Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs tuo kannattaisi tilata ennakkoon? Luotettava paikka lähinnä hakusessa. Ei viitsi jäädä kyselemään sitten julkaisun jälkeen peliä kun sitä ei mistään saa about puoleen vuoteen....
4.12.2009 näyttäisi tulevan:
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/1021999/Gran-Turismo-5/Product.html
17.12. julkaistaan Storessa siis GT Academy 2010 Time Trial, jossa on viritetty ja virittämätön Nissan 370Z. Tarkoitus on ilmeisesti ajaa molemmilla mahdollisimman hyvä aika radalla (tod.näk. Spa tai Indianapolis) ja yhteisaika listataan verkkotilastoihin.
Aikaa on 24.1.2010 asti, jonka jälkeen maan 20 parasta kutsutaan ottamaan mittaa naamatusten. Suomen paras pääsee sitten Silverstoneen oikean auton rattiin kisaamaan muiden maiden nopeimpia vastaan.
Voittaja pääsee osallistumaan täysmittaiseen GT4 Cupin kauteen, joka starttaa ensi toukokuussa. Työkaluna on RJN Motorsportin Nissan Z370.
http://www.gt4cup.com/ Viime vuoden GT Academyn voittaja sijoittui sarjan jaetulle toiselle sijalle.
Alle 18-vuotiailla tai entisillä tai nykyisillä kisalisenssinhaltijoilla ei ole asiaa skabaan.
Aika huono oli,. tai no, paljon puuttu verrattuna Forza3:een ja mikään olemassaoleva ei vaikuttanut sen paremmalta. Japskit ei oikein osaa uudistua ja kehittyä peleissään..
Mimmosia kierroksia Huppe vetää?
Viitsitkö ystävällisesti kertoa mitä puuttui?
Mä tykkään kovasti tuosta GT:n demosta. Värimaailma on paljon mielekkäämpi kuin Forza 3:ssa, jossa värikylläisyyttä ja kontrastia on aivan liikaa. Ja niin pro-kuski en ole, että mitään syväanalyysiä osaisin sanoa, mutta molempia pelejä ratilla pelanneena en kyllä pysty nostaa kumpaakaan peliä ns. jalustalle ajofysiikoiden osalta. Samassa taloudessa siis kämppiksellä boksi Microsoftin ratin kera ja mulla pleikkari G25:lla varustettuna.
Edit. IMO molemmat siis hyviä pelejä.
Fysiikoista silmiin pistävin oli vakioauton todella olematon pito joka ei ole suhteessa mihinkään oikeaan. Ja kun fysiikoista puhutaan niin demossa näyttäisi olevan todella rankalla kädellä rajoitettu jotain asioita( video jossa autolla ajettiin joidenkin laatikoiden päältä ja auto nousi puoli metriä ilmaan ilman kallisteluja) Syytä miksi näin on tehty en osaa edes kuvitella.
Jarrutusjälkiä tai sutimis jälkiä ei jää, minusta hyvin omituista, itselleni ne tuo ns. palautetta auton käytöksestä ääritilanteissa. Ulkokamera autosta on miltei terästangon päässä, pystyy huonommin arvioimaan auton liikkeitä (taas se feedback/palaute..)
Rata on grafiikaltaan aika mieto, itse radassa ei paljoakaan jarrutusjälkiä, suttuja, muuta... kuvittelisin oikeasti radan olevan hiukan yksityiskohtaisempi.
Here’s a nice little summary of everything that’s discussed and confirmed:
* 1,000+ vehicles
* All vehicles have modeled cockpits (170 premium cars will have interior damage modeling)
* All vehicles will have both physical and mechanical damage modeling
* Indy (IRL) cars and tracks
* NASCAR cars and track
* Up to 16 players online
* High-definition video uploads directly to YouTube
* Multi-display rendering
* Head-tracking
* Full weather and night racing on all tracks
* Night/Day on all tracks
Just kävin motonetistä Logitechin G27 ratti/poljinsetin. Pitänee tuommonen Plein pelituoli ostaa vielä kaveriksi, niin ollaan valmiina GT5 varten.