Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko meidän asetuksissa vai pelissä "vikaa", kun ratti on tosi jäykkä? Vääntää koko ajan vastaan, kun rattia kääntää (ts. ratti pyrkii palautumaan perusasentoon). Ollaan yritetty räplätä kaikkia mahdollisisia asetuksia. Toisessa pelissä, Dirtissä, ratin sai säädettyä unelmakevyeksi. Ärsyttävä ongelma, tekee ajamisesta tosi raskasta.
Häh? Force Feedbackin tehtävä on nimenomaan vääntää vastaan, niinkun se ratti oikeassakin elämässä vääntää. Steering settingseistä kuitenkin saat kuitenkin halutessasi säädettyä FFB:tä skaalalla 1-10, 1 ollessa heikoin.
tilasin tuon paketin gigantista, katoppa tarkemmin, vieläki hinta 345e + postit 0e
No niimpäs olikin. Oisin melkein voinu väittää et oli kalliimpi kun katoin viimeks.
Onko kukaan kokeillu toimiiko Logitech MOMO Force Feedback Racing Wheel ton pelin kanssa? Googlailin tovin, mutta kovin oli ristiriitaisia vastauksia. Yhdessä videossa joku pelas vanhempaa GT:tä tolla ratilla, mut uudesta en löytäny varmaa tietoo. Ei oikeen kiinnostas ostaa toista rattia.. PC:llä oon tolla ratilla tähän asti pelannu.
Mutta kun se on jo ykkösellä, ja toisessa pelissä oli paljon kevyempi ajaa. Ilmeisesti GT:ssä siis vain on enemmän vääntöä alimmallakin tasolla kuin esim. Dirtissä. Oikeasta elämästä en tiedä mitään, ajan autoa vain virtuaalisesti.
Vastaan itse itselleni, toimii. Kävin hakee pleikkarin ja pelin, ratti kiinni ja menoks. Kivalta peliltä vaikuttaa. Millos pistetään pakkis cup pystyyn? Eikös tossa voinu omia kisoja järjestää..
Luin jostain että myöhemmin tulisi lisää autoja ladattavaksi peliin..tietääkö joku onko näin?
Pakkis cup kuulostaa hyvältä. Varmaan sen verran löytyy kuskeja, että kisoja saatais aikaan. Ilmeisesti kisan järjestäjä pystyy laittamaan pelihuoneen yksityiseksi, tosin tätä en osaa varmaksi sanoa. Muutama kerran olen peliä netissä kokeillut. Hauskaa hommaa jos osuu sellasta porukkaa mukaan jotka edes yrittää ajaa.
tänään tuli itelle tuo peli, jos joku viittii vastata pariin kysymykseen niin ois kiva. kuinka paljon toi hdmi-johto vaikuttaa grafiikkaan? pelaan 32" taulutöllöstä ja mulla toi ite pelinäyttö on ärsyttävän pieni, mistä saa isommaksi? resoluutio ainaki jotain 720xjotain ja sitten mulla on tuon näytön reunoilla mustaa n. 12cm per kantti, onko muilla sama? tuntuu että autoja ei voi saada edes lapasesta lähtemään vaikka mielestäni kaikki ne ajoasetus hommat on off -asennossa, luulin että näillä autoilla ei kestä painaa kaasua juuri ollenkaan, mutta vissiin kestää aika reilusti poljettaa ennen ku meinaa lähtee lapasesta. miten tuo vauriomallinnus, ei mulla tule ainakaan ainuttakaan lommoa tai muuta vastaavaa autoihin?
tuossa ainoat viat jotka itseä harmittaa, nuo kun sais kuntoon niin avot!