin Playstation storesta sellaisen pelin kuin PAIN. Idea kuulostaa helvetin tyhmältä, eli siinä ammutaan isolla "ritsalla" heeboa pitkin kaupunkia niin, että tulisi mahdollisimman paljon vahinkoa ympäristölle ja tuskia "ihmiskuulalle". Kuten sanoin, kuulostaa tyhmältä, mutta on muuten ihan perhanan hauskaa :D

Jonkinlainen moninpelikin siinä on, mutta sitän en vielä ole testannut.

Mä ostin Playstation storesta sellaisen pelin kuin PAIN. Idea kuulostaa helvetin tyhmältä, eli siinä ammutaan isolla "ritsalla" heeboa pitkin kaupunkia niin, että tulisi mahdollisimman paljon vahinkoa ympäristölle ja tuskia "ihmiskuulalle". Kuten sanoin, kuulostaa tyhmältä, mutta on muuten ihan perhanan hauskaa :D

Jonkinlainen moninpelikin siinä on, mutta sitän en vielä ole testannut.

Pain on kyllä iha hyvää viihdettä. Ei vaan saa kunnon comboja millään pisteissä. Hikiset 1,6 miljoonaa vasta kun huiput vetäny ties kuinka monta kymmentä miljoonaa! Ootkos repinyt paljo pisteitä?

Itse vetäsin tokana iltana 2,6 milj. pistettä! :rock:
Pitää vaa sattua sellainen säkä että autoja sattuu tielle. Ottaa autosta kiinni ja raahautuu mukana. pisteitä ropisee. toine auto jos ajaa päälle ni tarraa vaa kiinni jne. Sitten ku siihe osuu joku hyvä räjähdyscombo ni voi pojat. ::hyvä:

Onko muita ketkä pelaa baseball-pelejä? Itse hain MLB2K7:n kun sain koneen ja tykästyin todella paljon kyseiseen demoon. Peli sisälsi kuitenkin joitakin virheitä minkä vuoksi ajattelin odottaa 2K8:n ilmestymistä. Uusin demo on kuitenkin ollut suuri pettymys ja ymmärtääkseni muutkin ovat olleet samaa mieltä.

Hain samalla MLB 08 The Shown demon ja ero noiden kahden välillä on ollut aika huomattava ainakin grafiikoiden ja pelattavuuden osalta. Graffat on aivan tajuttoman hienot tässä jälkimmäisessä. Olen nyt hakannut demoa muutaman viikon ja kolmen vuoroparin pelaaminen alkaa jo kyllästyttää. Siksi ajattelin hankkia The Shown yhdessä GTA:n kanssa.

Tossa on traileria ja gameplay kuvaa.

Suosittelen tutustamaan demoon vaikka ei välttämättä bb hirveästi nappaisikaan. Saattaa koukuttaa, jos tykkää urheilupeleistä.

BATTLEFIELD : BAD COMPANY demo ladattavissa pleikalle Storesta nyt!

Toi peli on mulla ollut XO:lle ennakkotilauksessa jo iät ja ajat, mutta pitää varmaan toi pleikkademokin testata. Saisivat nyt sitten tässä kuussa sen peli pukata ulos, on siirtynyt se julkaisu jo tarpeeksi monta kertaa.

Miks helvetissä mä en löydä sitä mistään? Mulla vielä on toi "jenkkistore", niin sieltähän pitäis löytyä aikasemmin kaikki? Vai onko näin?:itku:

Emmä tiiä, etusivulla oli. Latautunu nyt 20% .. :rock: 1,6GB paketti mutta tulee näemmä hyvää vauhtia.

Osaatteko suositella mitään hyvää kaksinpelattavaa ps3 peliä. peli tulisi lapsilleni ja tarkoitus olisi että pystyisivät pelata yhtä aikaa. taso pitäisi olla mitä 5-7 vuotiaat pystyy pelaamaan.

Piti tehä uus tunnus, jolla oli sit toi suomen store. Sieltä sai tosiaan ton BF:n demon.

Ja itse peliin...

Siis jumalauta mikä äänimaailma tossa pelissä on! Laitoin kotiteatterin päälle ja tuntuu ku olis sodassa. Viimeeksi kuullu vastaavaa ääntä jossain intin loppusodassa livenä. Ihan uskomatonta... Peli muutenkin tosi hyvä, kun vielä kokoversioon saadaan bugit pois. Pitää vielä enempi pelailla ni saa laajempaa kommenttia kehiin.:thumbs:

Oijoi enää ei ole kauaa messiaksen ilmestymiseen MGS4 6 päivän päässä toivottavasti tää lunastaa odotukset, kun ainakin omalla kohdalla gta 4 osottautui täydeksi sudeksi, kuin myöskin Haze.

Osaatteko suositella mitään hyvää kaksinpelattavaa ps3 peliä. peli tulisi lapsilleni ja tarkoitus olisi että pystyisivät pelata yhtä aikaa. taso pitäisi olla mitä 5-7 vuotiaat pystyy pelaamaan.

Oiskoha LEGO Star Wars: The Complete Saga sopiva. En tosin tiijä miten vaikea tuo on, kahestaan sitä kuitenki pystyy pelaamaan ja tuskin liian raaka on ku legot toisiaan mätkii. Tuossa jonkinlaista arvostelua.

Civilization Revolution vaikutti mielenkiintoiselta demon perusteella, käyttöliittymäkin on padille sorvattu todella hyvin, tosi helppo käyttää. Taitaa ostoon mennä.

Tälläinen tarttui mukaan ruokatunnilla Anttilasta. En malta odottaa että pääsee töistä pelaamaan. :evil:

Liitteet

• mgs4.webp
    mgs4.webp
    24,4 KB · Katsottu: 272
Back
Ylös Bottom