PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
ps. jos tilaat jenkkiversion COD4:sta niin huomioi että tässä vaiheessa kaverikutsut ei toimi jenkki<->eu versioiden välillä, johtuen siitä että jenkkiversioon tulee päivitys kun meet online, ja eu-päivitys on vasta tuloillaan. Jouduin itse vaihtamaan pelini EU-versioon koska halusin pelata kavereiden kesken myös.

Ilmeisesti tuo päivitys on tullut/juuri tulossa näinä päivinä eli nyt uskaltais tilata VG+:sta ton?

Ilmeisesti tuo päivitys on tullut/juuri tulossa näinä päivinä eli nyt uskaltais tilata VG+:sta ton?

Joo, nyt taas toimii yhteen päivityksen myötä. Tosin kuka tietää kun tulee taas uusi päivitys eri aikaan US/EU niin toimiiko sitten?

UT3 sama vika. Päätin etten ikänä enää osta online-peliä ulkomailta.

HD Concept, Prolugue ja lopullinen GT5 käyttää autoissa ja maisemissa hyvin pitkälti samoja tekstuureita. Eroja on mm. vain, että lopullisessa pelissä (vai oliko jo myös proluguessa) on mukana reunanpehmennykset jne. muita erilaisia valoisuusefektejä on paranneltu/lisätty.

HD Conceptia pelanneena, ei hirveesti nostattanu mitään väristyksiä. Kuten sanoin hienon näköistä, mutta todella kaukana tollasista promokuvista mitä tossa ylempänä on. Proluguesta oon katellu gameplay videoita ja se näyttää lähes 1:1 samalta HD Conceptin kanssa. Joten tuskin lopullisessa pelissä tullaan näkemään mitään "shokeeravia" grafiikoita, vaan ne näyttävät hyvin pitkälti samalta kuin Proluguessa nähdään.... hieman vain trimmatummassa ulkoasussa. Eikä pelintekijöillä ole aikaa tehdä rinnakkain kahta täysin eri fysiikkamoottoreihin ja mallinnuksiin perustavaa peliä rinnakkain, vaan kyllä nuo HD Concept ja Prolugue näyttävät sen suunnan miltä lopullinen GT5 tulee olemaan. Asennoitukaan nyt vaan siihen, ettei se näytä tuolta kuin noi promokuvat ;)

ps. Ja ite oo sitä mieltä, että GT peleissä pitäis nyt iha ekana saada äänimaailma kuntoon, ennemmin kuin grafiikat, koska ei niissä grafiikoissa mitään vikaa ole. Rengasäänet kylläkin aiheuttavat suonten pullistelua.

Prologueta hakattu joulukuulta asti. Grafiikassa ihan selvä ero hd conceptiin verrattaessa. Eron huomaa sokeakin pelatessa hd töllössä. Esim. eiger nordwandin asfalttitekstuurit ja kanttarit ovat huomattavasti skarpimmat ja yksityiskohtaisemmat kuin hd conceptissa. Itse eigerin rataakin on muutettu niin, että esim. sillalle johtavat mutkat on kohtuu erilaiset ajettavat. Toinen iso ero on ohjaamonäkymä, jota ei conceptissa edes ole. Ja kolmanneksi 16 autoa kerralla radalla, kun conceptissa oli vain 1 auto. Prologuen grafiikkamoottorikinhan kerkes jo kerran päivittyä. Alkuperäinen japaniversio prologuesta nyki aika hervottomasti varsinkin lontoon radalla. Joulukuun lopulla tuli patchi joka poisti melkein kokonaan nykimisen ja tearing efektin.

Promokuvat kyllä on jotain ihan muuta kuin pelikuvaa. Nätit motion blurrit ja supermoninkertaiset anti aliasoinnit mitkä varsinaisesta pelistä puuttuvat.

Tosiaan renkaiden äänet on melko hirveää ulinaa, samoin kuin tuulen ääni, jos ajaa kovaa. Ääniefekteille toivoisi erikseen asetusta mistä voi säätää ne samaan tapaakuin taustamusiikin voi vaimentaa/tappaa kokonaan, jos haluaa.

Army of Twota tullut nyt pelailtua tänään ja ihan mukavaa tuo on yksinkin, uskoisin että co-oppina vielä mukavempaa. Ohjaus ja kontrollit toimii hyvin eikä ole mitäään kane & lynch tasoa.

Vinkkinä muuten että discshopissa on ean kevätale meneillään mm. Burnout paradise 39 €, orange box 35€ MOH Airborne 35 €, nuo tuli itse hankittua kun halvalla sai.

Ensi viikolla sitten pääsee luultavasti kokeilemaan Rainbow six vegas 2:ta ja Condemned Bloodshottia

Toca Race Driver sarjaa tehnyt codemasters julkaisee kesällä Race Driver: Grid nimisen pelin.
Vanhat Tocat ainakin itselle kolahtanu sen verran hyvin aina ps1:stä lähtien että taitaa ostoon mennä GT5:sta odotellessa.
Nettipeliinkin huhutta 20 pelaajan peliä, mutta vähintään 16.

Nyt meni sitten uusien pelien hankkiminen hankalaksi ;) Tuli nimittäin hommattua tuo PS3:kin, eli nyt pitää sitten valita, että hankkiiko uuden pelin XBOX360:lle, PC:lle vai PS3:lle :D

Onkos PS3:lle vielä ilmestynyt mitään loistavia yksinoikeuspelejä?

Nyt meni sitten uusien pelien hankkiminen hankalaksi ;) Tuli nimittäin hommattua tuo PS3:kin, eli nyt pitää sitten valita, että hankkiiko uuden pelin XBOX360:lle, PC:lle vai PS3:lle :D

Onkos PS3:lle vielä ilmestynyt mitään loistavia yksinoikeuspelejä?

Riippuu mistä tykkäät, mutta Uncharted Drakes Fortune ja Ratchet & Clank näin alkuun MGS4 odotellessa.

Riippuu mistä tykkäät, mutta Uncharted Drakes Fortune ja Ratchet & Clank näin alkuun MGS4 odotellessa.

Toi Drakes Fortune tulikin koneen mukana, mutta en vielä eilen ehtinyt testamaan.

HC76 sanoi:
Heavenly Sword oli hieno!

Toi on kanssa käynyt mielessä, on vaan vissiin aika lyhyt peli?
Viitsiikö sitä pelata useamman kerran?

Totta. Entisenä puucee-pelaajana tatittelu on melko outoa alkuun :D

Ite oon kyllä noihin tatteihin tottunut boxin kanssa, mutta on kyllä niin totaalisen erilainen tämä pleikan ohjain (valitettavasti huonompi), että vaatii vähän totuttelua :D

:D ite kun oon 13 vuotta tottunu pelaamaan pleikan ohjaimella, tuntu boxin ohjain tajuttomalta mololta käteen ja muutenkin aivan surkeelta :D taitaa olla tottumuskysymys:rolleyes:

Varmaan on aika pitkälti sitäkin :D Mulla on pitkä aika siitä, kun olen viimeksi pleikan ohjaimeen koskenut ja nyt eilen kun tuon PS3:n asentelin ja nappasin ohjaimen käteen niin se tuntui siltä, että ei istu ollenkaan ja että on ihan liian "heppoinen" :D

Liipasimien käyttö vaatii myös totuttelua, ovat niin erilaisella tuntumalla kuin boxilla, samoin kuin nuo jo mainitut tatit.

No, eiköhän sitä pian tuohonkin totu, kun tuosta pelaamisesta on kuitenkin "hieman" kokemusta ;)

Ite en tykkää itse boxin ohjaimesta mutta ne tatit on vain paremmat. Pleikan tateissa ei ole mitään tuntumaa, liian löysät. PS2:n kapuloissa oli paljon jämäkämmät tatit.

Back
Ylös Bottom