PS3: Gran Turismo 5 (+Prologue)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Saakos tuon sitte huomenna rismasta.. jos sitten pukki tois ratin ja polkimet..

On muuten aika huonot arvostelut saaunt igniltä. Aikaisemmat Turismot siellä hiponut kymppiä. Niin ja graafikat 9.0. Mä luulin pitkään et tää peli tulee olemaan ps3 lippulaiva graafisesti.

Pitääpä töiden jälkeen hakea. Jostain luin että on kolme eri hintaista versiota?? Alkaen 69,- ja oisko muut ollu 89 ja 189..mitä nämä on?

Pitääpä töiden jälkeen hakea. Jostain luin että on kolme eri hintaista versiota?? Alkaen 69,- ja oisko muut ollu 89 ja 189..mitä nämä on?

Collectors Edition:
* Collector's Edition erikoiskansi
* Yli 200 sivun “Apex” kuljettajan opas, jossa tietoa ajotekniikoista, virittelystä, tulevaisuuden tekniikasta jne.
* 5 x Collector’s Edition taidekortteja
* 5 ChromeLine autoa sekä dynaaminen PlayStation 3 teema (latauskoodit)

Signature Edition:
* Metallinen pakkaus SLS AMG Obsidian Black -värityksellä
* GT brandattu SLS AMG 1:43 pienoismalli
* GT nahkainen lompakko sisältäen Signature Edition kilpailupassin
* GT brandattu USB-muisti jossa Polyphony/Mercedes-Benz -traileri
* GT brandattu metallinen avaimenperä
* Signature Edition taidekirja jossa GT5 ajoneuvojen ja nähtävyyksien kuvia
* 200-sivuinen Apex drivers magazine -lehti jossa vinkkejä ja ohjeita ajotekniikoille, tuunaukseen ja tulevaisuuden teknologioigin.

Verkkokaupasta tuon normiversion tilattua 44 euroon.

Vittusaatana ei vieläkään oo tullut ja ennakkotilannut ajat sitten. Mikä vittu siinä voi olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tilasin eilen koneboxista Logitechin driving force pro gt:n ja sen Collector's edition version pelistä. Huomenna noudettavissa postista. Viikoloppu meneekin varmaan sitten tätä veivatessa.

Kuin kauan tuo asennus kestää? Mulla ollu jo perkeleen kauan approx 13 min left

Tulipa haettua kotimatkalla prismasta. Arvoin sekunnin parikymppiä kalliiman collectors editorin kanssa, mut vittuako mä kahdenkympin taidekorteilla.

Pirun kauan kestää asennus, vaikka on nopee netti.

edit. ei kai se mistään netistä riipu, sekasin olen

Selkeesti joku insinööri (nokia?) suunnitellut pelin käyttöliittymän. On sen verta vaikeaselkoinen ja monenkirjava tyyliltään. Ei mitään yhtenäistä graafista linjaa.

Kolmisen tuntia pelailin, noi kisathan voittaa mennen tullen. Toivottavasti nyt vähän vaikeutuu. Pitäiskö tässä olla online peli??

Kolmisen tuntia pelailin, noi kisathan voittaa mennen tullen. Toivottavasti nyt vähän vaikeutuu. Pitäiskö tässä olla online peli??

Joko ajoit Top Gearin testiradalla Kleinbussilla kisaa? Hiukan vaikea se on ainakin voittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom