PS3: Gran Turismo 5 (+Prologue)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Syyksi onkin ilmennyt piratismisota (pitkä tarina, liittyy siihen PS3-jailbreakiin) sekä levyjen tuotantovaikeuksiin. GT5-pelilevyjä kun painetaan 7+ miljoonaa kopiota näin sopivasti joulumarkkinoille, niin niille tarvitsee tietysti hyvän slotin painojonoon, näin jouluksi kun painetaan kaikkea muutakin kivaa kuten leffoja ja lukemattomia muita joulujulkaisuja. GT5 myöhästyi siis kolme päivää deadlinesta tuon piraattijutun vuoksi, eikä peli enää ehdi siihen varattuun aikatauluun, joten ilmeisesti ne etsii/löysivät uuden sopivan ajankohdan pelilevyjen painamiseen. Kolmen päivän takia siis lykkääntyy useamman viikon. Tämmöstä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Julkaisu taas siirtynyt? Eikös ton pitänyt tulla 3.11.2010? Nyt Verkkokaupan mukaan tuo on "Joulukuu 2010".

Zone-sarja -42%
Ei helvetti mitä juutalaisuutta oikeesti. Onhan tässä isot rahat tietenkin kyseessä mutta se on kuitenkin vaan pleikkaripeli. Tarviiko sitä nyt vittu pantata ja pihdata kun sitä itseään konsanaan. Mikä fiksaatio niillä on saada tästä Vitosesta just se täydellinen? Antais palaa vaan ja rupeis nysvää Kutosta sitten perään. Ei ymmärrä.. Noh, odotankin Hot Pursuitin ilmestymistä enemmän ja se ei toivottavasti viivästy :worship:

Mun mielestä ko. pelistä ei voi tulla koskaan täydellistä peliä niin kauan kuin damage mallinnus on jostain hevonv*tusta. Mikäs siinä jos pitää peleistä missä ajettaessa 100km/h seinään auto vain vähän pompahtaa ja peli jatkuu. Kait tuossa on taustalla jotain, että autovalmistajat eivät halua autojensa hajoavan helpolla tmsp mutta tuo estää itselläni ostamisen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivottavasti. Sais luvan toimittaa mulle toks päiväks kun oon ennakkotilannu jo ajat sitten :D Mun tuurilla se mun ennakkotilaus on hävinny johkin sen edellisen ilmestymispäivän sekannuksen johdosta...

Tänään pelit on postitettu, ainakin Verkkokaupasta :D
Ehtihän tuo reilun vuoden olla tilauksessa ja kun Visakin vaihtui niin eilen koin pelonsekaisia tunteita kun VK kysyi uutta visanumeroa, arvelin että joudun takaisin jonon hännille...

"Postitettu", joo. Niillä on kolmattatuhatta tilausta pelkästään ahvenanmaalta joten ne on hieman ajoissa joutunut prosessoimaan noita. Kaikki lähtee kuitenkin samaan aikaan liikkeelle, ensi maanantaina.

Heh, tuli tänään ostettua toi peli ja illalla pitäisi tehdä reilusti kouluhommia. Saapi nähä miten onnistuu :D

Saatana ei ollu vielä tullut GT5 postista. Gigantista tullu kyllä jo sähköpostia joskus aamuyöllä että on lähteny varastolta. Eli huomen sit :evil:

Mihin promo-koodi olisi tarkoitus syöttää? Kyse siis Gamestopista ostetun pelin stealth-McLarenista. Testasin jo promo-lapun ohjeistamana storessa muttei toimi. Lähteeköhän vasta huomenna toimimaan?

Joo ei tullu vielä tänään peli. Perkele jos ei huomenna ole kotio tullessa kirjepaketti odottamassa niin aitaa kaatuu.

Tänään napsahti discshopista peli. Aika outoa kun tuosta ei tullut ilmoitusta tai mitään sähköpostiin että lähettivät, Ennakkotilasin pelin joskus kesällä ja olin jo unohtanut koko homman :D Positiivinen yllätys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom