PS3: Gran Turismo 5 (+Prologue)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
kummasti vaikutti asiaa ku vaihto ton hdmi-piuhan scartin tilalle ja alkaapa nuo autotki lähtee vähän poikittain ku on tehoa alla ja takaveto. mahtava peli, just 5,5h sessio takana.. jonkulainen pakkiscuppi pitäs laittaa pystyy!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Elämäni pelikokemus:

Digiexpossa sai GT5:sta kokeilla. Rataa en muista, autoakaan en muista, taisi olla s- mersu. Mut se nyt ei ole tässä pointtina. Vaan se, että sitä sai kokeilla Solbergin istuimella, Logitech G27 ratilla/ polkimilla ja 3D näytöllä! :hyper: Se oli jotain niin realistisen tuntusta ettei mitään rajaa. PAKKO hommata toi peli nyt alkuun, ja jos lotossa iskee joskus jtn, nii penkki+ g27 ostoslistalla kärkipäässä ;)

Tänään pääsin vasta kunnolla ajelee ja löysin jotain valitettavaa.. ne abs:t ja muut avut on päällä joka hemmetin uudessa kisassa. Aina saa tarkistaa, että ne ei oo päällä.. sit toinen ärsyttävä on se, et tietokone ei edes vahingossa yritä väistää, vaan ajaa surutta kaasu pohjassa päälle. Kerrankin pikkasen lipsahti mutkassa, niin tietsi jyrää päälle ja jouduin poikittain siihen eteen.. se vaan jatkaa puskemista kaasu pohjassa enkä päässy pois.. sit loppuletka puskee kaikki täysiä päälle. Eikä kyseessä ollu mitenkään tiukka paikka vaan ohi ois mahtunu, ne vaan edes yritä väistää / jarruttaa. Muuten on kyllä mahtava peli.

millä autolla porukka on ajanu tota professional seriesin gran turismo world championshippiä? pitääpä koittaa tota lamboa välillä ku ei tolla buickilla ole toi ohjattavuus kaikkein parhain..

Mikäs siinä on kun kaikki kitisee tosta vaurionmallinnuksesta niin saatanasti? Onko jossain toisessa pelissä se nyt toteutettu äärirealistisella tavalla? Forza3? NFS Shiftissä on ainakin vaurionmallinus mikä vaikuttaa ajoon(rupeaa puoltamaan helvetisti) mutta en sitten tiedä. Mulle on pääasia että peli on hyvä ajettava ja hyvännäkönen ja soundit kohallaan. Äänimaailmassa GT5 on NFS Shiftiä valovuoden jäljessä..

Zone-sarja -42%
Pystyy. Levelillä 30 tulee special eventsiin joku Red Bull setti, jonka läpäisemällä vissiin saa ton auton. Aikas saatanan härski auto, kattelin jonkun videon kun joku veti Suzukan alle 1:05:00.

mulla on joku speed linkin garbon gt racing wheel ratti, ps3 ratti mutta en voi kalibroida tätä missään, en pleikkarin omassa valikossa enkä gt5 pelissä? pitäs olla force mutta ratti on todella kevyt vaikka on toi force asetus 10. kylläpä vituttaa, rovaniemeltä ei saanu mistään sitä virallista gt rattia ja kiersin 9 eri liikettä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäs siinä on kun kaikki kitisee tosta vaurionmallinnuksesta niin saatanasti? Onko jossain toisessa pelissä se nyt toteutettu äärirealistisella tavalla? Forza3? NFS Shiftissä on ainakin vaurionmallinus mikä vaikuttaa ajoon(rupeaa puoltamaan helvetisti) mutta en sitten tiedä. Mulle on pääasia että peli on hyvä ajettava ja hyvännäkönen ja soundit kohallaan. Äänimaailmassa GT5 on NFS Shiftiä valovuoden jäljessä..

Forzassa osumasta kori menee ruttuun ja se vaikuttaa myös ajoon esim. etumoottorisella autolla seinään niin moottori menee rikki ja kisa on silloin käytännössä siinä. Puoltamista myös tapahtuu. Forzassa saa vaurinmallinnuksen päälle vaikeustasoa nostamalla, samalla saa enemmän rahaa per kisa mitä korkeammalla vaikeustaso. Äänet on kyllä siftissä helvetisti paremmat kuin forzassakaan.

Joululomalla pitäis kaverilta pleikkari ostella ja samalla gt5 hankkia. Innolla odotan. Pleikkaria kun ei ole ennen ollut niin pelkästään forzaa olen pelaillut (ja sitäkin niin helvetisti :D).

Noniin. Tulipahan selvyyttä tähänkin :D Kiitos vaan. Pitäsköhän myydä toi GT5 ja ostaa Shift2 :rolleyes: Melkein toi eka Shiftikin pelinä viihdyttävämpi kun vauhdintuntu huomattavasti parempi ja se em. äänimaailma. Tulee kyllä pelattua niin vähän että sama kun ei ois ostanu yhtään mitään :jahas:

Eikös tohon vauriomallinnusasiaan tullu just joku korjaus?

Millä näkymällä te ajelette? Auton sisältä niinkun tossa Nurburgring Nordschleife videossa vai ilman mitään kojelautoja? Oon nyt ajellu ilman mitään kojelautoja, mut oon huomannu et välillä ei osaa hahmottaa niin tarkasti missä menee auton rajat..

Vittu tää GT5:n GT-moodi on ihan sysipaska. Nelosessa oli paljon järkevämpi ja fiksumpi kaikin puolin. Vittu tässä pääse osallistumaan mihinkään mielenkiintosiin kisoihin ellet ensin kehitä jotain vitun leveliä ku wowi nörtti konsanaan. Ei jumalauta. Ei pääse edes LISENSSEIHIN osallistumaan jos ei oo leveliä. Vituttaa kun ei pääse pelaamaan millään autolla millä haluaa. Hohhoijjaa...

Vittu tää GT5:n GT-moodi on ihan sysipaska. Nelosessa oli paljon järkevämpi ja fiksumpi kaikin puolin. Vittu tässä pääse osallistumaan mihinkään mielenkiintosiin kisoihin ellet ensin kehitä jotain vitun leveliä ku wowi nörtti konsanaan. Ei jumalauta. Ei pääse edes LISENSSEIHIN osallistumaan jos ei oo leveliä. Vituttaa kun ei pääse pelaamaan millään autolla millä haluaa. Hohhoijjaa...

Mä taas oon tykänny tosta siks, ku siinä joutuu ajaa erilaisilla autoilla ja eri radoilla. Muuten jämähtäs helposti ajaa jotain samaa ja sit kyllästyis nopeesti.

Noita turhanpäiväsiä autoja tässä on kyllä monta sataa liikaa.. kukaan tuskin jaksaa ajaa noilla alle 100 heppasilla autoilla jos ei ihan pakko ole.

Tulipa myytyä oma peli pois.
Ei tätä vaan ollut järkeä pitää ku nlöytyy jo vuoden vanha parempi ajopeli (Forza Motorsport 3).
Takaisin Forzan pariin --->

Kellään muulla ongelmia viriosien säilymisen kannalta? Itse oon asentanut samoja osia samaan autoon jo pariin otteeseen :jahas: Miksei tässä saa muuten ostaa parempia jarruja autoon?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom